Koiravero /valistus

Anonyymi-ap

KOIRAVERO VOIS OLLA VAIKKA 500€ /V
sillä rahalla vois palkata jonkun tekemään valistustyötä miten paskat kerätään kaupunki alueelta.

11

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koirattomat ihmiset ulkoilee vähemmän kuin ne joilla on koira.
      Koirattomat ihmiset ovat riski yhteiskunnan SOTE palveluille, heidän terveys rapistuu vähän liikunnan ja ulkoilun vuoksi.
      Koirattomille ihmisille myös 500e lasku koska kuormittavat enemmän SOTEA.

• Anonyymi

Onko sulla "koiruus" mielessä?

• Anonyymi

No nyt kyllä puhut soopaa. Koirattomana on hyvä olla. Saa nukkua jos nukuttaa ja lähteä lenkille kun haluttaa. Ainoa riesa on koiran ulkoiluttajat, jotka hyppii narun päässä puolelta toiselle jalkakäytävällä ja kävelytiellä." Nokun se halusi vaihtaa puolta"

• Anonyymi

Mitä se sun kävelyyn vaikuttaa jos joku vaihtaa puolta?kävele sinä vain omaa puoltasi suoraan eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sun kävelyyn vaikuttaa jos joku vaihtaa puolta?kävele sinä vain omaa puoltasi suoraan eteenpäin.

Mutta kun hyppäät eteen ja odotat että minä olen se joka väistää. Koira halusi just siihen , Eikähän koiraa saa häiritä, kun se juuri löysi yhden paskakokkareen haisteltavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun hyppäät eteen ja odotat että minä olen se joka väistää. Koira halusi just siihen , Eikähän koiraa saa häiritä, kun se juuri löysi yhden paskakokkareen haisteltavaksi.

Ja sitten kun koira kulkee toista laitaa ja omistaja toista. Hihna välissä koko väylän yli.
        Ulkoiluttajana joku melkein kuuro mummu tai pappa, tai sitten nuori luurit päässä ja naama kiinni puhelimessa.

• Anonyymi

Minun koira paskoo omalle tontille ja kerään ne itse pois,500 kiitos.

• Anonyymi

Kaupungin työttömät joutaa ihan ilman korvauksia!!!

• Anonyymi

Mamuille siitä homma vastinees ilmasesta ylläpidosta ja todisteet vietävä kelalle...

• Anonyymi

0,12

• Anonyymi

Ei ne paskat haittaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8437
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3612
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2358
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe