Terveisiä leviltä

Anonyymi-ap

Vaikka Quattro tarjosi jälleen tasokkaan, turvallisen ja miellyttävän kyydin, kelomökin ikikiukaan löylyt ja lämmin palju pikkupakkasessa hyvässä seurassa kruunaa hyvän startin lomalle. Huomenna rinteeseen!

Hanki sinäkin quattro!

10

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tarkoititko Nissan Micra tarjosi hyvät kyydit viinakauppaan. Korson vuokrakasarmin lenkkisauna tarjosi haaleat löylyt. Hyvässä seurassa ja pikkupakkasella on kiva ottaa pussikaljaa. Huomenna uudestaan sama setti! Hanki sinäkin tonnin pommi - Nissan Micra

• Anonyymi

Pussikaljaa voi vetää myös ruosteisessa Avensiksessa...

• Anonyymi

Joo se Ikikiuas on parempi kuin Audin kiuas, tosi on.

• Anonyymi

Recht! Puuiki nostaa hien pintaan ja oluen suupieleen. Audin kiuas vie tasokkaasti ja tarvittaessa myös nopeasti ikikiukaan luokse, kelillä kuin kelillä. Molempi parempi, mutta matkalle valitsen diesellämmitteisen Audin ja saunomiseen puulämmitteisen kiukaan.

• Anonyymi

ihminen joka ostaa audin ei ymmärrä autoista hevon paskaa

• Anonyymi

Paljonkos meni öljyä satasella? Jouduitko monta kertaa pysähtymään lisätäksesi öljyä?

• Anonyymi

Minä en suostuisi ajamaan Leville vaikka olisi mikä auto alla.

Finnair kuskaa paljon helpommalla, Espoosta Leville 12 tuntia kuoppaisilla teillä, maajussien takana körötellen vai mukavasti lentokoneessa pari drinksua nautiskellen.

Eikä sitä autoa edes tarvi siellä Levillä, pikku viinissähän siellä ollaan joka ilta ja siinä vaiheessa otetaan taksi alle.

• Anonyymi

Kuvitelmia on monenlaisia! Persaukisilla varsin erikoisia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitelmia on monenlaisia! Persaukisilla varsin erikoisia..

Juu, menopaluu 140 euroa... Vaikea ymmärtää miten köyhä olet jos tuon otat jonkinlaisena "elvistelynä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe