Onko kyseinen firma mennyt nurin,kun ei myönnä pukalainoja enää ja muutenkin heidän sivut ei toimi
Vippit.fi konkurssi
9
1257
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin mahdollista kun jo pidemmän aikaan kaikki 3 heidän sivuistaan ollut alhaalla.
- Anonyymi
Mitenköhän avoimien laskujen kanssa,mikäli sieltä vippiä ottanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en maksa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en maksa
Muutkin pikavipparit valtio ajaa konkurssiin opr-finance, gfmoney, blue finance, top finance
Valtion seuranta olematonta, niin rikolliset pääsee huijaan lainanottajia ja sijoittajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin pikavipparit valtio ajaa konkurssiin opr-finance, gfmoney, blue finance, top finance
Valtion seuranta olematonta, niin rikolliset pääsee huijaan lainanottajia ja sijoittajia.Eihän jonkun luuseriluotto.comin pyörimiseen kuulu sen kummemmin valtion resursseja käyttöä.
Kyllä se hoituu itsestään. Jos luotonvalvonta ei toimi, niin luottotappiot ovat liian isoja ja firma kaatuu. Jos yhtiön palveluita ei tarvita, se kaatuu. Jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän jonkun luuseriluotto.comin pyörimiseen kuulu sen kummemmin valtion resursseja käyttöä.
Kyllä se hoituu itsestään. Jos luotonvalvonta ei toimi, niin luottotappiot ovat liian isoja ja firma kaatuu. Jos yhtiön palveluita ei tarvita, se kaatuu. JneKun edes kaatuisi, mutta nyt pienellä pääomalla pyörittää lainanantoja niin tarkasti, että saa luottonsa aina takaisin!
Aikaisemmin sijoittajien pääoma ajettiin huolimattomasti melkein nollille, antamalla lainat kelle vaan, tarkistamatta lainaajan taustoja.
Valtio vielä sotki varjopankki vippauksen 20% hintakakatolla. Pikavippari saa kokoupalkkiot ja vuokratulot, ja sijoittajat vuositolkulla turpaansa.
Ainakin opr finance toimii näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne velat mihinkään katoa.
- Anonyymi
P2Plla on joku vipit.fi ollut. Otin 2022 tuon tapaisesa P2Ptä vippiä. Suomessa P2P on lainsäädoksillä bannattu. Suomeen laadittu laki uudistukset siten että jokainen pärjättävä omillaan tai sosiaaliavustuksilla Kelalta anoen. Suomen rajojen sisäpuolelle kehittynyt mielenkiintoinen tilanne sikäli näiden ukrainalaisien kohdalla auttaminen on valtion varojen ylitse vuotavaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569