Ahtaajat kele..

Anonyymi-ap

Lakkoon.

Ei hyvä. On neukkulan meininkiä.

57

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koulutetut miehet palkkakuopassa!

    • Anonyymi

      Apukoulu tason porukkaa ahtaajat.

    • Anonyymi

      Mie ahtaan oli lakko tai ei.

    • Anonyymi

      Tottakai ahtaaja tarvii 17% jos muut saa 7%, ahtaajat ovat kuitenkin vuosia kouluttaneet itseään tuohon vaativaan ammattiin.

    • Anonyymi

      Kyllä ahtaajat tarvitsevat lisää liksaa . On se niin raskas duuni.

    • Anonyymi

      Vai koskenkorvapullo käsissä eduskuntatalon eteen pyörimään? Siinä oli aikoinaan meininkiä.

    • Anonyymi

      Tuodaan Filippiineiltä henkilöt, joille työ maistuu

      • Anonyymi

        Eikös heille pidä maksaa sama palkka


    • Anonyymi

      Laitetaan automaatit tekemään työt, eivät mene lakkoon.

    • Anonyymi

      AKT lokaa koko alan

    • Anonyymi

      Nyt rahaa kehiin. Muuta mahdollisuutta ei ole.

    • Anonyymi

      EK:n Jyrki Häkämies koittaa taas kusettaa duunaria, ja päästä ilman palkankorvauksia.

    • Anonyymi

      Pro neuvotteli 2.2% korotukset. Ahtaajilla eri meno kun liitosta löytyy miehiä jotka ajavat duunarin asiaa. Muut taas kateellisia kun tulee hyvät prosentit tiskiin

    • Anonyymi

      Näin se markkinataloudessa vaan menee, kapitalisti määrää itse työstään saadun korvauksen määrän.

    • Anonyymi

      Ilta-Sanomien TImo Haapala kirjoitti eilen jutussaan että lakon aiheuttaneen sotkun takana on yllätys, yllätys, Kotkan oma ministeri demari-Taapero.

      No rehellisesti sanoen eipä yllätä kun on naisen toimintaa seurannut.

    • Anonyymi

      En nyt ihan varma ole, onko tässä laskevassa taloustilanteessa kovin viisasta lakkoilla kovinkaan pitkään...ahnetta ja riskejä jos pitkittyy.

    • Anonyymi

      Mitä riskiä??? Ahtaaja saa 17% lisää palkkaa ja 4000€ kertaerän. Ei ahtaaja tule kärsimään.

    • Anonyymi

      Ahtaaja tarvii reilusti lisää liksaa. AKTn neuvottelijatkin ja muutkin edusMiehet on turpeita ukkoja kun niillä ei ole rahaa ostaa terveellistä ruokaa vaan pelkkää rasvaista mättöä mikä vaan lihottaa.

    • Anonyymi

      Ahtaajille samanlainen työvelvoite hallitukselta, kuin sairaanhoitajilla, eli pakkotöihin.

    • Anonyymi

      Hyvä kuva paikallislehdessä vuoden 2010 lakkoilusta. Vieläkö siellä porteilla sama meininki?

    • Anonyymi

      Haminan johtaville virkamiehille vajaan 1 000 euron palkankorotukset – Perusteina palkkakilpailu ja uuden kaupunginjohtajan palkka. Haminan kaupunginhallitus päätti maanantaina korottaa kaupungin hallintojohtajan, talousjohtajan ja osallisuusjohtajan palkat.9 feb. 2023
      Ahtaajilla ei näin helppoa rahaa tipu tilipussiin. Eikä siinä kaikki. kukaan ei hauku tai arvostele. Se ero tässä duunarilla on, että joudt tappelemaan palkastasi.

      • Anonyymi

        No haloo ahtaaja aina käsiojossa ja aina pitää saada enemmän kuin muut. Heidän touhunsa on aivan kiristystä, robotit lastaamaan loppuu tuo ainainen MINÄ MINÄ MINÄ MINULLE ENEMMÄN…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haloo ahtaaja aina käsiojossa ja aina pitää saada enemmän kuin muut. Heidän touhunsa on aivan kiristystä, robotit lastaamaan loppuu tuo ainainen MINÄ MINÄ MINÄ MINULLE ENEMMÄN…

        Tietenkin, miksipä ei? Hyvät korotukset ja sitte jatketaan ylityöntekoa, jolla tilit turpoaa. Hyöty moninkertainen.


    • Anonyymi

      AKT aiheuttaa maksimaalisen haitan tahoille, joille asia ei kuulu.
      Olisiko rikosilmoituksen paikka AKT:n toiminnasta?

    • Anonyymi

      Robotiikalla tämä ongelma poistuu, cursori ajamaan pilotti hanketta Eu rahalla. Silloin ei enää ahtaajia tarvita.

    • Anonyymi

      Pieni eliitiksi itsensä tuntema ryhmä kaapii itselleen mitä vaan irti saa. Ennen ahtaajat ilmoitti olevansa kaikkien työtätekevien puolesta , nyt leijuu sataman lukistakin kyltymättömän kapitalistin pieru oikeitten työläisten nenään.

      • Anonyymi

        Mitäs teollisuusliitto meni tekemään noin huonon sopimuksen.


      • Anonyymi

        Huutonaurua tolle mielikuvalle


    • Anonyymi

      Hei aloittaja: neukkulassa ei paljon lakkoiltu tai Siperia kutsui.

    • Anonyymi

      Neuvostoliitossa ei lakkoiltu ja ei kyllä nykyvenäjälläkään.

    • Anonyymi

      Valitettavan katkeraa porukkaa täällä taas kirjoittamassa. Voi voi.....

    • Anonyymi

      Ahtaajien toiminta on neukkulan meininkiä, josta ei ole hyötyä edes heille itsellekään. Jos lakko kestää kuten UPM:llä viime keväänä 112 päivää, niin siinä tulee porttivahdeille jo monta kertaa ikävä. Saavat katsoa, kun kaverit menevät töihin ja itse ei saa palkkaa. Suomessa on nääs liittymisen vapaus ja sananvapaus. Sen rajoittaminen on vapauden riistoa.

      Mikä puolue? Ovatko demareita vai peräti kommunisteja. En äänestä.

      • Anonyymi

        Milloin on ahtaajista tai paperimiehistä löytynyt rikkureita. Ei ikinä. Kaverit ei mene töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin on ahtaajista tai paperimiehistä löytynyt rikkureita. Ei ikinä. Kaverit ei mene töihin.

        Kyllä joku/jotkut meni 2010 lakon aikana. Tästä oli kuva äskettäin paikallislehdessä.


    • Anonyymi

      Ei mene, ei mene. Selkärankaista joukkoa. Kurin alaista käytöstä. Se on hyvä asia se.

      • Anonyymi

        Nii ja koko Suomen kansa on ahtaajien tukena kun ne ei pärjää sillä 2t€ palkalla vaan joutuu kerjäämään vapaa-ajallaan marketin oven pielessä jotta saa mukulat leipäpalan suuhunsa. Keräyslippaat nyt esiin ettei tarvii kuunnella ahtaajien äitienkin vaikerrusta kun niilläkin on nälkä.


    • Anonyymi

      Tulee Erdoganin ja Orbanin kiristys Suomen Natoasiassa mieleen näistä veijareista.

    • Anonyymi

      Äkkiä tulee kovat euromääräiset menetykset, kun lakkoavustuksilla kituutellaan, verrattuna normaaliin meininkiin rajuhkolla ylityökuormalla höystettynä.

    • Anonyymi

      Toi on kyllä vähän paha että Ukrainan auttaminen viivästyy lakon takia.

    • Anonyymi

      Meille kuuluu parempi palkka.

    • Anonyymi

      Ahtaaja tukee toveriaan takaapäin tuupaten, naisvaltaiset alat ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Älkää palatko lakosta enää töihin sekoittamaan yhteiskuntaa.

    • Anonyymi

      Se on jo hävitty tänävuonna ansioissa, mitä korotuksilla saadaan. Ylityöt kylkeen...tuhansia euroja maksaa tämä äkkiä per ukko.

    • Anonyymi

      "Sotku yleisestä palkkalinjasta alkoi jo vuodenvaihteessa, kun levisi tieto, että Valtion työmarkkinalaitos oli kuntaministeri Sirpa Paateron (sd) tieten lupaillut valtion työntekijöille muita suurempia palkankorotuksia, politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala kirjoittaa."

      Eli jäljet lakkosotkusta johtavat tänne meidän Kotkaan...?

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000009394695.html

    • Anonyymi

      Nyt se tunneli Tallinaan niin eivät pääse nämä amiskan käynneet holistit kiristämään suomea.

    • Anonyymi

      Neukkulan meininkiä on se että päälliköt käärii hillot, ei työntekijät! Ai niin, sehän on jenkkienkin meiniki.

    • Anonyymi

      Marin oli ovela kun ylipuhui ahtaajat lakkoilemaan. Nyt ei vahingossakaan pääse kieltolistalla olevaa rompetta Putinille. Slava Sanna.

      • Anonyymi

        Entäs se apu Ukrainaan? Kulkeeko se vai seisooko satamissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se apu Ukrainaan? Kulkeeko se vai seisooko satamissa?

        Kulkee


    • Anonyymi

      Turha Marinia syyttää lakoilusta. Hän ei muuta halua kuin hyvää tasa-arvoista ja oikeudenmukaista Suomea niin hoitsuille kuin ahtaajille ja kaikille muillekin.

    • Anonyymi

      Pakko jatkaa lakkoa ainakin viikko vielä, kun putki päällä ja katkaisu täynnä samavuorolaisia.

      • Anonyymi

        On tää kummaa.
        Kun ahtaajat on kontillaan se ei ole hyvä ja
        jos ne eivät ole kontillaan niin sekään ei ole hyvä.
        Milloin asiat olisi kohdallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tää kummaa.
        Kun ahtaajat on kontillaan se ei ole hyvä ja
        jos ne eivät ole kontillaan niin sekään ei ole hyvä.
        Milloin asiat olisi kohdallaan?

        kontilla päällekkäin?


    • Anonyymi

      Eikö neukkulaa olisi mahdottumuus taistella omista ehdoistaan?

    • Anonyymi

      Menkää kateelliset töihin satamaan tai hiihtämään, siellähän te luulette rahan tulevan yhtä helpolla kuin karkkarin koulun kiveyksellä litkien kaljaa. Eilekin ÄÄS marketin edessä oli kansantoivot esittelemässä kykyjään, tosin yksi ei saanut edes housujaan puoltangosta ylös. mutta kovia oli jutut...

    • Anonyymi

      En voi mennä satamaan töihin. Olen sairaseläkkeellä foliohattu päässä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe