Olen tv:n ääressä kannustamassa.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Aika vaatimatonta suoritusta Pyhtääläiseltä. Mainosti että Pyhtääläisyys näkyy, kysyn miten on näkynyt?
- Anonyymi
Luulisi tulevan aika pitkäksi kun tv'n ääressä kuukausikaupalla kannustaa.
- Anonyymi
Olen ollut työttömänä melkein kolme vuotta, enkä saa aikaa muuten kulumaan kun kannustamalla tv-ohjelmissa mukana olevaa Pyhtääläisyrittäjää.
Välillä on seesteisempiä aikoja, mutta en muista että koskaan aika olisi tullut näin pitkäksi.
Ja kun on tullut , niin tarvittaessa olen aloittanut pikaisen kannustuksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut työttömänä melkein kolme vuotta, enkä saa aikaa muuten kulumaan kun kannustamalla tv-ohjelmissa mukana olevaa Pyhtääläisyrittäjää.
Välillä on seesteisempiä aikoja, mutta en muista että koskaan aika olisi tullut näin pitkäksi.
Ja kun on tullut , niin tarvittaessa olen aloittanut pikaisen kannustuksen.Voittaa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittaa !!
Tippui jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tippui jo.
Palaa ohjelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466