Toivottavasti naapurin 1200L lara tarttaa site vaaipäivänä, aattelin taas sitä samaa äänestää, mutta nyt on paikat ko niiin jäykät - jottiinsa voisikos joku kylääläinen mun puolestas äänestää sitä äijää.
Kiikalasta
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurin nuori vaimo hieroo polveani ja katson akkunastani kuinka äijät on sen Ladan kimpussa jolla tältä sinne itäis päästä äänestämään - tueekohn tuosta kittää?
- Anonyymi
Eivät Kiikalan asukasta saa eenestää, ennen vaaleja heidät julistetaan taantuneksi Impivaaralaiseksi. Vielä Laidalla liikenteeseen, eihän sellaista hyväksy edes vasurit.🌚🌚🌚
- Anonyymi
Kato vaan ettei käy niinkuin mulla kun napurin nuori 18 kesäinen viimeksi hieros kipeetä lonkkaani - lonkka notkistui, mutt kalu jäykistyi ja olin aivan nolona kun se laukesi ja kattoonhan asti mällit lensi, sitä nyt emäntäni koittaa puhdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato vaan ettei käy niinkuin mulla kun napurin nuori 18 kesäinen viimeksi hieros kipeetä lonkkaani - lonkka notkistui, mutt kalu jäykistyi ja olin aivan nolona kun se laukesi ja kattoonhan asti mällit lensi, sitä nyt emäntäni koittaa puhdistaa.
Oletkos varma, ettei ollut pakaravaon paise joka puhkesi.
- Anonyymi
Naapurin Lada 1300L;äll akku on jo latauksessa ja huomioimme jo näin tulevn vaaliinmenomme, emme ede käy kirkosa sitä ennen , ettei tule ennenaiaista syöksyä (muija käy) kylläkin, mutta sekin taitaa salaa onanoida - kun on niin nuori pappi.
- Anonyymi
Olen !9 nuori opiskelijatyttö, pääsisinkö minäkin kyytiin kun menette sinne Ladallanne äänestämään sitä oikeaa .
- Anonyymi
Tokkiinsa, tokkiins mahtuu ja muistankin jo sut jä äiteesi jotka olivat pitäjän porvareita.
- Anonyymi
OOn aina sanonut muijalleni kun se menee sinne kirkkoon sun muihin menoihinsa - ei usko paskaakaan sen uskovaisten touhuihinsa - mutta kyllä se osa hyv ruokaa tehdä.
Naapuri antoi ilmatteeksi sen Lada S ässänsä mulle ja silläkös taidetaan mennä äänetämään sitten-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831658- 401289
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891001Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68888- 53872
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34794
- 37789