😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavia naapureina. Pitäisi alkaa miettiä uutta asuinpaikkaa, missä saa asua rauhassa
Telkkarissa yksi pihi ihminen säilytti tavaransa muuttolaatikoissa. Silloin hän pystyi nopsasti muuttamaan edullisempiin asuntoihin, kun sellainen vapautui. Käytännöllistä.
Ikävää on se
13
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Tosin minun asuinpaikkaan muuttanut ikävä meluisa naapuri muutti lopulta pois mutta kävi viimeyönä rääkymässä kolmen nuoren miehen kanssa makuuhuoneeni lähellä kun kello oli yli neljä. Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu, 35 vuotias akka kyseessä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Huokaus🤔 oliskin vaan yhdestä ihmisestä kyse.
Siinä on koko juoppokööri, loput jo sammuneet.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on koko juoppokööri, loput jo sammuneet.
Semmoiset osaa pitää meteliä ja sotkea paikkoja 🙄👎
- Anonyymi
Minkälaisessa paikassa asut?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mun asuinpaikka ei kuulu palstalle!
Minä joka eka sulle vastasin en ollut tuo paikankysyjä. Rehellisesti ei kiinnosta asuinpaikkasi kun olet minulle tuikituntematon.
Anonyymi kirjoitti:
Minä joka eka sulle vastasin en ollut tuo paikankysyjä. Rehellisesti ei kiinnosta asuinpaikkasi kun olet minulle tuikituntematon.
No eihän tuo kysyjä varsinaisesti paikkaa kysynyt vaan pikemminkin asuinpaikan laatua. Se on jo tullut aiemmin ilmi, että asun yhdessä Espoon lähiöistä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No eihän tuo kysyjä varsinaisesti paikkaa kysynyt vaan pikemminkin asuinpaikan laatua. Se on jo tullut aiemmin ilmi, että asun yhdessä Espoon lähiöistä.
Asut Suvelassa, Olarissa tai Matinkylän räkäpuolella.
Anonyymi kirjoitti:
Asut Suvelassa, Olarissa tai Matinkylän räkäpuolella.
On täällä muitakin levottomia asuinpaikkoja nykyisin.
- Anonyymi
Mitä edullisempaan asuntoon muutatkin, sitä paskempi naapuri.
Kaupungin vuokratalojen lähellä ei kannata asua. Edullisemmissa asunnoissa puuttuu parveke , hissi, lähipalvelut tms. Vikaa ei välttämättä löydy naapureista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911