Saarnaajille avoin kirje riippumatta seurakunnasta

Anonyymi-ap

Ootteko te miettiny kun te sanotte että lopunajat ovat, esimerkiksi vaikka eslesta saarnaajat riippumatta kummasta lahkosta esikoiset rystä tai esikoislestadiolaisista,

Niin se on kirjoitettu että "toinen otetaan ja toinen jätetään" ja se on jumalansana! Niin oletteko esimerkiksi saarnaajat ajatellut kun te sanotte että lopunajat ovat, että kumpikohan se nyt on mies vai vaimo kumpi jätetään ja kumpi otetaan ylös taivaaseen?

Kun on puhetta myös ollut parisuhde ongelmista, minä sanon sen teille yhdellä suulla mutta Jumalansanan ja omantunnon edessä vakuutettuna että se on tosi, ettei jumalansana ja omatunto minua tuomitse jos niin sanon, ettei saman Hengen lapset taida keskenään riidellä anteeksi antamattomalla tavalla vaan unohduksella jos jotain erimielisyyttä joskus tulee niin kuitenkin yksi ja sama Pyhä Henki yhdistää heitä ja synnyttää rakkauden siteen heidän välilleen!

Siksi minä ihmettelen niitä katkeria riitoja, että en minä silleen kuitenkaan ihmettele, koska se kirjoitettu kuitenkin on, että toinen otetaan, ja toinen jätetään,

Ja eri Hengen lapsilla on juopa ja on riita keskenään eli toinen toisensa välillä!

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksinkertainen kysymys oli vain, että kun te sanotte lopunajan olevan niin samalla te tuomitsette puolisonne te saarnaajat, ellette sitten ajattele itse olevanne ne jotka jätetään.

• Anonyymi

Hölynpölytä jälleen!💩

• Anonyymi

mr hankey 🤣

• Anonyymi

"Lopunajat" oli Lutherin aikaan. Lopunajat oli Lestadiuksen aikaan. Lopun ajat on jatkuvasti? Aurinko sammuu aikanaan. Silloin on taatusti lopun ajat meillä. Miksi muuten luterilainen kirkko palvoo aurinkoa? Jumala ja Jeesus on Aurinko. Googlailkaa jos uskallatte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe