virheet ja lyhyt näköiset onnen tavoitetlut tulevat aina seuraavien maksettaviksi.
Suvakit eivät halua nähdä totuutta. He kuvittelevat, että rajan takaa tulevat pakolaiset ovat yhtä suvaitsevaisia ja heillä on sama tietämys ja uskomukset kuin heilläkin.
On täysin järjetön ajatus että niin olisi, jos jokuhenkilö on kasvanut täysin eri kulttuurissa. Olen itse asunut varsin monessa valtiossa ja ei minusta niissä asuneena ikinä olisi tullut ruotsalaisat, ei kreikkalaista , ei esjanjalaista, ei norjalaista , ei venäläistä, ei korealaista, ei edes ukrainalaista jne.
Briitti minusta voisi tulla, mutta ei saksalaista, ei ransakalaista, ei edes italialaista vaikka ovat hienoja kansakuntia. Joten miten jotkut suvakit voivat ylipäätään kuvitella, että jostakin pakolaisesta voisi tulla suomalainen kun häntää paapoo tarpeeksi? Eikö vihervasemmistokokoomuksen julistus mamujen eriomaisuudesta ole uuskolonianismin ja uususkonsaarnavien ristiretki pahimmillaan? Tuputetaan omaa ismiä pakolla ja lahjonnalla kuin se vapauttaisi pakolaisen jostakin. Mistä se vapauttaa muusta kuin julistajan omasta päin vi'tua mneestä elämästä. Syytä siihen etsitään mullata kuin itsestä itsestään.
Turkki ei hyväksy nato jäseneksi suvakkivaltiota. Näinhän se on. Edellisten sukupolvienn
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja on kusipää ja idiootti. Kuvittelee asuneensa Suomen lisäksi muissakin valtioissa. No mikäs siinä, eihän kukaan kiellä kuvittelemasta.
Monenkos lukijan luulet sun juttujas uskovan? - Anonyymi
Tässä samassa rivitalossa asuu perhe, jonka isä on maahanmuuttajan jälkeläinen. Hänen vanhempansa muuttivat Suomeen joskus 70-luvulla. Perustivat yrityksen ja elävät suomalaisittain, vaikkakin muualta tulleina. He saivat Suomen kansalaisuuden, maksavat veronsa Suomeen ja ovat pääasiassa kuten suomalaiset. Puheessa on edelleen vieras aksentti, mutta sehän ei olemikään ongelma.
Kyllä tuo naapurin mies on ihka aito suomalainen, taustastaan huolimatta. Hän on käynyt suomalaisen peruskoulun, armeijan, yliopiston ja puhuu niin täydellistä suomea, ettei paremmasta väliä.
Sinulla voi olla oma käsityksesi ihmisistä, mutta epäilen tunnetko yhtään maahnamuuttajaa.
Aloituksestasi voi päätellä, että sinä koet tällaiset ihmiset ongelmaksi. Se ongelma voi olla ihan todellinenkin, mutta se ei ole yleinen, vaan ainoastaan sinun ja kaltaistesi päänsisäinen. En tiedä onko siihen olemassa hoitoa. - Anonyymi
Eihän sitä tarvitse uskottomien uskoa, mutta kun totuuttakaan ei voi kieltää. Kerropa joku valtio tai maa, jonka kansalainen haluaisit olla? itse en halua olla kenenkään muun maan kansalainen kuin oman isänmaani. En todellakaan halua esittää olevani ruotsalainen "rapujuhlineen”, joita minulle yritettiin tuputtaa useampi vuosi väittein niiden olevan oikein aito ruotsisia juhlia. Minulle en eivät vaan tuntunet omina. Miksi juhlia, laulaa joku snobi laulu ja sitten ryypätä. Mihin se tapa perustuu, miksi ei voinut ottaa snapsit saman tien ja syödä rapuja ihan normaalisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768