Naurettavaa touhua, ei mitään merkitystä missä muutama Suomalainen tankkaa.
Boikotilla yritetään viedä huomio niistä ”Suomalaisyrityksistä” jotka ovat tyhmyyttään vieneet toimintaa venäjälle, siitä on isänmaallisuus kaukana kun Suomalaisilta työt vähenee/loppuu.
Teboilin boikotti.
13
543
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ole koskaan tankannut Teboililta , enkä tule koskaan tankkaamaan. Teboil asemien maanvuokrasopimuksia on alettu irtisanoa tänävuonna ja tulevaisuudessa. Loppuu putinisteilta tankkaamiset ja sodan tukeminen sen jälkeen , jollei mene itärajan yli "halpaa" tankkaamaan.
- Anonyymi
Tulevaisuudessa lataillaan vain vihreää energiaa päästöttömiin autoihin.😂😂😂😂
- Anonyymi
Jokainen boikotti Venäjää kohtaan on tärkeää ja oikeutettua.
- Anonyymi
Ja siitä huolimatta ryssäpaskojen kanssa aina joku on tekemisissä.
Osa hölmöläisistä sieltä puolisonkin hakeneet
Venäjän huorat taitaa olla kuitenkin liian suuri houkute🤮🤮🤮 - Anonyymi
Niin kun suomalaiset yritykset lähti silmät kiiluen tekemään isoja rahoja venäjälle, sanoin yhdelle tutulle joka kehui että tulee hurjasti rahaa. Sanoin että venäjän touhut on sellaisia että niistä ei ikinä tiedä miten käy jotkut tajusivat ajoissa mikä rikollis /roistovaltio se on kaikki ei ahneuksissaan ymmärtänyt. Hyvä että tuli takkiin kunnolla ehkä oppivat että vihollisten kanssa ei veljeillä .
- Anonyymi
Toivottavasti pakotteet pitää ja kaikki muistetaan myös tulevaisuudessa.
Pahoin pelkään että joskus ryssien kanssa taas veljeillään, tehdään ”kauppaa”😂😂😂 - Anonyymi
Tavallinen Teboil kauppias ei ole syyllinen USA:n ja Venäjän kiistaan Ukrainassa.
- Anonyymi
Ei niin. Teboilia huutamalla halutaan peittää paljon isompaa.
Enemmän hävettää että maata myyty ryssille, Suomesta yritystoimintaa venäjälle esim näistä ei puhuta oikein mitään.
- Anonyymi
Toijala boikottiin.
- Anonyymi
Ainoa asia mikä ratkaisee on markkinatalous: Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan! Yksittäisen kansalaisen touhuilla ei ole minkään valtakunnan merkitystä - saavat korkeintaan lämmitettyä omat talonsa kun eivät myy muualle öljyjään.
- Anonyymi
Teboilin pitää nyt alkaa myydä Venäjälle kun siellä on pula polttoaineista , vaikka on iso öljyntuottajamaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167