Kävin treffeillä pari vuotta sitten ja kumppani pyysi lupaa ottaa suuhun mun kivekset ja imeä niitä.
Säikähdin ja olin ensin et no way. Kumppani sanoi, et relax en satuta sua. Hän lopettaa, jos mä pyydän.
En pyytänyt.
Sain orgasmin alle minuutin.
Kysymys - mitä mieltä varttuneempi jengi on roikkuvista palleista?
Tämä kysymys siksi, että olis kiva saada kommentteja aiheeseen. Olen itse jäänyt koukkuun siihen fiiliikseen, kun kivekset venyy. Käytän nyt kivespainoja viikottain.
Low hangers
2
808
Vastaukset
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17749342c
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531933
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131866Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391714- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841