Miten tähän palstaan voi jäädä näin koukkuun? Varmaan joskus vuosi sitten tulin ekan kerran tänne. Käynnit oli satunnaisesti ehkä kerran viikossa alkuun. Kesällä huomasin viettäväni täällä joka päivä. Nyt tuntuu, että käyn vähän väliä katsomassa viestejä.
Ihmiset alkaa erottamaan jo kirjoitustyyleistään ja hymiöistään. En edes kaipaa sitä ihmistä kenen takia tänne eksyin. Mikä minut pitää täällä otteessaan?
Olette kaikki vaan niin koukkuunnuttavia. Pitäisikö järkätä Suomi24 ikävä risteily joskus? 🤭
Miksi edes olen täällä?
21
85
Vastaukset
Tää paikka on pahempi kuin heroiini. Tänne todellakin jää koukkuun. Ensin pieniä annoksia, sitten isompia annoksia, pian annoksia aamulla ja illalla. Kohta annoksia vähän väliä ja hyvä kun malttaa koko yötä nukkua.
Risteily olis kyllä loistava 👍- Anonyymi
Tiesin että innostut👍
- Anonyymi
Haluaisin kyllä ehdottomasti nähdä "jos nainen haluat" miehen livenä.
Toki hänen täytyisi ensin karata sieltä laitoksesta.- Anonyymi
En ymmärrä miksei se saa IP-bännejä siitä jatkuvasta spämmäämisestä...
- Anonyymi
Turvenuijat risteilyllä
- Anonyymi
Mullakin olis muutama ihminen kenet täältä haluaisin nähdä🤭
Mä oon risteilyllä mukana🛳️ Älkää yritätkö edes jättää rannalle.
- Anonyymi
Etkös sie ollu jollaa hoitoalalla? Haluan elinluovuttajaksi, saat mun sydämen ♥️
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sie ollu jollaa hoitoalalla? Haluan elinluovuttajaksi, saat mun sydämen ♥️
Mitä sille sydämelle pitää sitten tehdä? Otan risteilylle mukaan ja kannan käsilaukussa?
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Mitä sille sydämelle pitää sitten tehdä? Otan risteilylle mukaan ja kannan käsilaukussa?
Tai no, unohda. Edellinen paloittelijamurhaaja kuoli. Minua luultaisiin uudeksi.
- Anonyymi
Kevyempi vaihtoehto ois että luovutan jotain lihaisempaa elintä sulle siellä hytissä :D
Anonyymi kirjoitti:
Kevyempi vaihtoehto ois että luovutan jotain lihaisempaa elintä sulle siellä hytissä :D
Voi v*ttu sun kaa🤣🤣
- Anonyymi
Voi v*ttu sun kaa🤣🤣
Saat pienen katkaravun!
- Anonyymi
Vai pieni se vaan on...
Hei hei, nyt syöksyi joku väliin. Hoitajana saat mitata sen millon vain :D Tiiätkö äsken mietin että voisit olla mun pikkuvarvas, koska paukutan sen aina joka huonekalua vasten..
Katkaravusta tuli mieleen laivan buffetti. En voinut syödä katkarapuja, kun niillä oli silmät ja sitten ne tuijotti mua surullisen näköisenä lautasella. Jäi syömättä.
- Anonyymi
Mutta yöllä nielet mun ankeriasta? :D
- Anonyymi
Taitaa joku muu mies antaa elintään kun katosit :(
- Anonyymi
Jaas että rakastavaiset blowjobbaa ja sguirttaa siellä hytissä mä mieluummin jatkan s 24 palstoilla se on järkevämpää
- Anonyymi
Koulutus tulee varmaan ehkä siitä että kai tästä omalla tapaa on hyötyä jotenkin kun käsittelee omia tunteitaan tuntemuksiaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319