Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluan lopulta sanoa että meillä monilla on ongelmia

Anonyymi-ap

Yksinäisyyttä,ei ole löytynyt tarkoitusta elämälle,pakkotoistoja,
ryyppäämistä,yritystä päästä kylmästä erämaasta elämään,
halua löytää ystäviä joissa olisi tarttumapintaa,väkivaltaisia ajatuksia,
heikkoutta,itkua,voimattomuutta jne jne
mutta tämä on sitä elämää ja tämä on sitä missä jotkut jäävät
märkään kuoppaan itkemään ja jotkut lähtee reippaina opiskelemaan
ja on kovaa tahtoa koska me ihmiset olemme tällaisia.
Mielenkiintoista on nähdä että heikko tyttö tai poika antaa
itseään lyötävän mutta omaa uskomattomia lahjoja kirjoittamisessa,
musiikin soittamisessa tai piirtäessä kuvia.Ja taas ihminen jolla tuntuu
olevan voimakas itsetunto lopulta purkaa pahoinvointia toiseen ihmiseen.
Se joka on äänekäs ja energinen on hyvä olla välillä hiljaa ja vain katsoa.
Se joka on aina ollut hiljaa ja näkymätön on hyvä olla estraadilla ja antaa
palaa siellä.Kun me vanhemmat ihmiset näemme tämän tapahtuvaksi
niin olen kuin vanha Sherlock Holmes ja pyydän Watsonia ulos
teatterista iltaiseen sateiseen katuun ja kun näemme toisemme ymmärrämme että olemme saavuttaneet sen jota olemme aina halunneet.Hyvää fiilistä ihmisille

9

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella kiitos Cool

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17746253z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mulle tuli hyvä fiilis kiitti

    • Anonyymi

      Jumalauta näin se on
      Meni vuosia mutta annan anteeksi
      itselle Sorry mieletön juttu mutta
      en mä sano enempää

    • Anonyymi

      Aikoinaan 1994 vai oliko se 1995 Tavastian konsertin jälkeen suutelin tyttöä ja ollaan
      edelleen yhdessä .
      Kiitos koska me kaikki olemme opettelemassa
      kävelemään ja rakastamaan täällä yhdessä

    • Anonyymi

      Totta. Yksinäisyyttä riittää ja on aina ollut ja tulee olemaankin jatkossa, tullut liikaa takkiin nk.ystäviltä, joten on yhä vaikeampaa tutustua uusiin ihmisiin. Ehkei mulle ei ystäviä ollut tarkoitettu elämään tulevaksi. Ei ollut onnea rakkaudessakaan tällä ulkonäöllä, ei kukaan rumasta huolinut. Ehkä tarkoitus munkin elämälle selviää sitten toisella puolella, jostain syystä kai tällänen merkityksetön otus on maailmaan aikoinaan syntynyt, itse en tarkoitusta kyllä ymmärrä, kun mun olemassaolossa ei ole mitään järkeä, en merkitse kellekään yhtään mitään, en ole millään tavalla arvokas ollut kellekään. Nössönä en ole pystynyt itseäni hävittämään vaan roikun elämänlangassa kiinni vaikka ei ole mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Minä, minä, minä, minä poloinen, voi voi minä reppana.
        Onko ikinä tullut mieleesi mennä auttamaan tai toimimaan kenenkään muun hyväksi? Ts. antamaan itsestäsi apua tarvitsevalle? Sen sijaan että tuijotat omaa "rumaa" napaasi?

        Luoja on luonut sinut juuri oikeanlaiseksi - sinä näet, kuulet, haistat, pystyt liikkumaan, osaat jotain ( ainakin käyttää tietokonetta jonkin verran!). Osaatko olla kiitollinen kaikista noista lahjoista?! Osaatko alkaa ajattelemaan muita ihmisiä joilla ei kaikki ole niin hyvin kuin sinulla ja mennä avuksi ja tueksi?

        Sinulla on niin paljon annettavaa toiselle!

        Kuka tuosta hyötyy? Sinä itse olisit suurin voittaja!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, minä, minä, minä poloinen, voi voi minä reppana.
        Onko ikinä tullut mieleesi mennä auttamaan tai toimimaan kenenkään muun hyväksi? Ts. antamaan itsestäsi apua tarvitsevalle? Sen sijaan että tuijotat omaa "rumaa" napaasi?

        Luoja on luonut sinut juuri oikeanlaiseksi - sinä näet, kuulet, haistat, pystyt liikkumaan, osaat jotain ( ainakin käyttää tietokonetta jonkin verran!). Osaatko olla kiitollinen kaikista noista lahjoista?! Osaatko alkaa ajattelemaan muita ihmisiä joilla ei kaikki ole niin hyvin kuin sinulla ja mennä avuksi ja tueksi?

        Sinulla on niin paljon annettavaa toiselle!

        Kuka tuosta hyötyy? Sinä itse olisit suurin voittaja!!!!!!!!!!!

        Olen ollut liiankin auttavainen ja saanut siinäkin takkiiini, olen siinä mielessä luonnevikainen, ett huolehdin muiden pärjäämisestä vaikka välillä olisi ollut hyvä pitää huolta myös itsestänikin, polttanut itseäni liikaa muiden auttamisella. Kuvittelin tyhmyyttäni omaishoitajana toimiessani, ett kyllä kaupungin palveluohjauspuolelta saa apua tarvittaessa ja mua kuunnellaan... justjoo, piti omin avuin jaksaa ja pärjätä, ei ollut pelkoa, ett olisi apua tarjottu mulle tai mun vanhemmille, meni luotto, silloin jopa pitkäaikainen ystävä lopetti yhteydenpidon ja ystävyyden, sanoi vaan viimeisessä puhelussa, ett koeta pärjätä. Useammat sukulaisetkin ottivat etäisyyttä, kai joillekin oli vaikea suhtautua siihen, ett joku on sairastunut vakavasti kuolemaan johtavaan sairauteen, tuolloin olisi ollut mukavaa, ett joku olisi käynyt, tullut kylään tervehtimään vanhempiani. Itse pidin yhteyttä sukulaiseen, jolla läheinen samoihin aikoihin sairastui syöpään, olin huolissani hänen jaksamisestaan ja pärjäämisestä, hän oli muuten ainoa, joka huolehti miten mä pärjään vanhempien hoitotyössä ja jutteli mun kans puhelimessa, olen siitä hänelle yhä vieläkin kiitollinen. En mä koe tarpeelliseksi mainostaa, ett tuen hyväntekeväisyysjärjestöjen toimintaa, en mikään iso lahjoittaja ole, monet pitäis hölmönä, kun pistän vähistä varoistani muille apua, melko vähäiseksi koen tuon mun avustustyön. Olen kiitollinen monestakin asiasta, surullinen siitä ettei vieläkään kaikilla maailman lapsilla ole asiat hyvin, on sotia, nälänhätää, lapset eivät saa olla lapsia vaan joutuvat huolehtimaan perheensä elättämisestä, heillä ei ole turvallista lapsuutta jne... Itsellä oli onni, ett oli huolehtivainen äiti, vaikka oli köyhyyttä, hän vähistä rahoista laittoi lapsillensa muutamia leluja, teki vaatteita ja ilman häntä ei olisi edes ollut kunnollista kotia missä asua. Ei mikään ole itsestään selvyys tässä maailmassa, ei elämä ole liian helppoa kenellekään, ei pelkkää iloa ja auringonpaistetta. Välillä olen vaan väsynyt kaikkeen, siks kirjoitin tuon aiemman purkaukseni, sorry siitä. Mä vaan olen ihminen, välillä menen syvissä vesissä, kai se on suvun puolelta tullut ominaisuus, jolle ei voi mitään, pitää yrittää tsempata itseään jaksamaan, en mä viitsi rasittaa ketään höpinöillä masennuksestani, monella muullakin on masennusta, en mä ainoa ole, mitä sitten vaikka ei ole ystäviä, ei mulla penskanakaan ystäviä ollut, kaikkeen tottuu, kun on pakko. Itse olen tottunut pärjäämään yksinäni, ei mun ongelmat, eikä jututkaan ketään kiinnostaa, enkä koe oikeaksi rasittaa muita, olen oppinut pitämään suuni kiinni toisten seurassa, enempi kuuntelen muita kuin olen itse äänessä,mä en vaan ole kiinnostava henkilö muiden silmissä. Tulen aina olemaan se hölmö, joka jeesaa muita, vaikka tuleekin melkein aina takkiin, se on mun luonteenvika, jolle en voi mitään, mitä sitten vaikka jotkut on käyttänyt mun kiltteyttä hyväksi, mutt toista kertaa en kuitenkaan rupea sellasta ihmistä jeesaamaan, se on hyödytöntä ja kuka hullu toista kertaa turpiinsa ottaa, ei kukaan. En tuossa touhussa ole voittaja ollut, enempi vaan pettynyt ihmisiin, mutt kun en ole normaali, niin silti taas joku päivä jeesaan ja tsemppaan muita...ehkä se onkin mun tarkoitus tässä elämässä🤔, olla kannustamassa muita pärjäämään paremmin kuin itse olen pärjännyt.


    • Anonyymi

      Kiitos, aloittajalle. Hyvää tätä päivää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe