Vippit.fi konkurssi

Onko kyseinen firma mennyt nurin,kun ei myönnä pukalainoja enää ja muutenkin heidän sivut ei toimi

8

1051

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin mahdollista kun jo pidemmän aikaan kaikki 3 heidän sivuistaan ollut alhaalla.

      • Anonyymi

        Mitenköhän avoimien laskujen kanssa,mikäli sieltä vippiä ottanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän avoimien laskujen kanssa,mikäli sieltä vippiä ottanut

        Itse en maksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en maksa

        Muutkin pikavipparit valtio ajaa konkurssiin opr-finance, gfmoney, blue finance, top finance

        Valtion seuranta olematonta, niin rikolliset pääsee huijaan lainanottajia ja sijoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutkin pikavipparit valtio ajaa konkurssiin opr-finance, gfmoney, blue finance, top finance

        Valtion seuranta olematonta, niin rikolliset pääsee huijaan lainanottajia ja sijoittajia.

        Eihän jonkun luuseriluotto.comin pyörimiseen kuulu sen kummemmin valtion resursseja käyttöä.
        Kyllä se hoituu itsestään. Jos luotonvalvonta ei toimi, niin luottotappiot ovat liian isoja ja firma kaatuu. Jos yhtiön palveluita ei tarvita, se kaatuu. Jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän jonkun luuseriluotto.comin pyörimiseen kuulu sen kummemmin valtion resursseja käyttöä.
        Kyllä se hoituu itsestään. Jos luotonvalvonta ei toimi, niin luottotappiot ovat liian isoja ja firma kaatuu. Jos yhtiön palveluita ei tarvita, se kaatuu. Jne

        Kun edes kaatuisi, mutta nyt pienellä pääomalla pyörittää lainanantoja niin tarkasti, että saa luottonsa aina takaisin!
        Aikaisemmin sijoittajien pääoma ajettiin huolimattomasti melkein nollille, antamalla lainat kelle vaan, tarkistamatta lainaajan taustoja.

        Valtio vielä sotki varjopankki vippauksen 20% hintakakatolla. Pikavippari saa kokoupalkkiot ja vuokratulot, ja sijoittajat vuositolkulla turpaansa.

        Ainakin opr finance toimii näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenköhän avoimien laskujen kanssa,mikäli sieltä vippiä ottanut

        Ei ne velat mihinkään katoa.


    • Anonyymi

      P2Plla on joku vipit.fi ollut. Otin 2022 tuon tapaisesa P2Ptä vippiä. Suomessa P2P on lainsäädoksillä bannattu. Suomeen laadittu laki uudistukset siten että jokainen pärjättävä omillaan tai sosiaaliavustuksilla Kelalta anoen. Suomen rajojen sisäpuolelle kehittynyt mielenkiintoinen tilanne sikäli näiden ukrainalaisien kohdalla auttaminen on valtion varojen ylitse vuotavaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe