KOIRAVERO VOIS OLLA VAIKKA 500€ /V
sillä rahalla vois palkata jonkun tekemään valistustyötä miten paskat kerätään kaupunki alueelta.
Koiravero /valistus
11
255
Vastaukset
- Anonyymi
Koirattomat ihmiset ulkoilee vähemmän kuin ne joilla on koira.
Koirattomat ihmiset ovat riski yhteiskunnan SOTE palveluille, heidän terveys rapistuu vähän liikunnan ja ulkoilun vuoksi.
Koirattomille ihmisille myös 500e lasku koska kuormittavat enemmän SOTEA.- Anonyymi
Onko sulla "koiruus" mielessä?
- Anonyymi
No nyt kyllä puhut soopaa. Koirattomana on hyvä olla. Saa nukkua jos nukuttaa ja lähteä lenkille kun haluttaa. Ainoa riesa on koiran ulkoiluttajat, jotka hyppii narun päässä puolelta toiselle jalkakäytävällä ja kävelytiellä." Nokun se halusi vaihtaa puolta"
- Anonyymi
Mitä se sun kävelyyn vaikuttaa jos joku vaihtaa puolta?kävele sinä vain omaa puoltasi suoraan eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sun kävelyyn vaikuttaa jos joku vaihtaa puolta?kävele sinä vain omaa puoltasi suoraan eteenpäin.
Mutta kun hyppäät eteen ja odotat että minä olen se joka väistää. Koira halusi just siihen , Eikähän koiraa saa häiritä, kun se juuri löysi yhden paskakokkareen haisteltavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun hyppäät eteen ja odotat että minä olen se joka väistää. Koira halusi just siihen , Eikähän koiraa saa häiritä, kun se juuri löysi yhden paskakokkareen haisteltavaksi.
Ja sitten kun koira kulkee toista laitaa ja omistaja toista. Hihna välissä koko väylän yli.
Ulkoiluttajana joku melkein kuuro mummu tai pappa, tai sitten nuori luurit päässä ja naama kiinni puhelimessa.
- Anonyymi
Minun koira paskoo omalle tontille ja kerään ne itse pois,500 kiitos.
- Anonyymi
Kaupungin työttömät joutaa ihan ilman korvauksia!!!
- Anonyymi
Mamuille siitä homma vastinees ilmasesta ylläpidosta ja todisteet vietävä kelalle...
- Anonyymi
0,12
- Anonyymi
Ei ne paskat haittaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043