Mitä mietteitä herättää seuraava uutinen?
https://yle.fi/a/74-20017829
Tämä Vekan laajentuminen halvoilla tarjouksilla on ihmetyttänyt toimialaa jo pidempään. Tällaiset uutiset olivat vain ajan kysymys. Tiedossa on lisäksi, että muissakin kohteissa toimintaa hoidetaan sopimusten vastaisesti. Hyvä asia on se, että tilaaja teki oikein ja huolehtii sopimusten noudattamisesta. Samaa ryhdikkyyttä toivoisi muiltakin tilaajilta.
Onko tässä seuraava OTP?
43
904
Vastaukset
- Anonyymi
Vekka ajaa myös Tampereen lentokentälle. Autot on Paunun vanhoja romuja. Täyttävätkö mitään kriteerejä?
- Anonyymi
Nämä autot täyttävät kriteerit, mutta muuten en tiedä hoidetaanko liikenne ehtojen ja sopimusten mukaan. Tampereella Vekalla ei kuitenkaan ole huolta, siellähän kaupunki on jo selvästi osoittanut että kaikenlaisia rikkeitä voidaan katsoa vuosien ajan läpi sormien. Vai onko sittenkin niin, että toisten yritysten rikkeet pitää sanktioida, mutta tiettyjen yritysten rikkeet ovat katsottavissa sormien läpi. Joka tapauksessa Tampereen tilaajaorganisaatio on tehnyt itsestään täyden pellen.
- Anonyymi
Vessaa ei oo ja jänskäripulia joutuu kantaan suolessaan Pirkkalaan asti ja siellä sitten voi löysätä pönttöön kera pöröpörpöröpöröm!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessaa ei oo ja jänskäripulia joutuu kantaan suolessaan Pirkkalaan asti ja siellä sitten voi löysätä pönttöön kera pöröpörpöröpöröm!
tietääkseni tilaaja ei ole kyseiselle vuorolle vessaa vaatinut joten sitä tuskin tarjotaankaan.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177458666
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jos Ely sanoo irti sopimuksen, niin asiat ovat Vekalla menneet aivan päin hanuria!
Ja varsinkin näin lyhyen aikaa liikennöityään??
Elyt ovat varsin leväperäisiä sopimustensa suhteen, kunhan silloin tällöin käy ajamassa jokusenkaan vuoron.- Anonyymi
Tuo nyt menee talvilomahuumorin? piikkiin, ei totuuden häivääkään.
- Anonyymi
Vekka on samaa koplaa kuin mitä on onnibus ja valkeakosken liikenne. Eli näin ollen ely on riistäjäkapitalistipaskahomosukuoikeusparoni joka haluaa vaan pahaa rehelliselle yrittäjälle.
- Anonyymi
En hyväksy tätä tulkintaa.
- Anonyymi
Tiettävästi Vekan ja Valkeakosken Liikenteen välit ovat erittäin tulehtuneet. Totta on kuitenkin se, että näiden kolmen mainitun yrityksen toimintatavat ovat hyvin saman tyyppisiä. Tärkeintä on, että kukaan toinen ei hyödy, omista tappioista ei niin väliä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettävästi Vekan ja Valkeakosken Liikenteen välit ovat erittäin tulehtuneet. Totta on kuitenkin se, että näiden kolmen mainitun yrityksen toimintatavat ovat hyvin saman tyyppisiä. Tärkeintä on, että kukaan toinen ei hyödy, omista tappioista ei niin väliä..
Tämä oli sukuoikeuksien menetyksestä katkeroituneen paronimielisen propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sukuoikeuksien menetyksestä katkeroituneen paronimielisen propagandaa.
Alkaa jo kyllästyttämään tuon yhden jankkaajan, Mötön keksimästä sukuoikeusparonista
jauhaminen.
Muistatko muuten, kuinka Möttö ja Helke vakuuttivat, ettei Onnibus osallistu virkamiesten lahjontaan, eikä tule liittymään linja-autoliittoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttämään tuon yhden jankkaajan, Mötön keksimästä sukuoikeusparonista
jauhaminen.
Muistatko muuten, kuinka Möttö ja Helke vakuuttivat, ettei Onnibus osallistu virkamiesten lahjontaan, eikä tule liittymään linja-autoliittoon?Siperia on opettanut molempia kovalla kädellä. Monta muutakin lupaustaan ovat joutuneet syömään. Liiketoimintakaan ei mennyt ollenkaan niin kuin piti, vaan ulkopuolinen pelastaja tarvittiin useaa kertaan. Pekka tajusi itse katsella hänelle paremmin sopivia töitä, mutta Lauri ei ymmärtänyt ennen kuin sai monon kuvan takapuoleensa. Alalle on hyvä asia, että ovat muualla. Tosin Lauri yrittää kaveriensa kanssa edelleen vaikuttaa, mutta ei rakin lailla räksyttämisestä paljoakaan hyötyä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siperia on opettanut molempia kovalla kädellä. Monta muutakin lupaustaan ovat joutuneet syömään. Liiketoimintakaan ei mennyt ollenkaan niin kuin piti, vaan ulkopuolinen pelastaja tarvittiin useaa kertaan. Pekka tajusi itse katsella hänelle paremmin sopivia töitä, mutta Lauri ei ymmärtänyt ennen kuin sai monon kuvan takapuoleensa. Alalle on hyvä asia, että ovat muualla. Tosin Lauri yrittää kaveriensa kanssa edelleen vaikuttaa, mutta ei rakin lailla räksyttämisestä paljoakaan hyötyä ole.
Lauri on NERO.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri on NERO.
Muistatteko kun tämä "nero" parivaljakko julisti suureen ääneen että kaikki lisämaksut on matkustajien kusettamista. Ja oijoi, onnibusihan se on joka näitä lisämaksuja kerää eniten. Varausmaksua ja paikkamaksua ja vaikka mitä maksua kusetetaan matkustajilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatteko kun tämä "nero" parivaljakko julisti suureen ääneen että kaikki lisämaksut on matkustajien kusettamista. Ja oijoi, onnibusihan se on joka näitä lisämaksuja kerää eniten. Varausmaksua ja paikkamaksua ja vaikka mitä maksua kusetetaan matkustajilta
Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta.
* ei paroneille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatteko kun tämä "nero" parivaljakko julisti suureen ääneen että kaikki lisämaksut on matkustajien kusettamista. Ja oijoi, onnibusihan se on joka näitä lisämaksuja kerää eniten. Varausmaksua ja paikkamaksua ja vaikka mitä maksua kusetetaan matkustajilta
Matkahuollon kautta ostetuista lipuista ei mene varausmaksua eikä paikkamaksua. Ei myöskään suoraan kuljettajalta ostetuista lipuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttämään tuon yhden jankkaajan, Mötön keksimästä sukuoikeusparonista
jauhaminen.
Muistatko muuten, kuinka Möttö ja Helke vakuuttivat, ettei Onnibus osallistu virkamiesten lahjontaan, eikä tule liittymään linja-autoliittoon?Sukuoikeusparoni oli ehkä joo Pekan keksimä sana. Mutta sukuoikeusparonit de facto eivät kyllä olleet Pekan keksimiä vaan valitettavasti totisinta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukuoikeusparoni oli ehkä joo Pekan keksimä sana. Mutta sukuoikeusparonit de facto eivät kyllä olleet Pekan keksimiä vaan valitettavasti totisinta totta.
Oliko kyseessä pohjolan suku vai koiviston suku. Vaiko kenties goldlinen suku?
Entä tkl.n suku vaiko hkl-bussiliikenteen suku? Mitä sanoisi porinlinjojen suku? Tai vaikkapa tuklin suku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta.
* ei paroneille"Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta."
Totta, Lauri kuljettaa nykyään niin suuria joukkoja, ettei kukaan bussiliikennenero ole siihen pystynyt, matkustajien lukumäärä lasketaan varmaan sadoissa miljoonissa vuodessa, ja kaikki ovat hiljaa tyytyväisiä. Ylistetään Lauria! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta."
Totta, Lauri kuljettaa nykyään niin suuria joukkoja, ettei kukaan bussiliikennenero ole siihen pystynyt, matkustajien lukumäärä lasketaan varmaan sadoissa miljoonissa vuodessa, ja kaikki ovat hiljaa tyytyväisiä. Ylistetään Lauria!Mielestäni on tosi hyvä että Pekka ja Lauri haastavat VR-Pohjolan ylivaltaa nyt myös rautateillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on tosi hyvä että Pekka ja Lauri haastavat VR-Pohjolan ylivaltaa nyt myös rautateillä.
Olen samaa mieltä, että haastajia vr:lle pitäisi löytyä. Nämä kaksi kekkulia ovat paremminkin suunsoittajia ja tyhjänpuhujia, kuin todellisia haastajia. Katsotaan, minkälainen pannukakku heidän "työstään" tällä kerralla tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että haastajia vr:lle pitäisi löytyä. Nämä kaksi kekkulia ovat paremminkin suunsoittajia ja tyhjänpuhujia, kuin todellisia haastajia. Katsotaan, minkälainen pannukakku heidän "työstään" tällä kerralla tulee.
Pekan ja Laurin näytöt bussipuolella ovat erittäin konkreettiset. Mullistus, jonka paronit tuntevat yhä nahoissaan.
Paljon puhettakin on toki ollut. Niin kuin pitääkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekan ja Laurin näytöt bussipuolella ovat erittäin konkreettiset. Mullistus, jonka paronit tuntevat yhä nahoissaan.
Paljon puhettakin on toki ollut. Niin kuin pitääkin.Siis matkustajat tuntevat. Ei ole enää vuoroja joilla matkustaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekan ja Laurin näytöt bussipuolella ovat erittäin konkreettiset. Mullistus, jonka paronit tuntevat yhä nahoissaan.
Paljon puhettakin on toki ollut. Niin kuin pitääkin.Asiaa! Ainakin Jyväskylässä muistetaan nämä Tamponipojat ja heidän naurettava voittonsa paikallisliikenteessä. Konkreettinen ja todella hauska muisto.
Myös Tikun ja Takun yhteistyökumppanit muistavat aina veljiä, kun tuntevat kipua selässään.
Tommolan suku muistaa myös konkreettisesti, kun aamulla ei voikaan mennä omaan firmaan töihin.
Tamperelaiset muistavat myös hienosta paikallisliikenteen hoidosta sen jälkeen kun PirTil höynäytti hassuhousun ostamaan firmansa.
Anteeksi, nyt ei voi jatkaa enempää, kun naurattaa niin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa! Ainakin Jyväskylässä muistetaan nämä Tamponipojat ja heidän naurettava voittonsa paikallisliikenteessä. Konkreettinen ja todella hauska muisto.
Myös Tikun ja Takun yhteistyökumppanit muistavat aina veljiä, kun tuntevat kipua selässään.
Tommolan suku muistaa myös konkreettisesti, kun aamulla ei voikaan mennä omaan firmaan töihin.
Tamperelaiset muistavat myös hienosta paikallisliikenteen hoidosta sen jälkeen kun PirTil höynäytti hassuhousun ostamaan firmansa.
Anteeksi, nyt ei voi jatkaa enempää, kun naurattaa niin..Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että haastajia vr:lle pitäisi löytyä. Nämä kaksi kekkulia ovat paremminkin suunsoittajia ja tyhjänpuhujia, kuin todellisia haastajia. Katsotaan, minkälainen pannukakku heidän "työstään" tällä kerralla tulee.
Tuo pannukakku voidaankin kokea Vainiolla. Kun Mötön lähijunaliikenne reiteillä Uki-Turku-Salo ja Naantali-Turku-Loimaa lähtee vauhtiin, se nakertanee Vainion kassaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pannukakku voidaankin kokea Vainiolla. Kun Mötön lähijunaliikenne reiteillä Uki-Turku-Salo ja Naantali-Turku-Loimaa lähtee vauhtiin, se nakertanee Vainion kassaa?
Kyllä, Vainion onni on tähän saakka ollut kilpailukyvytön kaukojunaliikenne (hidas rantarata) ja lähijunaliikenteen puuttuminen. Nyt Möttö muuttaa jälkimmäisen. Saako Möttö nyt revanssin kun hänen Turun matkakeskusideansa torpedoitiin (Matkahiollon tilat Turussa on aivan karseet mutta niitä yhä lemmitään, ei kelvannut Mötön moderni matkakeskus läävää rakastaville paroneille)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Vainion onni on tähän saakka ollut kilpailukyvytön kaukojunaliikenne (hidas rantarata) ja lähijunaliikenteen puuttuminen. Nyt Möttö muuttaa jälkimmäisen. Saako Möttö nyt revanssin kun hänen Turun matkakeskusideansa torpedoitiin (Matkahiollon tilat Turussa on aivan karseet mutta niitä yhä lemmitään, ei kelvannut Mötön moderni matkakeskus läävää rakastaville paroneille)?
Matkahuollon Turun läävä on kuin suoraan Neuvostoliitosta. Kuten sukuoikeusjärjestelmäkin oli. Että sikäli tietty harmoniassa keskenään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Vainion onni on tähän saakka ollut kilpailukyvytön kaukojunaliikenne (hidas rantarata) ja lähijunaliikenteen puuttuminen. Nyt Möttö muuttaa jälkimmäisen. Saako Möttö nyt revanssin kun hänen Turun matkakeskusideansa torpedoitiin (Matkahiollon tilat Turussa on aivan karseet mutta niitä yhä lemmitään, ei kelvannut Mötön moderni matkakeskus läävää rakastaville paroneille)?
Eikö se sama onni potki myös Tamponipoikia samalla linjalla? Mutta miksi he tekevät miljoonatappioita, mutta Vainio ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahuollon Turun läävä on kuin suoraan Neuvostoliitosta. Kuten sukuoikeusjärjestelmäkin oli. Että sikäli tietty harmoniassa keskenään...
Tämä on jotenkin huvittavaa, että entinen Neuvostoliitto vedetään usein esiin kun puhutaan maamme aikaisemmasta bussiliikenteestä. Minulla on aika erilainen käsitys Neuvostoliitosta. Neuvostoliitto on kuitenkin erittäin hyvä vertailukohde, kun puhutaan tämän päivän julkisesta viranomaisliikenteestä. Sen toteutustapa on yhtä järjenvastainen kuin Neuvostoliiton suunnitelmatalous oli aikoinaan /tai oikeastaan jopa järjettömämpi..).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!
"Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!"
Toivo tietysti ansaitsi ylistyksensä. Hänen ansiostaan Koiviston Autolla oli kymmenen vanhaa bussia. Seuraava sukupolvi sitten synnytti ja kasvatti Koiviston Auto-konsernin ja seuraava sitten hävitti Martin luomuksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!"
Toivo tietysti ansaitsi ylistyksensä. Hänen ansiostaan Koiviston Autolla oli kymmenen vanhaa bussia. Seuraava sukupolvi sitten synnytti ja kasvatti Koiviston Auto-konsernin ja seuraava sitten hävitti Martin luomuksen.Ei pidä unohtaa laurin apua luomuksen hävittämisessä. Lauri on nero saattamaan muiden firmat vararikon partaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!"
Toivo tietysti ansaitsi ylistyksensä. Hänen ansiostaan Koiviston Autolla oli kymmenen vanhaa bussia. Seuraava sukupolvi sitten synnytti ja kasvatti Koiviston Auto-konsernin ja seuraava sitten hävitti Martin luomuksen.Jos tällä viitataan Capman kauppaan niin Koivisto halusi lähteä mukaan sähköbussiliikenteeseen eikä alkaa itkupotkukiukutella modernia käyttövoimamurrosta vastaan kuten eräässä toisessa yrityksessä on tehty seurauksella että siellä ollaan nyt kuilun reunalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tällä viitataan Capman kauppaan niin Koivisto halusi lähteä mukaan sähköbussiliikenteeseen eikä alkaa itkupotkukiukutella modernia käyttövoimamurrosta vastaan kuten eräässä toisessa yrityksessä on tehty seurauksella että siellä ollaan nyt kuilun reunalla.
Hieman taas muunnellaan totuutta. Kyllä Koivisto halusi ihan itsenäisesti kasvaa ja kehittyä, mutta väärien valintojen vuoksi riskit kasvoivat liian suuriksi ja rahat alkoivat loppua. Syitä oli monia, kuten Helbin tilanne, korona ja epäonnistunut Onnibus-kauppa. Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman taas muunnellaan totuutta. Kyllä Koivisto halusi ihan itsenäisesti kasvaa ja kehittyä, mutta väärien valintojen vuoksi riskit kasvoivat liian suuriksi ja rahat alkoivat loppua. Syitä oli monia, kuten Helbin tilanne, korona ja epäonnistunut Onnibus-kauppa. Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn.
"Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn."
En usko, että punapöksy olisi yksin tehnyt noita huonoja päätöksiä.
Olihan Antti Metsäpietilän kaikkien tytäryhtiöiden hallituksen puheenjohtaja, ja lopulta kaikki isot päätökset lienee tehty Metsäpietilässä, jonka päätöksenteossa punapöksy ei ollut mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn."
En usko, että punapöksy olisi yksin tehnyt noita huonoja päätöksiä.
Olihan Antti Metsäpietilän kaikkien tytäryhtiöiden hallituksen puheenjohtaja, ja lopulta kaikki isot päätökset lienee tehty Metsäpietilässä, jonka päätöksenteossa punapöksy ei ollut mukana.Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!
Lauria valitettavasti kuunneltiin konsernissa ehkä liiankin herkällä korvalla. Siinä yksi syy, miksi lopullinen antautuminen tuli niinkin nopeasti vastaan. Jos johto olisi tehnyt hieman erilaisia päätöksiä, saattaisi Koivisto olla tänäkin päivänä itsenäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!
"Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!"
Joopa, ja nykyisin Lauri Suuri kuljettaa niin suuria joukkoja, ettei lukumäärää pysty kukaan edes laskemaan. Menestystä hänelle JOUKKOLIIKENTEESEEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!"
Joopa, ja nykyisin Lauri Suuri kuljettaa niin suuria joukkoja, ettei lukumäärää pysty kukaan edes laskemaan. Menestystä hänelle JOUKKOLIIKENTEESEEN.Älä huoli, kyllä late saa tuonkin yrityksen tuhottua. Niinkuin kaiken muunkin missä hän on mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauria valitettavasti kuunneltiin konsernissa ehkä liiankin herkällä korvalla. Siinä yksi syy, miksi lopullinen antautuminen tuli niinkin nopeasti vastaan. Jos johto olisi tehnyt hieman erilaisia päätöksiä, saattaisi Koivisto olla tänäkin päivänä itsenäinen.
En tietenkään tiedä, kuinka päätöksiä Koiviston Autossa tehtiin, mutta tuoksahtaa valitettavasti Lauria kuullun päätöksissä.
Kiistatonta on, että hän on taitava ja uskottava puhumaan ja tietty innostuneisuus hänestä paistaa.
Ikävä kyllä, into ja Ciceron puhelahjat eivät riitä tässä touhussa.
Ehkä Koiviston johdon epävarmuutta kuvaa heidän johtonsa lausunto eräässä haastattelussa: Emme oikein tiedä mitä pitäisi tehdä! Tämä aikana ennen Ob:n ostoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään tiedä, kuinka päätöksiä Koiviston Autossa tehtiin, mutta tuoksahtaa valitettavasti Lauria kuullun päätöksissä.
Kiistatonta on, että hän on taitava ja uskottava puhumaan ja tietty innostuneisuus hänestä paistaa.
Ikävä kyllä, into ja Ciceron puhelahjat eivät riitä tässä touhussa.
Ehkä Koiviston johdon epävarmuutta kuvaa heidän johtonsa lausunto eräässä haastattelussa: Emme oikein tiedä mitä pitäisi tehdä! Tämä aikana ennen Ob:n ostoa.Ja sitten tuli Lauri Suuri ja neuvoi, että tehdään näin, menee syteen taikka saveen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten tuli Lauri Suuri ja neuvoi, että tehdään näin, menee syteen taikka saveen.
... Ja huonostihan siinä Laurin opeilla lopulta kävi. Ei ehkä ollut yllätys alaa tunteville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633983Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493040Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312981Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882064Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101166- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde29994- 58972
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954