niin kuka maksaa korot ja perintäkulut?
Jos Posti ei lakkojen takia tuo laskuja ajoissa,
14
942
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaanko sysmässä vielä niin vanhan aikaisia että laskut tulee paperisena? Paperilaskutuksesta vieläpä peritään yleensä lisämaksua nykyään...
Sitä paitsi vaikka laskun maksaa viikon jäljestä niin ei siitä vielä mihinkään perintään tai korkoihin joudu :-D- Anonyymi
Kuule ollaan vanhanaikaisia , ja luulen että Suomessa on paljon " vanhanaikaisia " muuallakin kuin Sysmässä ! Tämä nykymaailma syrjii niitä jotka eivät käytä " nettiä " !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule ollaan vanhanaikaisia , ja luulen että Suomessa on paljon " vanhanaikaisia " muuallakin kuin Sysmässä ! Tämä nykymaailma syrjii niitä jotka eivät käytä " nettiä " !
Edunvalvontaan kuuluu sellaiset jotka eivät nettiä käytä. Juuri ostettiin meidän 86v mummille iphone 13 jolla onnistuu laskujen maksu, opastettiin että voi vain skannata kameralla laskun viivakoodin niin ei tarvi edes naputella numeroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edunvalvontaan kuuluu sellaiset jotka eivät nettiä käytä. Juuri ostettiin meidän 86v mummille iphone 13 jolla onnistuu laskujen maksu, opastettiin että voi vain skannata kameralla laskun viivakoodin niin ei tarvi edes naputella numeroita.
Täytyy kyllä sanoa , että ompa teräväpäinen mummu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa , että ompa teräväpäinen mummu !
Totuuden nimessä piti kyl tehdä vähän ohjelappusia. Sekä tietysti nuoriso aina soiton päässä.
- Anonyymi
Artisti
- Anonyymi
Onko sähköpostinjakajat myös lakossa?
- Anonyymi
Mä olen vasta 60 ja en omista tietokonetta joten laskun maksu on hankalaa.
- Anonyymi
Kaippa se posti maksaa heidän takiahan ne myöhästyy , ei maksajan !
- Anonyymi
eihän ne postin takia myöhästy, vaan lakkoilevan AKT:n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No AKT sitten maksaa , laskut sinne vaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakot on kuin Ukrainan sota , niistä kärsiivät kaikki !
- Anonyymi
ei tartte maksaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066