Kaverille yllätys

Anonyymi-ap

Lunastimme veljeni osuuden meidän kotitalomme perintöosuudesta.
Kunnostusta on valtavasti kun tekee täysremppaa.
Kaverini erosi vaimostaan ja on nyt autellut remonttihommissa meitä.
Kysyin vaimoltani haluaisiko hän olla myös kaverimme kanssa eli oltaisiin kolmistaan sängyssä.
Vaimo mietti viikonpäivät ja sanoi suostuvansa jos minä haluan sitä ja toki halusin.
Seuraavana kertana kun Lämmitin saunan niin sovittiin vaimoni kanssa että hän tulee mukaan kun olemme menneet saunaan.
Kaveri ei tiennyt mitään meidän suunnitelmasta ennen kuin vaimo istui meidän keskelle ja otti kverin käden syliinsä ja otti kumpaakin kullista kiinni.
Kysyimme tässä vaiheessa haluaisiko hän tulla kolmanneksi kimppaan meidän kanssa.
Kaveri kertoi ajatelleensa vaimoani seksuaalisesti mutta pitäneensä häntä saavuttamattomana unelmana.
Kaveri on nyt ollut 8kk vaimoni rakastaja ja meidän kimppakaveri ja yöpyy meillä melko usein saaden lohtua yksin oloonsa ja naisen kaipuuseen.

19

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä kans kokemusta tuollaisesta. On mahtavaa kun vaimo saa vierasta ihan luvan kanssa.
      Onko teillä mitään bi puolta tuossa kimpassa?
      Ovatko koskaan kanhdestaan?
      Tietääkö kukaan tuttu,kaveri kummallakaan puolella teidän upeasta harrastuksesta?

      • Anonyymi

        Jäi laittamatta omat vastaukset noihin kysymyksiin…
        Meillä on miesten kesken koskettelua ja suuhun ottoa, ei panoa.
        Vaimo ja kaveri ovat välillä kahdestaan ja ovat myös käyneet yhdessä mm laivareissulla.
        Kaverin pari tuttua tietää ja meillä tietää vaimon paras tyttökaveri, minun kolme kaveria tietää ja yksi yhteinen tuttava pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi laittamatta omat vastaukset noihin kysymyksiin…
        Meillä on miesten kesken koskettelua ja suuhun ottoa, ei panoa.
        Vaimo ja kaveri ovat välillä kahdestaan ja ovat myös käyneet yhdessä mm laivareissulla.
        Kaverin pari tuttua tietää ja meillä tietää vaimon paras tyttökaveri, minun kolme kaveria tietää ja yksi yhteinen tuttava pari.

        Meillä ei ole miesten keskeisiä juttuja.
        Eikä olla ainakaan vielä kerrottu kenellekkään meidän kimppaseksistä.
        Pelko on että jäädään vielä kiinni kun kaveri nukkuu usein meillä kun kotona ei ole ketään odottamassa ja vaimoni antaa meille pillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole miesten keskeisiä juttuja.
        Eikä olla ainakaan vielä kerrottu kenellekkään meidän kimppaseksistä.
        Pelko on että jäädään vielä kiinni kun kaveri nukkuu usein meillä kun kotona ei ole ketään odottamassa ja vaimoni antaa meille pillua.

        Ovatko olleet kahdestaan koskaan,ilman sinua?
        Kiihottaako ajatus että kertoisitte jollekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko olleet kahdestaan koskaan,ilman sinua?
        Kiihottaako ajatus että kertoisitte jollekin?

        Ovat olleet kun kaveri on työtön.
        Vaimoni on jatkuvassa 2 vuorotyössä ja vapaat ovat 3 ja 4 päivän välein niin vapaita on myös viikolla.
        Silloin kun olen töissä kaveri on kaksistaan vaimoni kanssa.
        Kiihoittaisi kyllä kertoa tästä kimpasta muille joss rohkeus riittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat olleet kun kaveri on työtön.
        Vaimoni on jatkuvassa 2 vuorotyössä ja vapaat ovat 3 ja 4 päivän välein niin vapaita on myös viikolla.
        Silloin kun olen töissä kaveri on kaksistaan vaimoni kanssa.
        Kiihoittaisi kyllä kertoa tästä kimpasta muille joss rohkeus riittäisi.

        Unohdetaan noi ”Spede buhaaa höpötykset” ja jatketaan me asiallista keskustelua kiihottavasta jutusta.
        Minkälaista seksiä harrastavat kun ovat kahdestaan, kertooko sulle itse kuinka paljon ka kuinka paljon sun täytyy kysellä jutuista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdetaan noi ”Spede buhaaa höpötykset” ja jatketaan me asiallista keskustelua kiihottavasta jutusta.
        Minkälaista seksiä harrastavat kun ovat kahdestaan, kertooko sulle itse kuinka paljon ka kuinka paljon sun täytyy kysellä jutuista?

        En ole kysellyt mutta vaimoni kertoo ainakin milloin ovat olleet yhdessä sängyssä.
        Hänelläkin tekisi mieli kertoa joillekin kavereille että hän saa kahta miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kysellyt mutta vaimoni kertoo ainakin milloin ovat olleet yhdessä sängyssä.
        Hänelläkin tekisi mieli kertoa joillekin kavereille että hän saa kahta miestä.

        Rohkaise kertomaan, siinä on oma kiihotuksensa ja ties vaikka kaverikin innostuisi.
        Ovatko olleet kahdestaan jossain matkoilla tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkaise kertomaan, siinä on oma kiihotuksensa ja ties vaikka kaverikin innostuisi.
        Ovatko olleet kahdestaan jossain matkoilla tms?

        Olivat kerran canarialla 2 viikkoa kun kaveri jäi sinkuksi ja oli 2 lippua.
        Sain terveiset matkalta valokuvan muodossa.
        Parivuode jossa vaimo oli alasti kaverin kuvatessa.
        Ollaan vähän arkoja puheille niin ei olla uskallettu kertoa vaikka mieli tekisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivat kerran canarialla 2 viikkoa kun kaveri jäi sinkuksi ja oli 2 lippua.
        Sain terveiset matkalta valokuvan muodossa.
        Parivuode jossa vaimo oli alasti kaverin kuvatessa.
        Ollaan vähän arkoja puheille niin ei olla uskallettu kertoa vaikka mieli tekisikin.

        Olivatko naineet, olleet alasti julkisesti siellä kun on nakurantoja jne?
        Minun vaimo on kans ollut vakkarinsa kanssa laivalla ja Kreikassa.
        Kuvia tuli minullekin. Nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko naineet, olleet alasti julkisesti siellä kun on nakurantoja jne?
        Minun vaimo on kans ollut vakkarinsa kanssa laivalla ja Kreikassa.
        Kuvia tuli minullekin. Nam.

        Olivat panneet vaikka kuinka paljon ei vaimo sitä kieltänyt eikä kyllä ollut rusketusraitoja eli oli ollut myös nakurannoille.
        Ei kyllä kieltänytkään ja kun tulivat niin vietiin vaimo heti pantavaksi vaikka kertoi kyllä ettei tarvinnut puutteessa olla lomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivat panneet vaikka kuinka paljon ei vaimo sitä kieltänyt eikä kyllä ollut rusketusraitoja eli oli ollut myös nakurannoille.
        Ei kyllä kieltänytkään ja kun tulivat niin vietiin vaimo heti pantavaksi vaikka kertoi kyllä ettei tarvinnut puutteessa olla lomalla.

        Hienoa ja kiihottavaa hommaa.
        Olivatko ihan vaan kahdestaan sekstailleet vai oliko ollut kimppaa,vaihtoa,ryhmää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa ja kiihottavaa hommaa.
        Olivatko ihan vaan kahdestaan sekstailleet vai oliko ollut kimppaa,vaihtoa,ryhmää?

        Käsittääkseni olivat kaksistaan olleet pariskuntana reissussa.
        Vaimo sai ilmaisen etelänmatkan ja kaveri sai seksiä matkan aikana ja on saanut kyllä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni olivat kaksistaan olleet pariskuntana reissussa.
        Vaimo sai ilmaisen etelänmatkan ja kaveri sai seksiä matkan aikana ja on saanut kyllä muutenkin.

        Tossa on ollut vin vin juttu toinen sai matkan ja toinen persettä!
        Kumpikin voitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni olivat kaksistaan olleet pariskuntana reissussa.
        Vaimo sai ilmaisen etelänmatkan ja kaveri sai seksiä matkan aikana ja on saanut kyllä muutenkin.

        Makeeta. Kuinka paljon kertoo sulle itse mitä ovat tehneet?
        Kuinka paljon kyselet häneltä tekemisiä, kokemuksiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkaise kertomaan, siinä on oma kiihotuksensa ja ties vaikka kaverikin innostuisi.
        Ovatko olleet kahdestaan jossain matkoilla tms?

        Kysyin vaimoltani jos hän haluaisi kertoa jollekin ystävälle/ystävätterelle että saa kahta miestä.
        Vaimoni kertoi hänen ystävätär oli kesällä nähnyt kun kaverini oli tullut yöllä meidän makkariin ja aamulla tulleen makkarasta vaatteet kainalossa.
        Vaimo oli myöntänyt seksisuhteensa tähän mieheen.
        Ihmettelin silloin kerran kun olin tämän aviossa olevan naisen kanssa sängyssä vaimoni pyynnöstä mutta tämä oli varmistus ettei hän puhuisi vaimoni seksisuhteesta kaverini kanssa.Kysyin vaimoltani jos hän haluaisi kertoa jollekin ystävälle/ystävätterelle että saa kahta miestä.
        Vaimoni kertoi hänen ystävätär oli kesällä nähnyt kun kaverini oli tullut yöllä meidän makkariin ja aamulla tulleen makkarasta vaatteet kainalossa.
        Vaimo oli myöntänyt seksisuhteensa tähän mieheen.
        Ihmettelin silloin kerran kun olin tämän aviossa olevan naisen kanssa sängyssä vaimoni pyynnöstä mutta tämä oli varmistus ettei hän puhuisi vaimoni seksisuhteesta kaverini kanssa.Kysyin vaimoltani jos hän haluaisi kertoa jollekin ystävälle/ystävätterelle että saa kahta miestä.
        Vaimoni kertoi hänen ystävätär oli kesällä nähnyt kun kaverini oli tullut yöllä meidän makkariin ja aamulla tulleen makkarasta vaatteet kainalossa.
        Vaimo oli myöntänyt seksisuhteensa tähän mieheen.
        Ihmettelin silloin kerran kun olin tämän aviossa olevan naisen kanssa sängyssä vaimoni pyynnöstä mutta tämä oli varmistus ettei hän puhuisi vaimoni seksisuhteesta kaverini kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaimoltani jos hän haluaisi kertoa jollekin ystävälle/ystävätterelle että saa kahta miestä.
        Vaimoni kertoi hänen ystävätär oli kesällä nähnyt kun kaverini oli tullut yöllä meidän makkariin ja aamulla tulleen makkarasta vaatteet kainalossa.
        Vaimo oli myöntänyt seksisuhteensa tähän mieheen.
        Ihmettelin silloin kerran kun olin tämän aviossa olevan naisen kanssa sängyssä vaimoni pyynnöstä mutta tämä oli varmistus ettei hän puhuisi vaimoni seksisuhteesta kaverini kanssa.Kysyin vaimoltani jos hän haluaisi kertoa jollekin ystävälle/ystävätterelle että saa kahta miestä.
        Vaimoni kertoi hänen ystävätär oli kesällä nähnyt kun kaverini oli tullut yöllä meidän makkariin ja aamulla tulleen makkarasta vaatteet kainalossa.
        Vaimo oli myöntänyt seksisuhteensa tähän mieheen.
        Ihmettelin silloin kerran kun olin tämän aviossa olevan naisen kanssa sängyssä vaimoni pyynnöstä mutta tämä oli varmistus ettei hän puhuisi vaimoni seksisuhteesta kaverini kanssa.Kysyin vaimoltani jos hän haluaisi kertoa jollekin ystävälle/ystävätterelle että saa kahta miestä.
        Vaimoni kertoi hänen ystävätär oli kesällä nähnyt kun kaverini oli tullut yöllä meidän makkariin ja aamulla tulleen makkarasta vaatteet kainalossa.
        Vaimo oli myöntänyt seksisuhteensa tähän mieheen.
        Ihmettelin silloin kerran kun olin tämän aviossa olevan naisen kanssa sängyssä vaimoni pyynnöstä mutta tämä oli varmistus ettei hän puhuisi vaimoni seksisuhteesta kaverini kanssa.

        Kaverimme himoitsee vaimoani niin paljon että panee vähän väliä vaimoani ja täytyy myöntää että on kiihoittava näky.
        Itse teen aamupalaa kun kaveri jää vielä aamu panolle.
        Vaimoni tykkää näyttää välillä juhliessamme rintansa seurueelle eikä tarvitse paljon kehoittaa niin antaa helposti pillua.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­y­m­f­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17750711n

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe