Cuckold mies

Anonyymi-ap

Tapasin n. kuukausi sitten miehen, joka kertoi olevansa seksuaalisuuden osalta "cuckold henkinen". Tiedän kyllä 40 v. naisena, mistä on kysymys, mutta kiinnostaa vain, miten yleistä tuo on ja millaisia eri vivahteita tuossa jutussa on ? Otanko vai jätänkö tarjouksen ?

25

3020

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vois olla jännää tuollaisessa suhteessa ?

      • Anonyymi

        Siis miten sun paska on sairasta.Paskot sä matoja jotka on sairaita vai miten on.


    • Anonyymi

      Kovin on yksilöllistä. Aisureita on moneen lähtöön. Joitakin vaan kiihottaa tietää että kumppani kelpaa muillekin. Toiset tulee mukaan kimppakivaan. Jotkut on sitten alistuneina tossun alla ja palvelee pettävää naistaan.

      • Anonyymi

        Niinpä, tai sitten haluavat katsella salaa esim. yksisuuntaisen peilin takaa, kun vaimo paneskelee vieraiden kanssa. Minulla on ystävätär, jolla on tuollainen mies. Iso peili makkarin seinässä sängyn kohdalla. Ensin luulin tuota vitsiksi. Minut kutsuttiin sitten kerran kylään ja vaimo ylpeänä, ja mies myös, esittelivät tuota järjestelyä.


    • Anonyymi

      On se kivaa jos mies ei ole mustasukkainen,bi mies voi nähdä siinä paljon nautinnollisia variaatioita.Naiselle pari miestä tekemässä nautintoa.Oli ihan jees.

    • Anonyymi

      Jospa kysyit rohkeasti tuosta fetissistä mieheltä. Sanot, että on Sinulle hiukan outo asia, mutta haluaisit kuulla lisää. Varmaankin tuolla kysymyksellä selviäisi tuon fetissi tarkemmin.

      • Anonyymi

        Ajattelin tuota samaa esittää aloittajalle. Tuon aisurijutun alle sopii kaikenlaista, joten ei sitten tule jälkeenpäin ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin tuota samaa esittää aloittajalle. Tuon aisurijutun alle sopii kaikenlaista, joten ei sitten tule jälkeenpäin ongelmia.

        Juuri niin, ja jos tuohon alkaa, niin kannattaa sopia säännöt etukäteen, siis mikä käy ja mikä ei sitten käy ollenkaan. Eipähän tarvitse jälkeenpäin katua.


      • Anonyymi

        Sää bää mikä pökiö painu niuvanniemeen,


    • Anonyymi

      Tuollainen fetissi voi olla myöskin elämää hallitseva ja siten monimutkainen, kaikkine kiemuroineen. Parempi kysyä, kuin katua.

    • Anonyymi

      Yleisesti mielletään, että noisa aisurijutuissa on kyse miehen kyvyttömyydestä tyydyttää kiihkeää naistaan. Asia ei ole kuitenkaan niin yksinkertainen. Meitä on moneen junaan.

      • Anonyymi

        Nimenomaan noin.

        Jotkut aisurit eivät ole oikeastaan edes aisureita vaan pitävät siitä että heidän "hotwife" kelpaa muille miehille. He tykkäävät esitellä naistaan esimerkiksi kauniissa ja sopivan antavissa vaatteissa.

        Osa miehistä toivoo että vaimo tai tyttöystävä kävisi toisen miehen luona, osa haluaa että toinen mies tulee kotiin, tai vaimo ja toinen mies rakastelevat jossain muualla, esimerkiksi autossa.

        Osa aisurimiehistä tykkäisi osallistua (jopa bihenkisesti), osa katsella jostain nurkasta, osa kuunnella esimerkiksi seinän takaa ja osa haluaisi naisen vasta suihkun jälkeen ja sen jälkeen rakastellessa vain kuunnella naisen kokemusta toisen miehen kanssa. Eli tuossakin on todella paljon vaihtelua siitä mitä mies voi haluta.

        Mitään yhtä ainoaa oikeaa aisuriutta ei ole, joten asia selviää vasta kysymällä mieheltä mitä hän toivoo.

        Esimerkiksi minä haluan näyttää vaimoani kauniissa antavissa vaatteissa ja nautin siitä kun minulla on jotain sellaista mitä voin jakaa muille miehille. En ole lainkaan alistuvaa tyyppiä, vaan yleensä kolmas mies on se joka "alistuu", eli on lahjan saaja.

        Minulla ei ole väliä että käykö nainen toisen miehen luona (miehen täytyy olla luotettava) tai tuleeko mies kotiin. Kotona voin sivulta vilkaista, mutta en oikeastaan jaksa osallistua, vaan minua kiihottaa kuunnella kun vaimoni ja kaveri nauttivat kahdestaan. Minua kiihottaa se että vaimollani on spermat sisällä. Jos olen oikein kiihottunut ja on ollut tuttu mies, niin voin jopa nuolaista pillua.

        Jotkut aisurit haluavat sitä että nainen panisi paljaalla, mutta tosiasiassa tuo on fantasia ja sopii vain ja ainoastaan tilanteessa jossa mies on luotettava tuttu. Kyse on kuitenkin tuntemattomien kanssa vaimon terveydestä, joten käytännössä aivan kaikki tuntemattomat osallistujat käyttävät ainoa kumea tai seksi päättyy siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan noin.

        Jotkut aisurit eivät ole oikeastaan edes aisureita vaan pitävät siitä että heidän "hotwife" kelpaa muille miehille. He tykkäävät esitellä naistaan esimerkiksi kauniissa ja sopivan antavissa vaatteissa.

        Osa miehistä toivoo että vaimo tai tyttöystävä kävisi toisen miehen luona, osa haluaa että toinen mies tulee kotiin, tai vaimo ja toinen mies rakastelevat jossain muualla, esimerkiksi autossa.

        Osa aisurimiehistä tykkäisi osallistua (jopa bihenkisesti), osa katsella jostain nurkasta, osa kuunnella esimerkiksi seinän takaa ja osa haluaisi naisen vasta suihkun jälkeen ja sen jälkeen rakastellessa vain kuunnella naisen kokemusta toisen miehen kanssa. Eli tuossakin on todella paljon vaihtelua siitä mitä mies voi haluta.

        Mitään yhtä ainoaa oikeaa aisuriutta ei ole, joten asia selviää vasta kysymällä mieheltä mitä hän toivoo.

        Esimerkiksi minä haluan näyttää vaimoani kauniissa antavissa vaatteissa ja nautin siitä kun minulla on jotain sellaista mitä voin jakaa muille miehille. En ole lainkaan alistuvaa tyyppiä, vaan yleensä kolmas mies on se joka "alistuu", eli on lahjan saaja.

        Minulla ei ole väliä että käykö nainen toisen miehen luona (miehen täytyy olla luotettava) tai tuleeko mies kotiin. Kotona voin sivulta vilkaista, mutta en oikeastaan jaksa osallistua, vaan minua kiihottaa kuunnella kun vaimoni ja kaveri nauttivat kahdestaan. Minua kiihottaa se että vaimollani on spermat sisällä. Jos olen oikein kiihottunut ja on ollut tuttu mies, niin voin jopa nuolaista pillua.

        Jotkut aisurit haluavat sitä että nainen panisi paljaalla, mutta tosiasiassa tuo on fantasia ja sopii vain ja ainoastaan tilanteessa jossa mies on luotettava tuttu. Kyse on kuitenkin tuntemattomien kanssa vaimon terveydestä, joten käytännössä aivan kaikki tuntemattomat osallistujat käyttävät ainoa kumea tai seksi päättyy siihen.

        Se pitää vielä sanoa että vaikka tuo mies on sinulle kertonut olevansa aisuri ja kiihottuvansa siitä, niin yleensä tuo ei ole elämässä hallitsevaa ja aisurit eivät ala painostamaan toista jonkun toisen kanssa seksiin. Sellaisiakin pareja on jotka ainoastaan fantasioivat tuosta, eikä mitään kolmatta pyörää koskaan haeta mukaan. Kolmannen pyörän hankkiminen mukaan on kuitenkin oma ruljanssinsa, mutta myös seksi on aivan jotain toisenlaista kuin ehkä fantasioissa on ollut. Joten luulen että tuo mies on vain tehnyt heti alkuun selväksi että hänellä on tuollainen fantasia, jotta saisi tietää että oletko niitä naisia jotka tyrmäävät tuollaisen ajatuksen välittömästi. Jos olet, niin silloin tietenkään suhdetta ei ole syytä alkaa edes rakentamaan. Mutta se että mies on tuota ehdottanut, ei tarkoita sitä että seuraava askel on se että sinulle etsitään toinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan noin.

        Jotkut aisurit eivät ole oikeastaan edes aisureita vaan pitävät siitä että heidän "hotwife" kelpaa muille miehille. He tykkäävät esitellä naistaan esimerkiksi kauniissa ja sopivan antavissa vaatteissa.

        Osa miehistä toivoo että vaimo tai tyttöystävä kävisi toisen miehen luona, osa haluaa että toinen mies tulee kotiin, tai vaimo ja toinen mies rakastelevat jossain muualla, esimerkiksi autossa.

        Osa aisurimiehistä tykkäisi osallistua (jopa bihenkisesti), osa katsella jostain nurkasta, osa kuunnella esimerkiksi seinän takaa ja osa haluaisi naisen vasta suihkun jälkeen ja sen jälkeen rakastellessa vain kuunnella naisen kokemusta toisen miehen kanssa. Eli tuossakin on todella paljon vaihtelua siitä mitä mies voi haluta.

        Mitään yhtä ainoaa oikeaa aisuriutta ei ole, joten asia selviää vasta kysymällä mieheltä mitä hän toivoo.

        Esimerkiksi minä haluan näyttää vaimoani kauniissa antavissa vaatteissa ja nautin siitä kun minulla on jotain sellaista mitä voin jakaa muille miehille. En ole lainkaan alistuvaa tyyppiä, vaan yleensä kolmas mies on se joka "alistuu", eli on lahjan saaja.

        Minulla ei ole väliä että käykö nainen toisen miehen luona (miehen täytyy olla luotettava) tai tuleeko mies kotiin. Kotona voin sivulta vilkaista, mutta en oikeastaan jaksa osallistua, vaan minua kiihottaa kuunnella kun vaimoni ja kaveri nauttivat kahdestaan. Minua kiihottaa se että vaimollani on spermat sisällä. Jos olen oikein kiihottunut ja on ollut tuttu mies, niin voin jopa nuolaista pillua.

        Jotkut aisurit haluavat sitä että nainen panisi paljaalla, mutta tosiasiassa tuo on fantasia ja sopii vain ja ainoastaan tilanteessa jossa mies on luotettava tuttu. Kyse on kuitenkin tuntemattomien kanssa vaimon terveydestä, joten käytännössä aivan kaikki tuntemattomat osallistujat käyttävät ainoa kumea tai seksi päättyy siihen.

        Upee kirjoitus.
        Meillä aivan samanlaista toimintaa ja ajatuksia aiheesta.
        Haluatko kertoa miten teillä nämä jutut saivat alkuunsa ja miten se ihan ensimmäinen kerta tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upee kirjoitus.
        Meillä aivan samanlaista toimintaa ja ajatuksia aiheesta.
        Haluatko kertoa miten teillä nämä jutut saivat alkuunsa ja miten se ihan ensimmäinen kerta tapahtui?

        Oikeastaan kaikki lähti käytännössä siitä että näin unta jossa lapsuuden aikainen ystäväni rakasteli silloisen tyttöystäväni (nykyisen vaimoni) kanssa. Tietysti siihen mennessä tiesin että jotkut miehet antavat vaimonsa käyttöön, mutta en ollut ajatuksesta fantasioinut enkä liiemmin aiheeseen tutustunut. Tuossa unessa olin sekä mustasukkainen mutta myös äärimmäisen kiihottunut.

        Sitten meni muutamia vuosia, unikin unohtui, ja eräs toinen ystäväni tuli mukaan kuvioihin. Tuon ystäväni kanssa olimme joskus teineinä runkanneet yhdessä ja seksi oli helppo ottaa uudelleen keskustelun aiheeksi. Koko juttu lähti siitä kun eräs toinen ystäväni oli joskus vuosia aikaisemmin harjakaisissa ehdotellut eräälle toiselle ystävälleni että tulisi rakastelemaan heidän tuttuaan, eli ikäänkuin nelinpeli. Käsittääkseni asia oli vitsi, mutta ajatus jäi päähän vaivaamaan. Pyydetty kaveri oli kutsusta kieltäytynyt ja itse mietin että minä en olisi sellaisesta kieltäytynyt ja sitten alkoi tuo unikin tulla uudestaan mieleen.

        Kun toinen ystäväni oli vapaalla, eikä tyttöystävänikään ollut ajatuksesta vaivaantunut vaan kiihottunut, (Ensin tietysti olimme keskustelleet silloisen tyttöystäväni kanssa asiasta), ajattelimme että me voisimme kutsua ystäväni luoksemme ja katsoa että miten juttu siitä kehittyy.

        On pakko todeta että ensimmäiset kerrat olivat todella huonoja. Mietin jo kolmannen kerran jälkeen että ei siitä hommasta tule mitään. Ystäväni otti alkoholia rohkaisuksi ja vaikka hänellä oli rohkeampi olo, pippelikin rentoutui. Ensimmäiset kaksi kertaa hän ei pystynyt tulemaan. Kolmannella kerralla hän tuli ja vaikka se oli siltä osin onnistunut, mietin että olisi ehkä parasta jättää touhut siihen. Mutta mietin asiaa ja ajattelin että neljännellä kerralla en ole paikalla ja kaveri ja tyttöystäväni saavat itse löytää sen rytminsä. Sen jälkeen homma alkoi luistamaan. Olin vielä sen verran nuori silloin etten ollut ymmärtänyt sitä että tyttöystävääni jännitti, mutta myös ystävääni jännitti tyttöystäväni. Minullehan he kumpikin olivat erittäin hyviä tuttuja ja kun olen aina ollut se joka laittaa asiat liikkeelle ja tapahtumaan ja johtaa porukkaa, en ymmärtänyt tätä dynamiikkaa vaikka tietysti muiden ihmisten kanssa olin jo kauan sitten oppinut ymmärtämään sen että ryhmän jäsenten täytyy antaa tutustua ja hitsautua pikkuhiljaa yksiköksi jotta yhteistyö alkaa toimimaan. Tuossa taisi olla vähän sellainen "suutarin lapsella ei ole kenkiä" ilmiö.

        Joka tapauksessa homma lähti toimimaan ja vuosien mittaan (tässä on jo pari vuosikymmentä eletty tätä elämäntapaa) se on myös muuttunut. Alkuun jaksoin olla mukana ja välillä kyse oli ihan puhtaasta ryhmäseksistäkin, mutta nykyään nautin enemmän siitä että kuulen heidät tai jos he ovat olleet kahdestaan, annan vaimoni kertoa heidän touhuistaan. Varmasti tämäkään ei ole pysyvä vaihe, vaan jossain vaiheessa taas kiihottaa jokin muu tyyli, ehkä jopa se alistuminenkin.

        Jos jonkinlaista historiaa laittaa ylös niin

        ensin katselin ja runkkasin kun he rakastelivat.
        toisena vaiheena oli tulla mukaan ja ryhmäillä kolmestaan ja välillä otin myös suihin mutta varsinaisesti muuta miesten välistä ei ole ollut
        sitten annoin vaimoni käydä ystäväni kanssa kahdestaan touhuamassa. Tuo jäi pysyväksi vaiheeksi ja se on oikeastaan käytännön sanelema, mutta myös kiihottavaa kun "selkäni takana" he sopivat kahdestaan että tapaavat jossain tai järjestävät yllätyksiä. Tuossa vaiheessa tuli vaimoni myös etsineeksi ensimmäisen tuntemattoman.

        Ensimmäinen tuntematon kolmas pyörä oli kyllä oma ongelmansa. Tunsin todella rajua mustasukkaisuutta ja vaikka tiesin että sellaiset tunteet syntyvät vain siitä kun en pysty tilannetta kontrolloimaan, niin siitä huolimatta noita tunteita kesti muutaman viikon aina kun vaimoni oli käynyt tapaamassa häntä (tai toista tuntematonta) Tähän väliin on pakko sanoa että tunteiden tunnistaminen on äärimmäisen tärkeää, kuin myös sekin että vaikka vannoisi itselleen olevansa kuinka valmis tahansa, niin niitä tunteita tulee. Mustasukkaisuus ei oikeastaan johdu seksistä vaan tuntemattoman pelosta ja sellainen tilanne on täysin uusi. Mutta pikkuhiljaa siihen tottui.

        Sanon vielä sen verran että jotkut vannovat tuntemattomien nimiin. Minä taas vannon ystävien nimeen. Mutta, siinä täytyy tuntea itsensä ja myös ystävänsä. Kaikille ystäville ei voi tietenkään aihetta ehdottaa, mutta jälleen kerran kun noita mustasukkaisuuden tunteita tulee, ja niitä tulee, silloin ystävän kanssa voi aiheesta keskustella. Tuntemattoman kanssa aiheesta ei voi keskustella. Siinä vaiheessa yksi väärä vahingossa lausuttu sana voi aiheuttaa pahoja ongelmia. Täytyy muistaa aina se että fantasiat ovat ihan jotain muuta kuin tosielämä.

        Osasta tuntemattomia on tullut myös tuttuja. Jos nyt noista tuntemattomista jotain vielä sanoisi, niin varsinaista tarvetta heille ei ole, mutta vaimoni haluaa välillä kokea sitä "nuoruuden intoa" kun saa tuntemattoman kanssa tutustua ja peuhata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan noin.

        Jotkut aisurit eivät ole oikeastaan edes aisureita vaan pitävät siitä että heidän "hotwife" kelpaa muille miehille. He tykkäävät esitellä naistaan esimerkiksi kauniissa ja sopivan antavissa vaatteissa.

        Osa miehistä toivoo että vaimo tai tyttöystävä kävisi toisen miehen luona, osa haluaa että toinen mies tulee kotiin, tai vaimo ja toinen mies rakastelevat jossain muualla, esimerkiksi autossa.

        Osa aisurimiehistä tykkäisi osallistua (jopa bihenkisesti), osa katsella jostain nurkasta, osa kuunnella esimerkiksi seinän takaa ja osa haluaisi naisen vasta suihkun jälkeen ja sen jälkeen rakastellessa vain kuunnella naisen kokemusta toisen miehen kanssa. Eli tuossakin on todella paljon vaihtelua siitä mitä mies voi haluta.

        Mitään yhtä ainoaa oikeaa aisuriutta ei ole, joten asia selviää vasta kysymällä mieheltä mitä hän toivoo.

        Esimerkiksi minä haluan näyttää vaimoani kauniissa antavissa vaatteissa ja nautin siitä kun minulla on jotain sellaista mitä voin jakaa muille miehille. En ole lainkaan alistuvaa tyyppiä, vaan yleensä kolmas mies on se joka "alistuu", eli on lahjan saaja.

        Minulla ei ole väliä että käykö nainen toisen miehen luona (miehen täytyy olla luotettava) tai tuleeko mies kotiin. Kotona voin sivulta vilkaista, mutta en oikeastaan jaksa osallistua, vaan minua kiihottaa kuunnella kun vaimoni ja kaveri nauttivat kahdestaan. Minua kiihottaa se että vaimollani on spermat sisällä. Jos olen oikein kiihottunut ja on ollut tuttu mies, niin voin jopa nuolaista pillua.

        Jotkut aisurit haluavat sitä että nainen panisi paljaalla, mutta tosiasiassa tuo on fantasia ja sopii vain ja ainoastaan tilanteessa jossa mies on luotettava tuttu. Kyse on kuitenkin tuntemattomien kanssa vaimon terveydestä, joten käytännössä aivan kaikki tuntemattomat osallistujat käyttävät ainoa kumea tai seksi päättyy siihen.

        Hyvin analysoitu!!!
        Omat tuntemukseni ovat varsin samanlaisia. Olemme jonkin verran harrastaneet parinvaihoa tai kolmatta pyörää - mutta lähinnä tuttujen kesken. Ja aina kondomin kanssa ja yleensä kesämökillä.

        Mieleni tekisi katsella, kuinka liki nelikymppinen vaimoni laittautuu viimeisen päälle (meikit, seksikkäät vaatteet) juhliin ja sitten häntä pannaan paljaalla niin että vittu pursuaa spermaa (useampikin mies).
        Mutta, mutta! En toivo hänen tulevan enää tässä iässä raskaaksi enkä varsinkaan haluaisi mitään tautia hänelle.
        Miten tällainen on ratkaistavissa? Todennäköisesti vaimoni ei innostu ollenkaan paljaalla panemisesta juuri edellä mainituista syistä - kun e-pillereissäkin hänen on pakko pitää taukoja niitten joidenkin vaikutusten takia.
        Mistä helvetistä se mielihalu tulee, että omaa vaimoa vieraat miehet panevat paljaalla???

        Keijo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin analysoitu!!!
        Omat tuntemukseni ovat varsin samanlaisia. Olemme jonkin verran harrastaneet parinvaihoa tai kolmatta pyörää - mutta lähinnä tuttujen kesken. Ja aina kondomin kanssa ja yleensä kesämökillä.

        Mieleni tekisi katsella, kuinka liki nelikymppinen vaimoni laittautuu viimeisen päälle (meikit, seksikkäät vaatteet) juhliin ja sitten häntä pannaan paljaalla niin että vittu pursuaa spermaa (useampikin mies).
        Mutta, mutta! En toivo hänen tulevan enää tässä iässä raskaaksi enkä varsinkaan haluaisi mitään tautia hänelle.
        Miten tällainen on ratkaistavissa? Todennäköisesti vaimoni ei innostu ollenkaan paljaalla panemisesta juuri edellä mainituista syistä - kun e-pillereissäkin hänen on pakko pitää taukoja niitten joidenkin vaikutusten takia.
        Mistä helvetistä se mielihalu tulee, että omaa vaimoa vieraat miehet panevat paljaalla???

        Keijo

        Kyllä tuo katseleminen tuntui hämmästyttävän hyvältä kun tuon fantasian toteutimme. Paljaalla vaimo vieraallemme antoi mutta sisälle ei antanut miehen laueta kun ehkäisy puuttui. Siihen ne siemenet ruiskahtivat vaimoni paljaalle vartalolle.


    • Kannattaa ottaa.
      Meillä on vain muutamia ehtoja. Tärkein on ettei toista saa nolata. Siis puolison kaverit ja sukulaiset jätetään rauhaan. Mitä kauempana kotoa tai loma/työ matkalla ulkomailla niin ihan kaikki käy.

      • Anonyymi

        Samoin meillä vältetään hakemasta miehiä samalta paikkakunnalta. Raksa miehet jotka asuu samassa kaupungissa turvallisia tälläiseen.
        Vaimokin tykkää kun mies puutteessa pois kotoa jopa kuukauden. Pari 50


    • Anonyymi

      Monen laistahan kimppa voi olla.
      En pidä miestäni aisurina vaikka hän nuoli minut yhdynnän jälkeen.
      Eka kerta oli tunne myrskyä täynnä jopa siinä määrin että en pystynyt luopumaan pikku housuistani vaan ne revittiin palasiksi.
      Se alku,wauuu.
      En suostunut lähtemään tilanteeseen yksin,vaan vaadin mieheni mukaan.
      Olin hieman päälle kolmekymppinen ja olin hoikka miesten mieleen oleva nainen.
      Puhutaan että vaikeaa löytää sopivaa miestä.
      Meille kait kävi tuuri ,menin vaan tyrkylle ravintolaan hieman laitettuna.
      Olen nirso miehien suhteen,ja nuoret komeat miehet ovat minun makuun.
      Sitten tuli vaan se hetki,mut pokattiin tanssi lattialta.
      Kerroin suoraan mitä olin hakemassa.
      Pikkuisen alussa meinasi olla jännitys mukana mutta kun päästiin vuoteeseen ,en itsekkään enää huomannut miestäni. Näin vaan kiihkeän nuoren miehen kulli kovana ,joka halusi minua.
      Se oli sexiä,niin kun olisin ottanut pikku apulaisen pöytä laatikosta. Siitä alkoi kiihkeä elämä kotonakin.
      Tuo yksi nuori mies on riittänyt,en ole halunnut muuta.
      Tuosta hetkestä on kulunut neljä vuotta,mieheni kysyy aina silloin tällöin ,olisiko loman aika.
      Pelottavinta minulle oli että mitä jos tutut saisivat selville meidän salaisuuden.

    • Anonyymi

      Meillä meni juttu niin että koska olin bi,halusin nähdä ja kokea toisen miehen kalun.
      Sain kehitettyä tarinan jossa toisen miehen tyttöystävä oli jättänyt hänet ja hän oli puutteessa.Hän oli tosiasiassa kaverini motoristipiireistä. Ja tiesin hänen olevan bi henkinen.No koska katselimme porno filmejä illanvietossa,aloin sormeilla tyttöystävääni ja juttelelin kuinka kaverini on puutteessa tyttöystävänsä jätettyä hänet.Sitten sain hänet kaadettua sohvalle ja sainkin painettua märkään pimppaan,kunnes sanoin että voisko toi kaverikin painaa kun hänellä on pallit täynnä,en pane pahakseni jos hänkin saa.Naiseni oli niin kiimoissaan että kaverini kookas kulli himotti,joku 18-19 senttiä.Oli kiihottavaa nähdä miten se liukui sisälle naiseeni ja sain pitää kullin varresta kiinni kun se meni sisään.Tosiaan kiihottavaa oli pitää sormia kaverin kullin varressa kun se sykki spermaa naiseni sisään.Ja sitten se nussittun spermaiseen pilluun työntyminen,en kyllä kestänyt pitkään.Tästä kehkeytyi vuosia kestänyt suhde,hän kävi laskemassa spermansa naiseeni ja joskus sain spermat suoraan suuhuni häneltä.Lopulta meillä oli kaksi säännöllistä miestä panemassa häntä ja minua suuhun.

    • Anonyymi

      Vastaa kyllä, niin sinulla on ikimuistoisia hetkiä tuon fetissin kanssa. Eli kyllä, jos haluat tai voi paneskella vieraan miehen kanssa, kun miehesi katselee, tai osallistuu tuohon sessioon. Ja tuota touhua voi sitten olla paljonkin. Kahden vuoden päästä et edes muista keiden kaikkien kanssa ole harrastanut seksiä. Sinänsä nuo aisuripariskunnat pysyvät hyvin uskollisina yhdessä, vaikka voisi toisin olettaa. Tunteet ja seksi pitää myös osata pitää erossa. Toivotan onnellista ja seksitäyteistä loppuelämää.

    • Anonyymi

      Vivahteita on tosi paljon , stag:sta sissy aisuriin. Kannattaa puhua avoimesti Millaisia mieltymyksiä ja nautintoja hakee. Tuo osaa tarjota hy inkin moniulotteisia nautintoja åarisuhteen piristäjäksi tai sitten vaihdan D/s suhteen. Genre on vähän sellaisessa meineessa , että siitä isompia ei huudella, mutt osaa tarjota jotain tosi upeaa.

    • Anonyymi

      Meillä kännisestä kimpasta lähti aisuri ja hotwife suhde avioparina. Mies oli yli 60v lihava ukko joka kutsui itsensä kylään illan päätteeksi. Me alle 30v sporttinen upea pari. Muija sekosi ja kysyi onko paha jos tuo setä panisi. Hämmentyneenä tietty sanoin että ok eikai mitään.

    • Anonyymi

      Katselin yön kun oikeasti ruma ällöttävä yli 60v äijä nussi tyttöäni.

      Tuon illan jälkeen Kari ollut "perhetuttumme" kaikkialla. Itse runkkaan kun pillua en enää saa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe