Teboilin boikotti.

Anonyymi-ap

Naurettavaa touhua, ei mitään merkitystä missä muutama Suomalainen tankkaa.
Boikotilla yritetään viedä huomio niistä ”Suomalaisyrityksistä” jotka ovat tyhmyyttään vieneet toimintaa venäjälle, siitä on isänmaallisuus kaukana kun Suomalaisilta työt vähenee/loppuu.

13

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole koskaan tankannut Teboililta , enkä tule koskaan tankkaamaan. Teboil asemien maanvuokrasopimuksia on alettu irtisanoa tänävuonna ja tulevaisuudessa. Loppuu putinisteilta tankkaamiset ja sodan tukeminen sen jälkeen , jollei mene itärajan yli "halpaa" tankkaamaan.

• Anonyymi

Tulevaisuudessa lataillaan vain vihreää energiaa päästöttömiin autoihin.😂😂😂😂

• Anonyymi

Jokainen boikotti Venäjää kohtaan on tärkeää ja oikeutettua.

• Anonyymi

Ja siitä huolimatta ryssäpaskojen kanssa aina joku on tekemisissä.
        Osa hölmöläisistä sieltä puolisonkin hakeneet
        Venäjän huorat taitaa olla kuitenkin liian suuri houkute🤮🤮🤮

• Anonyymi

Niin kun suomalaiset yritykset lähti silmät kiiluen tekemään isoja rahoja venäjälle, sanoin yhdelle tutulle joka kehui että tulee hurjasti rahaa. Sanoin että venäjän touhut on sellaisia että niistä ei ikinä tiedä miten käy jotkut tajusivat ajoissa mikä rikollis /roistovaltio se on kaikki ei ahneuksissaan ymmärtänyt. Hyvä että tuli takkiin kunnolla ehkä oppivat että vihollisten kanssa ei veljeillä .

• Anonyymi

Toivottavasti pakotteet pitää ja kaikki muistetaan myös tulevaisuudessa.
      Pahoin pelkään että joskus ryssien kanssa taas veljeillään, tehdään ”kauppaa”😂😂😂

• Anonyymi

Tavallinen Teboil kauppias ei ole syyllinen USA:n ja Venäjän kiistaan Ukrainassa.

• Anonyymi

Ei niin. Teboilia huutamalla halutaan peittää paljon isompaa.
        Enemmän hävettää että maata myyty ryssille, Suomesta yritystoimintaa venäjälle esim näistä ei puhuta oikein mitään.

• Anonyymi

Toijala boikottiin.

• Anonyymi

Ainoa asia mikä ratkaisee on markkinatalous: Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan! Yksittäisen kansalaisen touhuilla ei ole minkään valtakunnan merkitystä - saavat korkeintaan lämmitettyä omat talonsa kun eivät myy muualle öljyjään.

• Anonyymi

Teboilin pitää nyt alkaa myydä Venäjälle kun siellä on pula polttoaineista , vaikka on iso öljyntuottajamaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8593
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4228
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3772
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2481
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2193
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2167
    Aihe