https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009399285.html
hallituspuolueet tykkää näistä maahanmuuttajista kovasti
vaaleissa voit vaikuttaa
Veljekset eivät halunneet, että sisko aloittaisi uuden suhteen erottuaan afgaanimiehestään.
17
96
Vastaukset
- Anonyymi
Työperäisiä juu
- Anonyymi
Moktar gubta haluaa näitäsuomeen.
Kts. Maahanmuutto suomi24
- Anonyymi
Maailmalla tapahtuu kaikenlaista.
Suomessa tapahtuu myös kaikenlaista joten otapa Suomea koskevat esimerkkisi Suomesta. - Anonyymi
Ottasko vihreät naiset itse islammiehen?
Ei tarvi enää sitten itse määrätä elämää? - Anonyymi
Tälläsia eduskuntaan?
- Anonyymi
Äänestäjät tosiaan haluavat näitä eduskuntaan...
- Anonyymi
Vihervasemmiston parhaat kamut.
- Anonyymi
Vihreiden tavoite on tuhota Suomi ja suomalainen kulttuuri.
Pieni puolue pääsee valtaan vasemmiston siivellä... - Anonyymi
Kiitos haavisto
- Anonyymi
rom-ellit
- Anonyymi
Pekko?
- Anonyymi
Jotain yhteistä kyllä noissa huomaa vihreän aatteen kanssa ja se on mun mielestä tuo fanaattisuus , liekö tarttuvaa sorttia sitten .
- Anonyymi
Irtopäät haaveena suomeen?
- Anonyymi
Koraanin pitkä koura
Haavisto tykkää? - Anonyymi
ihmisoikeus
- Anonyymi
Tuollaiset pedot ovat Helvetistä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810