😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavia naapureina. Pitäisi alkaa miettiä uutta asuinpaikkaa, missä saa asua rauhassa
Telkkarissa yksi pihi ihminen säilytti tavaransa muuttolaatikoissa. Silloin hän pystyi nopsasti muuttamaan edullisempiin asuntoihin, kun sellainen vapautui. Käytännöllistä.
Ikävää on se
13
63
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Tosin minun asuinpaikkaan muuttanut ikävä meluisa naapuri muutti lopulta pois mutta kävi viimeyönä rääkymässä kolmen nuoren miehen kanssa makuuhuoneeni lähellä kun kello oli yli neljä. Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu, 35 vuotias akka kyseessä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Huokaus🤔 oliskin vaan yhdestä ihmisestä kyse.
Siinä on koko juoppokööri, loput jo sammuneet.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on koko juoppokööri, loput jo sammuneet.
Semmoiset osaa pitää meteliä ja sotkea paikkoja 🙄👎
- Anonyymi
Minkälaisessa paikassa asut?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun asuinpaikka ei kuulu palstalle!
Minä joka eka sulle vastasin en ollut tuo paikankysyjä. Rehellisesti ei kiinnosta asuinpaikkasi kun olet minulle tuikituntematon.
Anonyymi kirjoitti:
Minä joka eka sulle vastasin en ollut tuo paikankysyjä. Rehellisesti ei kiinnosta asuinpaikkasi kun olet minulle tuikituntematon.
No eihän tuo kysyjä varsinaisesti paikkaa kysynyt vaan pikemminkin asuinpaikan laatua. Se on jo tullut aiemmin ilmi, että asun yhdessä Espoon lähiöistä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No eihän tuo kysyjä varsinaisesti paikkaa kysynyt vaan pikemminkin asuinpaikan laatua. Se on jo tullut aiemmin ilmi, että asun yhdessä Espoon lähiöistä.
Asut Suvelassa, Olarissa tai Matinkylän räkäpuolella.
Anonyymi kirjoitti:
Asut Suvelassa, Olarissa tai Matinkylän räkäpuolella.
On täällä muitakin levottomia asuinpaikkoja nykyisin.
- Anonyymi
Mitä edullisempaan asuntoon muutatkin, sitä paskempi naapuri.
Kaupungin vuokratalojen lähellä ei kannata asua. Edullisemmissa asunnoissa puuttuu parveke , hissi, lähipalvelut tms. Vikaa ei välttämättä löydy naapureista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
