Ressu ja lapsivaltuusto

Kokkolan lapsivaltuusto ideoi mitä me aikuiset emme välttämättä edes huomaa. Henkilökohtaisesti olen tehnyt lukemattomia aloitteita ja täydentänyt muiden tekemiä. Nyt olen valmis työskentelemään yhdessä tämän lapsivaltuuston kanssa ja mene heidän seuraavaan kokoukseen. Kotonani oli yhdeksän lasta Marjatta, Helli, Tauno, Erkki, Tarja, Aila, Veijo, Keijo ja minä. Sisarukset olivat lähinnä lahjattomia haaveilijoita mutta minusta tuli maisteri ja Kokkolan viisain mies eli olen tottunut työskentelemään lasten kanssa ja nyt ei naurata.

11

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka näistä vähemmän lahjakkaista sisaruksista asui Koivuhaassa?

• Liikaa poliiseja ehdokkaana ja vielä tuo minutkin vapauttanut putkavahti. Jätän siis eduskuntavaali ehdokkuuteni ja keskityn lapsivaltuusto työskentelyyn yhdessä Ellidan ja Ollin kanssa , hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Me täällä Honkaharjun vanhainkodilla odotetaan Reijon vaalitilaisuutta ja pullakahveja. On se niin hauska mies kun se tosissaan kertoo ajaneensa autolla miljoonia kilometrejä ja yksin kaivaneen tuon Suntin kosteikon ja uskoo itsekin mitä puhuu vaikka muut naureskelevat.

• Anonyymi

Ressu on Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies.

• Anonyymi

Hirmuisestipa ovat sitten siellä puolustusvoimissa rassua ajattaneet. Ihan ymmärrettävästi näin on saattanut tapahtuakin.

• Anonyymi

Miljoonat kilometrit asfalttipölyä hengittäneenä aivot ovat korruptoituneet myrkyllisestä pölystä, jota ahkera, vaikkakin hieman juopottelusta laajentunut sydän on pumpannut harvakarvaiseen kupoliin.

Korruptio aiheuttaa pakonomaista ojankaivuuhaavetta ja talismaanien ripustelua joka paikkaan, johon voi jotakin ripustaa. Lisäksi ilmenee harmillista puutarhatonttujen hamstrausta, joka kaventaa vanhuksen elintasoa, kun rahaa ei riitä piimään tahi kaurahiutaleisiin, kun myös oluenpanotarvikkeet ajavat muun ravinnon tarpeen ohi.

• Anonyymi

Onneksi ruoka-apua voi noutaa helluntailaisten apupisteestä, kun omat rahat ilmeisesti kuluvat krääsään ja viinaan. Nyt vain on vaaralliset ajokelit, joten vanhuksen on syytä olla varovainen madellessaan kitkarenkailla rahvaan menopelillään.

• Anonyymi

Milloin nämä lapsivaltuustovaalit pidetään missä Reijoa voi äänestää?

• Anonyymi

Ne valitaan ilman vaaleja.

• Anonyymi

Elääkö tuosta laumasta muita kuin Ressu?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      26
      19235
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      6195
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      26
      5828
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      79
      5694
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5549
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5434
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4883
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4557
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3896
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3535
    Aihe