En tunne Kouvolasta ketään enkä tiedä paikkakunnasta mitään muuta kuin lakritsi, joka on todella hyvää !
Kouvolan lakritsi
13
785
Vastaukset
- Anonyymi
Sommelo ja Vaakuna hotellit, virtaava kaunis Kymijoki, tehtaat, hieno palomuseo... vaika mitä on kunhan oppii tietämään. ps. tilasin tuota lakua eri sorttia muijalleni synttärilahjaksi ja kyllä kelpasi.
- Anonyymi
juu ei saa syödä liikaa,nostaa vernpainetta tuskin 2 palaan jää.
- Anonyymi
Kyllä vessaan kun menee, ota 80 , santapaperia mukaan
- Anonyymi
No ei se nyt sitä niin paljon nosta.
EI tuota muuten saisi myydäkään missään. - Anonyymi
Suomen turhin kaupunki, harmaa betonihelvetti jonka taloudenhoito on täysin kuralla. Tilinpäätös 20 miljoonaa negatiivinen mutta jäähalliin tehdään 10 (velka)miljoonalla uusia kalja-aitioita ja vaihdetaan eriväriset tuolit nykyisten ehjien tilalle.
- Anonyymi
Kouvolalla meni hyvin ennen kuntaliitosta. Joka ikisestä hankinnasta ei ollut hirveä nillitys. Kalja-aitioistakaan ei kukaan nillittäisi ilman kuntaliitosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolalla meni hyvin ennen kuntaliitosta. Joka ikisestä hankinnasta ei ollut hirveä nillitys. Kalja-aitioistakaan ei kukaan nillittäisi ilman kuntaliitosta.
Tarkoititko että naapurikunnilla meni ihan hyvin? Kouvolan talous oli keturallaan, tarvittiin ympäryskuntien verorahat tasapainottamaan taloutta.
- Anonyymi
Hyvää, Johan se ,Tokmanni pilasi ,reilu 10 palaa, ,melkein 3€......huh,huh..
- Anonyymi
Paskaa vaa on! Ei jatkoon
- Anonyymi
Taitaa, kauppias itse, kirjoitella...😁
- Anonyymi
Ei ole Kouvolan lakritsi edes maailman parasta koska Halvan tekemä on valittu maailmanparhaaksi
https://www.sttinfo.fi/tiedote/70818371/halva-valittiin-maailman-parhaaksi-lakritsin-valmistajaksi-tuntuu-hyvalta?publisherId=69818677&lang=fi- Anonyymi
Halva mainosti aikoinaan ihmisillä, joilla oli tumma ihonväri. Lakritsin väri liitettiin mainoksessa ihmisten ihonväriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halva mainosti aikoinaan ihmisillä, joilla oli tumma ihonväri. Lakritsin väri liitettiin mainoksessa ihmisten ihonväriin.
Itse yhdistän tänäkin päivänä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746340- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769