Pelaajat jäällä alivoimalla

Anonyymi-ap

Sellaista tyhmänä kysyn, että jos jääkiekossa pelaaja saa pienen 2 min rangaistuksen, keitä peluutetaan jäällä alivoimalla?

Tämä kysymys siis lähinnä harrastekiekkoa ajatellen, jossa ei ole erikseen yli- tai alivoima ketjuja.

Jos esim vasen laitahyökkääjä saa jäähyn on helppo tehdä niin, että kaikkien ketjujen vasen laita jää pois. sama sentteri ja oikealaita.

Mutta jos pakki ottaa jäähyn, onko helpompi kuitenkin ottaa sentteri pois jäältä ja mennä koko alivoima kahdella pakilla ja vähentää hyökkääjien määrää?

Kiitos etukäteen.

2

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Kriittiset hetket" on se ensimmäinen lennossa tehty alivoimavaihto ja se kun alivoima loppuu. Vastauksena kysymykseen, niin kunhan on kaikille selvää, kuka sinne menee jäälle seuraavaksi. Alivoiman loppupuolella, jos tulee pelikatko, niin helpointa heittää kaukaloon kenttä, johon jäähyltä tuleva pelaaja kuuluu muutenkin. Kaikista sekaisimman on tilanteet menneet silleen, esimerkkinä, että olen pakkina tullut jäähyltä (jonne on paska harrastetason tuomari epäreilusti ja aiheetta tuominnut), ja alivoimakenttään on tullut hyökkääjä paikkaamaan pakkia. Tilanteen mukaan saatan menen vaihtoaitioon suoraan ja huudan, että hyökkääjä kentälle. Siinä kun arvotaan seuraava hyökkääjä, ehtii vastustaja taas hyökkäysalueelle. Jos on jengi sellainen, että ei paljon keskustella, niin voisi jäähyltä tuleva vain jäädä hetkeksi kentälle. Tilanteiden komediapuoli jää vähemmälle, kun asioista sovitaan etukäteen, mutta haluammeko edes turhan tarkkoja ohjeita harrastekiekkopuolelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe