😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavia naapureina. Pitäisi alkaa miettiä uutta asuinpaikkaa, missä saa asua rauhassa
Telkkarissa yksi pihi ihminen säilytti tavaransa muuttolaatikoissa. Silloin hän pystyi nopsasti muuttamaan edullisempiin asuntoihin, kun sellainen vapautui. Käytännöllistä.
Ikävää on se
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Tosin minun asuinpaikkaan muuttanut ikävä meluisa naapuri muutti lopulta pois mutta kävi viimeyönä rääkymässä kolmen nuoren miehen kanssa makuuhuoneeni lähellä kun kello oli yli neljä. Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu, 35 vuotias akka kyseessä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Huokaus🤔 oliskin vaan yhdestä ihmisestä kyse.
Siinä on koko juoppokööri, loput jo sammuneet.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on koko juoppokööri, loput jo sammuneet.
Semmoiset osaa pitää meteliä ja sotkea paikkoja 🙄👎
- Anonyymi
Minkälaisessa paikassa asut?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun asuinpaikka ei kuulu palstalle!
Minä joka eka sulle vastasin en ollut tuo paikankysyjä. Rehellisesti ei kiinnosta asuinpaikkasi kun olet minulle tuikituntematon.
Anonyymi kirjoitti:
Minä joka eka sulle vastasin en ollut tuo paikankysyjä. Rehellisesti ei kiinnosta asuinpaikkasi kun olet minulle tuikituntematon.
No eihän tuo kysyjä varsinaisesti paikkaa kysynyt vaan pikemminkin asuinpaikan laatua. Se on jo tullut aiemmin ilmi, että asun yhdessä Espoon lähiöistä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No eihän tuo kysyjä varsinaisesti paikkaa kysynyt vaan pikemminkin asuinpaikan laatua. Se on jo tullut aiemmin ilmi, että asun yhdessä Espoon lähiöistä.
Asut Suvelassa, Olarissa tai Matinkylän räkäpuolella.
Anonyymi kirjoitti:
Asut Suvelassa, Olarissa tai Matinkylän räkäpuolella.
On täällä muitakin levottomia asuinpaikkoja nykyisin.
- Anonyymi
Mitä edullisempaan asuntoon muutatkin, sitä paskempi naapuri.
Kaupungin vuokratalojen lähellä ei kannata asua. Edullisemmissa asunnoissa puuttuu parveke , hissi, lähipalvelut tms. Vikaa ei välttämättä löydy naapureista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071