Kokkolan lapsivaltuusto ideoi mitä me aikuiset emme välttämättä edes huomaa. Henkilökohtaisesti olen tehnyt lukemattomia aloitteita ja täydentänyt muiden tekemiä. Nyt olen valmis työskentelemään yhdessä tämän lapsivaltuuston kanssa ja mene heidän seuraavaan kokoukseen. Kotonani oli yhdeksän lasta Marjatta, Helli, Tauno, Erkki, Tarja, Aila, Veijo, Keijo ja minä. Sisarukset olivat lähinnä lahjattomia haaveilijoita mutta minusta tuli maisteri ja Kokkolan viisain mies eli olen tottunut työskentelemään lasten kanssa ja nyt ei naurata.
Ressu ja lapsivaltuusto
11
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka näistä vähemmän lahjakkaista sisaruksista asui Koivuhaassa?
Liikaa poliiseja ehdokkaana ja vielä tuo minutkin vapauttanut putkavahti. Jätän siis eduskuntavaali ehdokkuuteni ja keskityn lapsivaltuusto työskentelyyn yhdessä Ellidan ja Ollin kanssa , hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Me täällä Honkaharjun vanhainkodilla odotetaan Reijon vaalitilaisuutta ja pullakahveja. On se niin hauska mies kun se tosissaan kertoo ajaneensa autolla miljoonia kilometrejä ja yksin kaivaneen tuon Suntin kosteikon ja uskoo itsekin mitä puhuu vaikka muut naureskelevat.
- Anonyymi
Ressu on Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies.
- Anonyymi
Hirmuisestipa ovat sitten siellä puolustusvoimissa rassua ajattaneet. Ihan ymmärrettävästi näin on saattanut tapahtuakin.
- Anonyymi
Miljoonat kilometrit asfalttipölyä hengittäneenä aivot ovat korruptoituneet myrkyllisestä pölystä, jota ahkera, vaikkakin hieman juopottelusta laajentunut sydän on pumpannut harvakarvaiseen kupoliin.
Korruptio aiheuttaa pakonomaista ojankaivuuhaavetta ja talismaanien ripustelua joka paikkaan, johon voi jotakin ripustaa. Lisäksi ilmenee harmillista puutarhatonttujen hamstrausta, joka kaventaa vanhuksen elintasoa, kun rahaa ei riitä piimään tahi kaurahiutaleisiin, kun myös oluenpanotarvikkeet ajavat muun ravinnon tarpeen ohi. - Anonyymi
Onneksi ruoka-apua voi noutaa helluntailaisten apupisteestä, kun omat rahat ilmeisesti kuluvat krääsään ja viinaan. Nyt vain on vaaralliset ajokelit, joten vanhuksen on syytä olla varovainen madellessaan kitkarenkailla rahvaan menopelillään.
- Anonyymi
Milloin nämä lapsivaltuustovaalit pidetään missä Reijoa voi äänestää?
- Anonyymi
Ne valitaan ilman vaaleja.
- Anonyymi
Elääkö tuosta laumasta muita kuin Ressu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683