Haluan lopulta sanoa että meillä monilla on ongelmia

Anonyymi-ap

Yksinäisyyttä,ei ole löytynyt tarkoitusta elämälle,pakkotoistoja,
ryyppäämistä,yritystä päästä kylmästä erämaasta elämään,
halua löytää ystäviä joissa olisi tarttumapintaa,väkivaltaisia ajatuksia,
heikkoutta,itkua,voimattomuutta jne jne
mutta tämä on sitä elämää ja tämä on sitä missä jotkut jäävät
märkään kuoppaan itkemään ja jotkut lähtee reippaina opiskelemaan
ja on kovaa tahtoa koska me ihmiset olemme tällaisia.
Mielenkiintoista on nähdä että heikko tyttö tai poika antaa
itseään lyötävän mutta omaa uskomattomia lahjoja kirjoittamisessa,
musiikin soittamisessa tai piirtäessä kuvia.Ja taas ihminen jolla tuntuu
olevan voimakas itsetunto lopulta purkaa pahoinvointia toiseen ihmiseen.
Se joka on äänekäs ja energinen on hyvä olla välillä hiljaa ja vain katsoa.
Se joka on aina ollut hiljaa ja näkymätön on hyvä olla estraadilla ja antaa
palaa siellä.Kun me vanhemmat ihmiset näemme tämän tapahtuvaksi
niin olen kuin vanha Sherlock Holmes ja pyydän Watsonia ulos
teatterista iltaiseen sateiseen katuun ja kun näemme toisemme ymmärrämme että olemme saavuttaneet sen jota olemme aina halunneet.Hyvää fiilistä ihmisille

9

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella kiitos Cool

• Anonyymi

Mulle tuli hyvä fiilis kiitti

• Anonyymi

Jumalauta näin se on
      Meni vuosia mutta annan anteeksi
      itselle Sorry mieletön juttu mutta
      en mä sano enempää

• Anonyymi

Aikoinaan 1994 vai oliko se 1995 Tavastian konsertin jälkeen suutelin tyttöä ja ollaan
      edelleen yhdessä .
      Kiitos koska me kaikki olemme opettelemassa
      kävelemään ja rakastamaan täällä yhdessä

• Anonyymi

Totta. Yksinäisyyttä riittää ja on aina ollut ja tulee olemaankin jatkossa, tullut liikaa takkiin nk.ystäviltä, joten on yhä vaikeampaa tutustua uusiin ihmisiin. Ehkei mulle ei ystäviä ollut tarkoitettu elämään tulevaksi. Ei ollut onnea rakkaudessakaan tällä ulkonäöllä, ei kukaan rumasta huolinut. Ehkä tarkoitus munkin elämälle selviää sitten toisella puolella, jostain syystä kai tällänen merkityksetön otus on maailmaan aikoinaan syntynyt, itse en tarkoitusta kyllä ymmärrä, kun mun olemassaolossa ei ole mitään järkeä, en merkitse kellekään yhtään mitään, en ole millään tavalla arvokas ollut kellekään. Nössönä en ole pystynyt itseäni hävittämään vaan roikun elämänlangassa kiinni vaikka ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Minä, minä, minä, minä poloinen, voi voi minä reppana.
        Onko ikinä tullut mieleesi mennä auttamaan tai toimimaan kenenkään muun hyväksi? Ts. antamaan itsestäsi apua tarvitsevalle? Sen sijaan että tuijotat omaa "rumaa" napaasi?

Luoja on luonut sinut juuri oikeanlaiseksi - sinä näet, kuulet, haistat, pystyt liikkumaan, osaat jotain ( ainakin käyttää tietokonetta jonkin verran!). Osaatko olla kiitollinen kaikista noista lahjoista?! Osaatko alkaa ajattelemaan muita ihmisiä joilla ei kaikki ole niin hyvin kuin sinulla ja mennä avuksi ja tueksi?

Sinulla on niin paljon annettavaa toiselle!

Kuka tuosta hyötyy? Sinä itse olisit suurin voittaja!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä, minä, minä, minä poloinen, voi voi minä reppana.
        Onko ikinä tullut mieleesi mennä auttamaan tai toimimaan kenenkään muun hyväksi? Ts. antamaan itsestäsi apua tarvitsevalle? Sen sijaan että tuijotat omaa "rumaa" napaasi?

Luoja on luonut sinut juuri oikeanlaiseksi - sinä näet, kuulet, haistat, pystyt liikkumaan, osaat jotain ( ainakin käyttää tietokonetta jonkin verran!). Osaatko olla kiitollinen kaikista noista lahjoista?! Osaatko alkaa ajattelemaan muita ihmisiä joilla ei kaikki ole niin hyvin kuin sinulla ja mennä avuksi ja tueksi?

Sinulla on niin paljon annettavaa toiselle!

Kuka tuosta hyötyy? Sinä itse olisit suurin voittaja!!!!!!!!!!!

Olen ollut liiankin auttavainen ja saanut siinäkin takkiiini, olen siinä mielessä luonnevikainen, ett huolehdin muiden pärjäämisestä vaikka välillä olisi ollut hyvä pitää huolta myös itsestänikin, polttanut itseäni liikaa muiden auttamisella. Kuvittelin tyhmyyttäni omaishoitajana toimiessani, ett kyllä kaupungin palveluohjauspuolelta saa apua tarvittaessa ja mua kuunnellaan... justjoo, piti omin avuin jaksaa ja pärjätä, ei ollut pelkoa, ett olisi apua tarjottu mulle tai mun vanhemmille, meni luotto, silloin jopa pitkäaikainen ystävä lopetti yhteydenpidon ja ystävyyden, sanoi vaan viimeisessä puhelussa, ett koeta pärjätä. Useammat sukulaisetkin ottivat etäisyyttä, kai joillekin oli vaikea suhtautua siihen, ett joku on sairastunut vakavasti kuolemaan johtavaan sairauteen, tuolloin olisi ollut mukavaa, ett joku olisi käynyt, tullut kylään tervehtimään vanhempiani. Itse pidin yhteyttä sukulaiseen, jolla läheinen samoihin aikoihin sairastui syöpään, olin huolissani hänen jaksamisestaan ja pärjäämisestä, hän oli muuten ainoa, joka huolehti miten mä pärjään vanhempien hoitotyössä ja jutteli mun kans puhelimessa, olen siitä hänelle yhä vieläkin kiitollinen. En mä koe tarpeelliseksi mainostaa, ett tuen hyväntekeväisyysjärjestöjen toimintaa, en mikään iso lahjoittaja ole, monet pitäis hölmönä, kun pistän vähistä varoistani muille apua, melko vähäiseksi koen tuon mun avustustyön. Olen kiitollinen monestakin asiasta, surullinen siitä ettei vieläkään kaikilla maailman lapsilla ole asiat hyvin, on sotia, nälänhätää, lapset eivät saa olla lapsia vaan joutuvat huolehtimaan perheensä elättämisestä, heillä ei ole turvallista lapsuutta jne... Itsellä oli onni, ett oli huolehtivainen äiti, vaikka oli köyhyyttä, hän vähistä rahoista laittoi lapsillensa muutamia leluja, teki vaatteita ja ilman häntä ei olisi edes ollut kunnollista kotia missä asua. Ei mikään ole itsestään selvyys tässä maailmassa, ei elämä ole liian helppoa kenellekään, ei pelkkää iloa ja auringonpaistetta. Välillä olen vaan väsynyt kaikkeen, siks kirjoitin tuon aiemman purkaukseni, sorry siitä. Mä vaan olen ihminen, välillä menen syvissä vesissä, kai se on suvun puolelta tullut ominaisuus, jolle ei voi mitään, pitää yrittää tsempata itseään jaksamaan, en mä viitsi rasittaa ketään höpinöillä masennuksestani, monella muullakin on masennusta, en mä ainoa ole, mitä sitten vaikka ei ole ystäviä, ei mulla penskanakaan ystäviä ollut, kaikkeen tottuu, kun on pakko. Itse olen tottunut pärjäämään yksinäni, ei mun ongelmat, eikä jututkaan ketään kiinnostaa, enkä koe oikeaksi rasittaa muita, olen oppinut pitämään suuni kiinni toisten seurassa, enempi kuuntelen muita kuin olen itse äänessä,mä en vaan ole kiinnostava henkilö muiden silmissä. Tulen aina olemaan se hölmö, joka jeesaa muita, vaikka tuleekin melkein aina takkiin, se on mun luonteenvika, jolle en voi mitään, mitä sitten vaikka jotkut on käyttänyt mun kiltteyttä hyväksi, mutt toista kertaa en kuitenkaan rupea sellasta ihmistä jeesaamaan, se on hyödytöntä ja kuka hullu toista kertaa turpiinsa ottaa, ei kukaan. En tuossa touhussa ole voittaja ollut, enempi vaan pettynyt ihmisiin, mutt kun en ole normaali, niin silti taas joku päivä jeesaan ja tsemppaan muita...ehkä se onkin mun tarkoitus tässä elämässä🤔, olla kannustamassa muita pärjäämään paremmin kuin itse olen pärjännyt.

• Anonyymi

Kiitos, aloittajalle. Hyvää tätä päivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe