Kiikalasta

Anonyymi-ap

Toivottavasti naapurin 1200L lara tarttaa site vaaipäivänä, aattelin taas sitä samaa äänestää, mutta nyt on paikat ko niiin jäykät - jottiinsa voisikos joku kylääläinen mun puolestas äänestää sitä äijää.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naapurin nuori vaimo hieroo polveani ja katson akkunastani kuinka äijät on sen Ladan kimpussa jolla tältä sinne itäis päästä äänestämään - tueekohn tuosta kittää?

      • Anonyymi

        Eivät Kiikalan asukasta saa eenestää, ennen vaaleja heidät julistetaan taantuneksi Impivaaralaiseksi. Vielä Laidalla liikenteeseen, eihän sellaista hyväksy edes vasurit.🌚🌚🌚


      • Anonyymi

        Kato vaan ettei käy niinkuin mulla kun napurin nuori 18 kesäinen viimeksi hieros kipeetä lonkkaani - lonkka notkistui, mutt kalu jäykistyi ja olin aivan nolona kun se laukesi ja kattoonhan asti mällit lensi, sitä nyt emäntäni koittaa puhdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato vaan ettei käy niinkuin mulla kun napurin nuori 18 kesäinen viimeksi hieros kipeetä lonkkaani - lonkka notkistui, mutt kalu jäykistyi ja olin aivan nolona kun se laukesi ja kattoonhan asti mällit lensi, sitä nyt emäntäni koittaa puhdistaa.

        Oletkos varma, ettei ollut pakaravaon paise joka puhkesi.


    • Anonyymi

      Naapurin Lada 1300L;äll akku on jo latauksessa ja huomioimme jo näin tulevn vaaliinmenomme, emme ede käy kirkosa sitä ennen , ettei tule ennenaiaista syöksyä (muija käy) kylläkin, mutta sekin taitaa salaa onanoida - kun on niin nuori pappi.

    • Anonyymi

      Olen !9 nuori opiskelijatyttö, pääsisinkö minäkin kyytiin kun menette sinne Ladallanne äänestämään sitä oikeaa .

    • Anonyymi

      Tokkiinsa, tokkiins mahtuu ja muistankin jo sut jä äiteesi jotka olivat pitäjän porvareita.

      • Anonyymi

        OOn aina sanonut muijalleni kun se menee sinne kirkkoon sun muihin menoihinsa - ei usko paskaakaan sen uskovaisten touhuihinsa - mutta kyllä se osa hyv ruokaa tehdä.
        Naapuri antoi ilmatteeksi sen Lada S ässänsä mulle ja silläkös taidetaan mennä äänetämään sitten-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe