Kokkolan lapsivaltuusto ideoi mitä me aikuiset emme välttämättä edes huomaa. Henkilökohtaisesti olen tehnyt lukemattomia aloitteita ja täydentänyt muiden tekemiä. Nyt olen valmis työskentelemään yhdessä tämän lapsivaltuuston kanssa ja mene heidän seuraavaan kokoukseen. Kotonani oli yhdeksän lasta Marjatta, Helli, Tauno, Erkki, Tarja, Aila, Veijo, Keijo ja minä. Sisarukset olivat lähinnä lahjattomia haaveilijoita mutta minusta tuli maisteri ja Kokkolan viisain mies eli olen tottunut työskentelemään lasten kanssa ja nyt ei naurata.
Ressu ja lapsivaltuusto
11
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka näistä vähemmän lahjakkaista sisaruksista asui Koivuhaassa?
Liikaa poliiseja ehdokkaana ja vielä tuo minutkin vapauttanut putkavahti. Jätän siis eduskuntavaali ehdokkuuteni ja keskityn lapsivaltuusto työskentelyyn yhdessä Ellidan ja Ollin kanssa , hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Me täällä Honkaharjun vanhainkodilla odotetaan Reijon vaalitilaisuutta ja pullakahveja. On se niin hauska mies kun se tosissaan kertoo ajaneensa autolla miljoonia kilometrejä ja yksin kaivaneen tuon Suntin kosteikon ja uskoo itsekin mitä puhuu vaikka muut naureskelevat.
- Anonyymi
Ressu on Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies.
- Anonyymi
Hirmuisestipa ovat sitten siellä puolustusvoimissa rassua ajattaneet. Ihan ymmärrettävästi näin on saattanut tapahtuakin.
- Anonyymi
Miljoonat kilometrit asfalttipölyä hengittäneenä aivot ovat korruptoituneet myrkyllisestä pölystä, jota ahkera, vaikkakin hieman juopottelusta laajentunut sydän on pumpannut harvakarvaiseen kupoliin.
Korruptio aiheuttaa pakonomaista ojankaivuuhaavetta ja talismaanien ripustelua joka paikkaan, johon voi jotakin ripustaa. Lisäksi ilmenee harmillista puutarhatonttujen hamstrausta, joka kaventaa vanhuksen elintasoa, kun rahaa ei riitä piimään tahi kaurahiutaleisiin, kun myös oluenpanotarvikkeet ajavat muun ravinnon tarpeen ohi. - Anonyymi
Onneksi ruoka-apua voi noutaa helluntailaisten apupisteestä, kun omat rahat ilmeisesti kuluvat krääsään ja viinaan. Nyt vain on vaaralliset ajokelit, joten vanhuksen on syytä olla varovainen madellessaan kitkarenkailla rahvaan menopelillään.
- Anonyymi
Milloin nämä lapsivaltuustovaalit pidetään missä Reijoa voi äänestää?
- Anonyymi
Ne valitaan ilman vaaleja.
- Anonyymi
Elääkö tuosta laumasta muita kuin Ressu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186239
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563360
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342572Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452420Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242148Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381590
- 1901491