...pitää vaalitelttapuheitaan eduskunnan kyselytunnilla?
Tuo Junnilan kysymys oli esitetty selvästikin väärässä paikassa, se oli tarkoitettu pidettäväksi makkaraa vaaliteltoilla jonottaville syrjäytyneille persuluusereille.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009399269.html
Paikan ja ajantaju ei selvästikään ole Junnilan vahvoja puolia.
Onko Junnila niin sekaisin, että..
21
2556
Vastaukset
- Anonyymi
entinen kokoomuksen kansanedustaja tuure junnila taitaa olla sukua persujen vilhelm junnilalle, hehe.
- Anonyymi
Yhdestä timpan neuvosta kannattaa ottaa toki vaarin eli avustajia ja asiantuntijoita on lupa jopa suotavaa käyttää ja myös luetetuttaa tekstinsä asiantuntijoilla
Tulikin siitä mieleen että edesmennyt , lähes ainoa Kekkos-kriitikko Tuure Junnila oli eduskunnassa parhaimpia puhujia; ei lukenut papereista eikä huudellut . Se oli aikaa se.
Junnila oli johdonmukainen, toisin kuin tämä kaksilla raiteilla ajanut Benny Zysse.
- Anonyymi
Junnilan puhe iski Kokkareitten hermoon hienosti ja paljasti niiden petollisuuden ja valehtelun. Kritiikki Junnilaa kohtaan on tekopyhää hurskastelua.
- Anonyymi
Tottahan Junnila puhui ja mitä väliä oliko muka aiheellinen vai ei koska siellä puhutaan paskaa jos yleensä jotain puhutaan, Junnila oli sentään oikeasti sanomisineen ihan rehellinen koska näin vaan on päässyt käymään ja kenenkähän omaantuntoon tai johonkn sellaiseen se vaan kopsahti kovaa eli se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja tälle kertaa se Orpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan Junnila puhui ja mitä väliä oliko muka aiheellinen vai ei koska siellä puhutaan paskaa jos yleensä jotain puhutaan, Junnila oli sentään oikeasti sanomisineen ihan rehellinen koska näin vaan on päässyt käymään ja kenenkähän omaantuntoon tai johonkn sellaiseen se vaan kopsahti kovaa eli se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja tälle kertaa se Orpo.
Persut luulee että kokoomus on hallituksessa, haha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut luulee että kokoomus on hallituksessa, haha.
Kyllä persut ovat tyhmiä! Nyt ei ole enää mitään asiaa hallitukseen! Kokoomus oli ainoa mahdollinen hallituskumppani!
- Anonyymi
Muistutti Petteriä ensin malka omista silmistä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan Junnila puhui ja mitä väliä oliko muka aiheellinen vai ei koska siellä puhutaan paskaa jos yleensä jotain puhutaan, Junnila oli sentään oikeasti sanomisineen ihan rehellinen koska näin vaan on päässyt käymään ja kenenkähän omaantuntoon tai johonkn sellaiseen se vaan kopsahti kovaa eli se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ja tälle kertaa se Orpo.
Ei haukku haavaa tee mutta satutti selvästi.
Orpo älähti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut luulee että kokoomus on hallituksessa, haha.
Samat kokoomuksesta Ehe ehe.
- Anonyymi
Voi, voi! Ettekö tajua? Persut EI halua hallitukseen, koska se olisi puolueen tuho. Ei populisteista eli valehtelijoista ole vastuuseen. Junnila ja muu persueliitti halusi sulkea oven halitukseen, nyt Kokoomuksen suhteen!
Ja nyt täälläkin tollot hurraa! Ettekö huomaa kuinka persujen vaalikarjaa kusetetaan?Niin......kylläpä sitä vaalien edellä haukutaan kaikkia.
Mutta voi ehkä taas muistaa vanhan venäläisen sananlaskun:
"Aina soppa keitetään kuumempana kuin se syödään."- Anonyymi
Huomataan kyllä, mutta persukannattajat eivät huomaa mitään.
- Anonyymi
Junttila sopisi paremmin sukunimeksi.
- Anonyymi
Monelle demarille sopisi JUNTTALA nimeksi
- Anonyymi
Kepulla on jo Köntsä.;D
- Anonyymi
Niin tai näin, mutta minusta ihan oikein Junnila näpäytti Orpoa. Nimittäin Orpo lausui silloin 2015 juuri noin, miten Junnila sanoi.
- Anonyymi
Oikeassa oli täysin. "Stubidon" Ruotsin kehut myös muistetaan ja nykyinen Ruotsin kaaostilanne kertoo kaiken. Junnilan puheenvuoro osui Orpoon täysin ja laskihan siellä muutama muukin kokkare housuihinsa. Suomessa on katuturvallisuudessa oikeasti huono tilanne, mutta poliisiasioita hoitava ministeri on täysin osaamaton.
- Anonyymi
Totuushan ei ole sopivaa kerrottavaa . Kyselytunnilla pitää esittää vain hyväksyttyjä aiheita . Vasemmiston ymmärrys ja tajunta ei toimi yllätysten hetkellä.
- Anonyymi
Höhlä, mutta Persulle niin ominaista.
- Anonyymi
Mutta oli vuoden paras kysymys, tuli vaan väärästä puolueesta, olis ollut paremminkin demarin esittämä, hehän ovat jatkuvasti kokoomuksen kimpussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453