Viimeinkin kunnon cuckold kokemus

Anonyymi-ap

Vieras mies oli meillä yötä ja jo illalla nai vaimoa kahdesti, mutta annoin heidän olla kaksin vierashuoneessa . Vaimo nukkui vieressäni kuitenkin, sillä halusi saada unta raskaan työviikon jälkeen.
Aamulla kävi pesulla ja purjehti miehen kainaloon, mutta onneksi unohti oven raolleen. katselin Aamuteeveestä Mikko Alatalon haastattelua äänet kovalla niin pääsin äänettömästi hiipimään ovelle ja jännitti kympillä...
Mies hyväili vaimon ylävartaloa ja alavartalot olivat vielä peiton kätköissä ja vähän suutelivat, meni aikaa eikä muuta tapahtunut joten seurasin Alatalon haastattelua klo 9 maissa.
Palasin ovensuuhun ja peitto oli koholla ja jotain liikehdintää sen alla, arvatenkin sormet vitulla, mutta hitaasti esileikki eteni.
Vihdoin peitto nousi pois ja kuulin vaimon sanovan: - Se valkoinen pyöreäkorkkinen...
Eli tarkoitti liukastevoidetta ja musta pillu tulikin esiin ja vieras valeli voidetta tavaraan kunnolla, samalla hän nousi ylös polvilleen ja seisova kalu sojotti hyvin eteen.
Laskeuduin alas lattialle ja hiivin ovelta jalkopäähän ja näin, kun paljas terska alkoi hieroa häpyä. Otin kaluni esiin ja aloin runkata, samassa vaimo alkoi saada kyrpää sisäänsä ja nainti alkoi. Katselin vartin naintia lattialta jalkopäästä eivätkä he edes huomanneet. Oli huikeaa nähdä paksun kullin soutavan vaimon pyhimmässä edestakaisin ja välillä jytkähtävän voimalla pohjaan, vaimon ilme oli silmät kiinnoi todella nautinnlllinen.
Laukesin talouspaperille ja hiivin salaa pois, olisi kai voinut reilusti kysyä katseluun lupaa, mutta enemmän kiihotti tehdä se salaa.
Kohta rouva, tai puolisentuntia, meni suihkuun ja menin perässä. Sain nuolla vittua pukuhuoneessa ja tunsin sperman kirpeän maun, hän oli todella onnellinen kunnon panosta heti aamulla.

Miehen mentyä kertoi tämän alkuyöstä naineen kahdesti, silloin oli lantioliivit, sukat, nahkahame ja lakerisaappaat yllä eli täysi lutka-asu joita hän käyttää vieraitten kanssa. Harrastettu tätä jo vuosikymmenet ja satoja akteja ollut vieraitten kanssa, tämä oli mahtava kun näin kaiken vierestä ja psykologisesti huippupano sen salakatselun vuoksi. Toki usein olen kuvannut vierestä ja osallistunut, mutta pikantti erikoisuus nähdä kaikki salaa.
Mies oli kiva ja mukava, lupasi tulla uusiksi heti kun meille käy eli jokunen viikko menee. Joskus aamut ovat yllätyksillä ladattu ja kuumalla spermalla=))
We too

9

2207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja spedellä taas sekottaa buaahaa

    • Anonyymi

      Mikko Alatalo on ykdi maamme tunnetuimpia artisteja itse en olisi missannut Mikon haastattelua ,en ainakaan sen takia että joku vieras panee omaa muijaa seinän takana.

    • Anonyymi

      Tämähän on nimenomaan ryhmäseksi foorumi eli miksi käyt täällä tuomitsemassa ihmisiä jotka asiasta pitävät sillä hehän ovat aivan oikeilla sivuilla.
      Ketään täällä ei kiinnosta jos valitset Alatalon, you tube on teitä muusikoita palvovia varten.
      Ne ohjelmat tulevat uusintoina ja Areenalta yms mutta cuckoldia aniharva näkee livenä koskaan Alataloa jokainen aina halutessaan.
      Pysykää poissa täältä jos pahalta tuntuu, kukaan ei tänne viitsi kirjoittaa, kun vaan mollataan. Ei mekään ryhmäseksistä tykkäävät mennä arvostelemaan musiikikkifoorumeille ja sanomaan, että pidetään ryhmäseksistä muttei musiikista.
      Meille ko. sivut ovat tärkeitä kuten indentiteetillimme, pitääkö pilata muitten ilo omalla typeryydellä.
      Sama koskee näitä spedejä, pysytte poissa niin saatte rauhan.
      Toki onhan Mikko hyvä muusikko, siitä ei ollutkaan kyse!

    • Anonyymi

      Minä nuolin 69 asennossa vaimoni klitorista kun kaveri lähestyi kulli pystyssä vaimoani takaapäin.
      Levitin vaimoni pillua että kaveri pääsi vaivattomasti panemaan.
      Oli mieletön näkymä kun vaimon kiimainen pillu sai kaverin kuumaa kullia.
      Olemme vielä sen verran alussa kimpan suhteen että ainakin 2 yötä viikossa ollaan samassa sängyssä ja usein myös 4 yötä viikossa vaimoni saa kahta miestä.

      • Anonyymi

        Mitä vieras ajattelee aisurista joka runkkaa ja katselee vieressä? Oletteko komentaneet aisuria nuolemaan pillun puhtaaksi tai imemään kullia vaimon nähden? Pidättekö aisurin nöyryyttämisestä?


      • Anonyymi

        Tuo on paras asento kun ollaan kyljellään ja toinen panee takaapäin ja itse nuolee vaimon klitorista.
        On kiihojttavaa katsoa kun vieraan kalu soutaa oman vaimon pillussa.


    • Anonyymi

      Hyvä että mielikuvitus laukkaa,joku saa siitäkin.

      • Anonyymi

        Spede teki tepposen ja käy tamtam niuvanniemi here I cam....buaahaa


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe