kirjoitukseen. Se jo todettiinkin, että työpäivän jälkeen tarvitaan aikaa itselle, mutta viikonloppuisin olisi ihanaa viettää aikaa suunnilleen samanikäisen kanssa harrastaen liikuntaa, käydä teatterissa, syömässä ja konserteissa. Aloitettaisiin kavereina ja kun oppisimme tuntemaan toisemme, siitä voisi syntyä rakkaussuhdekin.
Jatkoa aamuiseen
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis ajatus. Jos joku näistä asioista pitää.
- Anonyymi
Eikö voi olla vain kaveri?
- Anonyymi
Ei, jos kemiat kohtaavat. Olen ihastunut yhteen suunnilleen ikäiseeni. Muutamasta olen kiinnostunut. Kukaan heistä ei ole paljon nuorempi. Oleellista on jo se, että he kaikki tuntuvat halattavilta jo pelkästään ulkoisesti nähtynä. En tiedä mistä sellainen tunne minulle tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, jos kemiat kohtaavat. Olen ihastunut yhteen suunnilleen ikäiseeni. Muutamasta olen kiinnostunut. Kukaan heistä ei ole paljon nuorempi. Oleellista on jo se, että he kaikki tuntuvat halattavilta jo pelkästään ulkoisesti nähtynä. En tiedä mistä sellainen tunne minulle tulee.
Se ois kiva
Kaveri pohjalta
Kun ei oo oikein sitä matkakaveriakaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ois kiva
Kaveri pohjalta
Kun ei oo oikein sitä matkakaveriakaanOleko ikäluokkaa 50++? Sen nuoremmat eivät sovi edes kavereiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oleko ikäluokkaa 50 ? Sen nuoremmat eivät sovi edes kavereiksi.
Oon just sopiva sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon just sopiva sulle
Olet siis noin viisikymppinen, se on ihan ookoo ikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379