Onko tässä seuraava OTP?

Anonyymi-ap

Mitä mietteitä herättää seuraava uutinen?

https://yle.fi/a/74-20017829

Tämä Vekan laajentuminen halvoilla tarjouksilla on ihmetyttänyt toimialaa jo pidempään. Tällaiset uutiset olivat vain ajan kysymys. Tiedossa on lisäksi, että muissakin kohteissa toimintaa hoidetaan sopimusten vastaisesti. Hyvä asia on se, että tilaaja teki oikein ja huolehtii sopimusten noudattamisesta. Samaa ryhdikkyyttä toivoisi muiltakin tilaajilta.

43

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vekka ajaa myös Tampereen lentokentälle. Autot on Paunun vanhoja romuja. Täyttävätkö mitään kriteerejä?

      • Anonyymi

        Nämä autot täyttävät kriteerit, mutta muuten en tiedä hoidetaanko liikenne ehtojen ja sopimusten mukaan. Tampereella Vekalla ei kuitenkaan ole huolta, siellähän kaupunki on jo selvästi osoittanut että kaikenlaisia rikkeitä voidaan katsoa vuosien ajan läpi sormien. Vai onko sittenkin niin, että toisten yritysten rikkeet pitää sanktioida, mutta tiettyjen yritysten rikkeet ovat katsottavissa sormien läpi. Joka tapauksessa Tampereen tilaajaorganisaatio on tehnyt itsestään täyden pellen.


      • Anonyymi

        Vessaa ei oo ja jänskäripulia joutuu kantaan suolessaan Pirkkalaan asti ja siellä sitten voi löysätä pönttöön kera pöröpörpöröpöröm!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vessaa ei oo ja jänskäripulia joutuu kantaan suolessaan Pirkkalaan asti ja siellä sitten voi löysätä pönttöön kera pöröpörpöröpöröm!

        tietääkseni tilaaja ei ole kyseiselle vuorolle vessaa vaatinut joten sitä tuskin tarjotaankaan.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177458666

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jos Ely sanoo irti sopimuksen, niin asiat ovat Vekalla menneet aivan päin hanuria!
      Ja varsinkin näin lyhyen aikaa liikennöityään??
      Elyt ovat varsin leväperäisiä sopimustensa suhteen, kunhan silloin tällöin käy ajamassa jokusenkaan vuoron.

      • Anonyymi

        Tuo nyt menee talvilomahuumorin? piikkiin, ei totuuden häivääkään.


    • Anonyymi

      Vekka on samaa koplaa kuin mitä on onnibus ja valkeakosken liikenne. Eli näin ollen ely on riistäjäkapitalistipaskahomosukuoikeusparoni joka haluaa vaan pahaa rehelliselle yrittäjälle.

      • Anonyymi

        En hyväksy tätä tulkintaa.


      • Anonyymi

        Tiettävästi Vekan ja Valkeakosken Liikenteen välit ovat erittäin tulehtuneet. Totta on kuitenkin se, että näiden kolmen mainitun yrityksen toimintatavat ovat hyvin saman tyyppisiä. Tärkeintä on, että kukaan toinen ei hyödy, omista tappioista ei niin väliä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiettävästi Vekan ja Valkeakosken Liikenteen välit ovat erittäin tulehtuneet. Totta on kuitenkin se, että näiden kolmen mainitun yrityksen toimintatavat ovat hyvin saman tyyppisiä. Tärkeintä on, että kukaan toinen ei hyödy, omista tappioista ei niin väliä..

        Tämä oli sukuoikeuksien menetyksestä katkeroituneen paronimielisen propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli sukuoikeuksien menetyksestä katkeroituneen paronimielisen propagandaa.

        Alkaa jo kyllästyttämään tuon yhden jankkaajan, Mötön keksimästä sukuoikeusparonista
        jauhaminen.
        Muistatko muuten, kuinka Möttö ja Helke vakuuttivat, ettei Onnibus osallistu virkamiesten lahjontaan, eikä tule liittymään linja-autoliittoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa jo kyllästyttämään tuon yhden jankkaajan, Mötön keksimästä sukuoikeusparonista
        jauhaminen.
        Muistatko muuten, kuinka Möttö ja Helke vakuuttivat, ettei Onnibus osallistu virkamiesten lahjontaan, eikä tule liittymään linja-autoliittoon?

        Siperia on opettanut molempia kovalla kädellä. Monta muutakin lupaustaan ovat joutuneet syömään. Liiketoimintakaan ei mennyt ollenkaan niin kuin piti, vaan ulkopuolinen pelastaja tarvittiin useaa kertaan. Pekka tajusi itse katsella hänelle paremmin sopivia töitä, mutta Lauri ei ymmärtänyt ennen kuin sai monon kuvan takapuoleensa. Alalle on hyvä asia, että ovat muualla. Tosin Lauri yrittää kaveriensa kanssa edelleen vaikuttaa, mutta ei rakin lailla räksyttämisestä paljoakaan hyötyä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siperia on opettanut molempia kovalla kädellä. Monta muutakin lupaustaan ovat joutuneet syömään. Liiketoimintakaan ei mennyt ollenkaan niin kuin piti, vaan ulkopuolinen pelastaja tarvittiin useaa kertaan. Pekka tajusi itse katsella hänelle paremmin sopivia töitä, mutta Lauri ei ymmärtänyt ennen kuin sai monon kuvan takapuoleensa. Alalle on hyvä asia, että ovat muualla. Tosin Lauri yrittää kaveriensa kanssa edelleen vaikuttaa, mutta ei rakin lailla räksyttämisestä paljoakaan hyötyä ole.

        Lauri on NERO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on NERO.

        Muistatteko kun tämä "nero" parivaljakko julisti suureen ääneen että kaikki lisämaksut on matkustajien kusettamista. Ja oijoi, onnibusihan se on joka näitä lisämaksuja kerää eniten. Varausmaksua ja paikkamaksua ja vaikka mitä maksua kusetetaan matkustajilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko kun tämä "nero" parivaljakko julisti suureen ääneen että kaikki lisämaksut on matkustajien kusettamista. Ja oijoi, onnibusihan se on joka näitä lisämaksuja kerää eniten. Varausmaksua ja paikkamaksua ja vaikka mitä maksua kusetetaan matkustajilta

        Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta.

        * ei paroneille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatteko kun tämä "nero" parivaljakko julisti suureen ääneen että kaikki lisämaksut on matkustajien kusettamista. Ja oijoi, onnibusihan se on joka näitä lisämaksuja kerää eniten. Varausmaksua ja paikkamaksua ja vaikka mitä maksua kusetetaan matkustajilta

        Matkahuollon kautta ostetuista lipuista ei mene varausmaksua eikä paikkamaksua. Ei myöskään suoraan kuljettajalta ostetuista lipuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa jo kyllästyttämään tuon yhden jankkaajan, Mötön keksimästä sukuoikeusparonista
        jauhaminen.
        Muistatko muuten, kuinka Möttö ja Helke vakuuttivat, ettei Onnibus osallistu virkamiesten lahjontaan, eikä tule liittymään linja-autoliittoon?

        Sukuoikeusparoni oli ehkä joo Pekan keksimä sana. Mutta sukuoikeusparonit de facto eivät kyllä olleet Pekan keksimiä vaan valitettavasti totisinta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuoikeusparoni oli ehkä joo Pekan keksimä sana. Mutta sukuoikeusparonit de facto eivät kyllä olleet Pekan keksimiä vaan valitettavasti totisinta totta.

        Oliko kyseessä pohjolan suku vai koiviston suku. Vaiko kenties goldlinen suku?
        Entä tkl.n suku vaiko hkl-bussiliikenteen suku? Mitä sanoisi porinlinjojen suku? Tai vaikkapa tuklin suku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta.

        * ei paroneille

        "Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta."

        Totta, Lauri kuljettaa nykyään niin suuria joukkoja, ettei kukaan bussiliikennenero ole siihen pystynyt, matkustajien lukumäärä lasketaan varmaan sadoissa miljoonissa vuodessa, ja kaikki ovat hiljaa tyytyväisiä. Ylistetään Lauria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lauri ja Pekka ovat kaikkien aikojen kertakaikkisimmat joukkoliikenneosaajat. Ja he ovat täynnä armoa* ja totuutta."

        Totta, Lauri kuljettaa nykyään niin suuria joukkoja, ettei kukaan bussiliikennenero ole siihen pystynyt, matkustajien lukumäärä lasketaan varmaan sadoissa miljoonissa vuodessa, ja kaikki ovat hiljaa tyytyväisiä. Ylistetään Lauria!

        Mielestäni on tosi hyvä että Pekka ja Lauri haastavat VR-Pohjolan ylivaltaa nyt myös rautateillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on tosi hyvä että Pekka ja Lauri haastavat VR-Pohjolan ylivaltaa nyt myös rautateillä.

        Olen samaa mieltä, että haastajia vr:lle pitäisi löytyä. Nämä kaksi kekkulia ovat paremminkin suunsoittajia ja tyhjänpuhujia, kuin todellisia haastajia. Katsotaan, minkälainen pannukakku heidän "työstään" tällä kerralla tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että haastajia vr:lle pitäisi löytyä. Nämä kaksi kekkulia ovat paremminkin suunsoittajia ja tyhjänpuhujia, kuin todellisia haastajia. Katsotaan, minkälainen pannukakku heidän "työstään" tällä kerralla tulee.

        Pekan ja Laurin näytöt bussipuolella ovat erittäin konkreettiset. Mullistus, jonka paronit tuntevat yhä nahoissaan.

        Paljon puhettakin on toki ollut. Niin kuin pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekan ja Laurin näytöt bussipuolella ovat erittäin konkreettiset. Mullistus, jonka paronit tuntevat yhä nahoissaan.

        Paljon puhettakin on toki ollut. Niin kuin pitääkin.

        Siis matkustajat tuntevat. Ei ole enää vuoroja joilla matkustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekan ja Laurin näytöt bussipuolella ovat erittäin konkreettiset. Mullistus, jonka paronit tuntevat yhä nahoissaan.

        Paljon puhettakin on toki ollut. Niin kuin pitääkin.

        Asiaa! Ainakin Jyväskylässä muistetaan nämä Tamponipojat ja heidän naurettava voittonsa paikallisliikenteessä. Konkreettinen ja todella hauska muisto.
        Myös Tikun ja Takun yhteistyökumppanit muistavat aina veljiä, kun tuntevat kipua selässään.
        Tommolan suku muistaa myös konkreettisesti, kun aamulla ei voikaan mennä omaan firmaan töihin.
        Tamperelaiset muistavat myös hienosta paikallisliikenteen hoidosta sen jälkeen kun PirTil höynäytti hassuhousun ostamaan firmansa.
        Anteeksi, nyt ei voi jatkaa enempää, kun naurattaa niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa! Ainakin Jyväskylässä muistetaan nämä Tamponipojat ja heidän naurettava voittonsa paikallisliikenteessä. Konkreettinen ja todella hauska muisto.
        Myös Tikun ja Takun yhteistyökumppanit muistavat aina veljiä, kun tuntevat kipua selässään.
        Tommolan suku muistaa myös konkreettisesti, kun aamulla ei voikaan mennä omaan firmaan töihin.
        Tamperelaiset muistavat myös hienosta paikallisliikenteen hoidosta sen jälkeen kun PirTil höynäytti hassuhousun ostamaan firmansa.
        Anteeksi, nyt ei voi jatkaa enempää, kun naurattaa niin..

        Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että haastajia vr:lle pitäisi löytyä. Nämä kaksi kekkulia ovat paremminkin suunsoittajia ja tyhjänpuhujia, kuin todellisia haastajia. Katsotaan, minkälainen pannukakku heidän "työstään" tällä kerralla tulee.

        Tuo pannukakku voidaankin kokea Vainiolla. Kun Mötön lähijunaliikenne reiteillä Uki-Turku-Salo ja Naantali-Turku-Loimaa lähtee vauhtiin, se nakertanee Vainion kassaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pannukakku voidaankin kokea Vainiolla. Kun Mötön lähijunaliikenne reiteillä Uki-Turku-Salo ja Naantali-Turku-Loimaa lähtee vauhtiin, se nakertanee Vainion kassaa?

        Kyllä, Vainion onni on tähän saakka ollut kilpailukyvytön kaukojunaliikenne (hidas rantarata) ja lähijunaliikenteen puuttuminen. Nyt Möttö muuttaa jälkimmäisen. Saako Möttö nyt revanssin kun hänen Turun matkakeskusideansa torpedoitiin (Matkahiollon tilat Turussa on aivan karseet mutta niitä yhä lemmitään, ei kelvannut Mötön moderni matkakeskus läävää rakastaville paroneille)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Vainion onni on tähän saakka ollut kilpailukyvytön kaukojunaliikenne (hidas rantarata) ja lähijunaliikenteen puuttuminen. Nyt Möttö muuttaa jälkimmäisen. Saako Möttö nyt revanssin kun hänen Turun matkakeskusideansa torpedoitiin (Matkahiollon tilat Turussa on aivan karseet mutta niitä yhä lemmitään, ei kelvannut Mötön moderni matkakeskus läävää rakastaville paroneille)?

        Matkahuollon Turun läävä on kuin suoraan Neuvostoliitosta. Kuten sukuoikeusjärjestelmäkin oli. Että sikäli tietty harmoniassa keskenään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Vainion onni on tähän saakka ollut kilpailukyvytön kaukojunaliikenne (hidas rantarata) ja lähijunaliikenteen puuttuminen. Nyt Möttö muuttaa jälkimmäisen. Saako Möttö nyt revanssin kun hänen Turun matkakeskusideansa torpedoitiin (Matkahiollon tilat Turussa on aivan karseet mutta niitä yhä lemmitään, ei kelvannut Mötön moderni matkakeskus läävää rakastaville paroneille)?

        Eikö se sama onni potki myös Tamponipoikia samalla linjalla? Mutta miksi he tekevät miljoonatappioita, mutta Vainio ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkahuollon Turun läävä on kuin suoraan Neuvostoliitosta. Kuten sukuoikeusjärjestelmäkin oli. Että sikäli tietty harmoniassa keskenään...

        Tämä on jotenkin huvittavaa, että entinen Neuvostoliitto vedetään usein esiin kun puhutaan maamme aikaisemmasta bussiliikenteestä. Minulla on aika erilainen käsitys Neuvostoliitosta. Neuvostoliitto on kuitenkin erittäin hyvä vertailukohde, kun puhutaan tämän päivän julkisesta viranomaisliikenteestä. Sen toteutustapa on yhtä järjenvastainen kuin Neuvostoliiton suunnitelmatalous oli aikoinaan /tai oikeastaan jopa järjettömämpi..).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!

        "Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!"
        Toivo tietysti ansaitsi ylistyksensä. Hänen ansiostaan Koiviston Autolla oli kymmenen vanhaa bussia. Seuraava sukupolvi sitten synnytti ja kasvatti Koiviston Auto-konsernin ja seuraava sitten hävitti Martin luomuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!"
        Toivo tietysti ansaitsi ylistyksensä. Hänen ansiostaan Koiviston Autolla oli kymmenen vanhaa bussia. Seuraava sukupolvi sitten synnytti ja kasvatti Koiviston Auto-konsernin ja seuraava sitten hävitti Martin luomuksen.

        Ei pidä unohtaa laurin apua luomuksen hävittämisessä. Lauri on nero saattamaan muiden firmat vararikon partaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivo Tommolaa ylistettiin Laurin läksiäisissä!"
        Toivo tietysti ansaitsi ylistyksensä. Hänen ansiostaan Koiviston Autolla oli kymmenen vanhaa bussia. Seuraava sukupolvi sitten synnytti ja kasvatti Koiviston Auto-konsernin ja seuraava sitten hävitti Martin luomuksen.

        Jos tällä viitataan Capman kauppaan niin Koivisto halusi lähteä mukaan sähköbussiliikenteeseen eikä alkaa itkupotkukiukutella modernia käyttövoimamurrosta vastaan kuten eräässä toisessa yrityksessä on tehty seurauksella että siellä ollaan nyt kuilun reunalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tällä viitataan Capman kauppaan niin Koivisto halusi lähteä mukaan sähköbussiliikenteeseen eikä alkaa itkupotkukiukutella modernia käyttövoimamurrosta vastaan kuten eräässä toisessa yrityksessä on tehty seurauksella että siellä ollaan nyt kuilun reunalla.

        Hieman taas muunnellaan totuutta. Kyllä Koivisto halusi ihan itsenäisesti kasvaa ja kehittyä, mutta väärien valintojen vuoksi riskit kasvoivat liian suuriksi ja rahat alkoivat loppua. Syitä oli monia, kuten Helbin tilanne, korona ja epäonnistunut Onnibus-kauppa. Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman taas muunnellaan totuutta. Kyllä Koivisto halusi ihan itsenäisesti kasvaa ja kehittyä, mutta väärien valintojen vuoksi riskit kasvoivat liian suuriksi ja rahat alkoivat loppua. Syitä oli monia, kuten Helbin tilanne, korona ja epäonnistunut Onnibus-kauppa. Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn.

        "Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn."

        En usko, että punapöksy olisi yksin tehnyt noita huonoja päätöksiä.
        Olihan Antti Metsäpietilän kaikkien tytäryhtiöiden hallituksen puheenjohtaja, ja lopulta kaikki isot päätökset lienee tehty Metsäpietilässä, jonka päätöksenteossa punapöksy ei ollut mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yksi niitti oli kuitenkin Laurin korona-aikana tekemät lukuisat väärät ja kalliit päätökset, mitkä nopeuttivat konsernin ajautumista uusien omistajien syleilyyn."

        En usko, että punapöksy olisi yksin tehnyt noita huonoja päätöksiä.
        Olihan Antti Metsäpietilän kaikkien tytäryhtiöiden hallituksen puheenjohtaja, ja lopulta kaikki isot päätökset lienee tehty Metsäpietilässä, jonka päätöksenteossa punapöksy ei ollut mukana.

        Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!

        Lauria valitettavasti kuunneltiin konsernissa ehkä liiankin herkällä korvalla. Siinä yksi syy, miksi lopullinen antautuminen tuli niinkin nopeasti vastaan. Jos johto olisi tehnyt hieman erilaisia päätöksiä, saattaisi Koivisto olla tänäkin päivänä itsenäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!

        "Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!"
        Joopa, ja nykyisin Lauri Suuri kuljettaa niin suuria joukkoja, ettei lukumäärää pysty kukaan edes laskemaan. Menestystä hänelle JOUKKOLIIKENTEESEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lauria kuunneltiin herkällä korvalla. Joukkoliikennenimenä Suomen kaikkien aikojen Suurin!"
        Joopa, ja nykyisin Lauri Suuri kuljettaa niin suuria joukkoja, ettei lukumäärää pysty kukaan edes laskemaan. Menestystä hänelle JOUKKOLIIKENTEESEEN.

        Älä huoli, kyllä late saa tuonkin yrityksen tuhottua. Niinkuin kaiken muunkin missä hän on mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauria valitettavasti kuunneltiin konsernissa ehkä liiankin herkällä korvalla. Siinä yksi syy, miksi lopullinen antautuminen tuli niinkin nopeasti vastaan. Jos johto olisi tehnyt hieman erilaisia päätöksiä, saattaisi Koivisto olla tänäkin päivänä itsenäinen.

        En tietenkään tiedä, kuinka päätöksiä Koiviston Autossa tehtiin, mutta tuoksahtaa valitettavasti Lauria kuullun päätöksissä.
        Kiistatonta on, että hän on taitava ja uskottava puhumaan ja tietty innostuneisuus hänestä paistaa.
        Ikävä kyllä, into ja Ciceron puhelahjat eivät riitä tässä touhussa.
        Ehkä Koiviston johdon epävarmuutta kuvaa heidän johtonsa lausunto eräässä haastattelussa: Emme oikein tiedä mitä pitäisi tehdä! Tämä aikana ennen Ob:n ostoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään tiedä, kuinka päätöksiä Koiviston Autossa tehtiin, mutta tuoksahtaa valitettavasti Lauria kuullun päätöksissä.
        Kiistatonta on, että hän on taitava ja uskottava puhumaan ja tietty innostuneisuus hänestä paistaa.
        Ikävä kyllä, into ja Ciceron puhelahjat eivät riitä tässä touhussa.
        Ehkä Koiviston johdon epävarmuutta kuvaa heidän johtonsa lausunto eräässä haastattelussa: Emme oikein tiedä mitä pitäisi tehdä! Tämä aikana ennen Ob:n ostoa.

        Ja sitten tuli Lauri Suuri ja neuvoi, että tehdään näin, menee syteen taikka saveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten tuli Lauri Suuri ja neuvoi, että tehdään näin, menee syteen taikka saveen.

        ... Ja huonostihan siinä Laurin opeilla lopulta kävi. Ei ehkä ollut yllätys alaa tunteville.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe