Ylöjärveltä ei kohta pääse enää linja-autolla suoraan Tampereelle. Pitää hyppiä Hiedanrannassa ratikkaan ja körötellä sillä loppumatka.
Hypi ja pompi
3
419
Vastaukset
- Anonyymi
Joo Länsi- Linjat jo suunnittelee huononnuksia ratikan takia.Eihän ratikasta oo edes päätöstä.Vai onko sittenkin?
- Anonyymi
Lentävänniemen ratikkalinjaa tehdään jo. Vaihtopysäkki tulee sen radan varteen.
- Anonyymi
On se jo päätetty. Vain pieni muodollisuus vielä puuttuu:
Valtuusto päättää asian virallisesti. Kokoomus sanoo KYLLÄ.
Varmasti teille ratikka tulee, halusitte tai ette. Näinhän Tampereellakin tapahtui.
Nyt pitää laajentaa maksajien joukkoa, tervetuloa mukaan maksamaan mustan aukon kokoista hintaa.
Pieni sivuvaikutus oli tosiaan Tampereella. Muu julkinen liikenne huononi valtavasti, kaikki rahat laitetaan ratikkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238