Runkkaaminen

Anonyymi-ap

Tykkäättekö naiset runkata miestä?
Itse ainakin tykkään siitä todella paljon, todella kiihottavaa ja varsinkin sitten, kun saa miehen laukeamaan.
On jotenkin niin suloisen ihanaa, kun miehen kulli jäykistyy kädessä ensin ihan tolkuttoman kovaksi ja sitten alkaa nytkimään ja roiskimaan spermaa ympäriinsä.
Siemensyöksyn jälkeen vielä otan sen suuhuni ja nuolen sitä, jotenkin rietasta imeä spermaista munaa.

206

7587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä sama homma mut tykkään kyl ottaa suuhun suoraan spermat enkä antaa niiden roiskua ympäriinsä ;)

      • Tämä on myös minun suosikkini ehdottomasti. Jokainen pisara talteen naisen suuhun. Sykkien ja huohottaen. Ja tämän jälkeen spermainen suudelma.


      • Anonyymi

        Tyttöystäväni kanssa tykkää ottaa mällit suuhun ja kun hän ottaa suihin tao runkkaa minua niin pyytää aina että laukea suuhun tai naamalle.on kuulemma kiihottavaa ja hyvän makuista proteiinia.tyttö ystäväni pyysi minua myös kuvaamaan itseään kun mällit valuu pillusta tai perseestä minne olen lauennut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystäväni kanssa tykkää ottaa mällit suuhun ja kun hän ottaa suihin tao runkkaa minua niin pyytää aina että laukea suuhun tai naamalle.on kuulemma kiihottavaa ja hyvän makuista proteiinia.tyttö ystäväni pyysi minua myös kuvaamaan itseään kun mällit valuu pillusta tai perseestä minne olen lauennut.

        Tuo kuvailu on kokeilematta, mutta rajotetusti olen ehdottomasti sen kannalla. Olisi ihana näyttää naiselle kuin kaunis hän on luodessaan minulle tyydytystä ja olen samaa mieltä tuosta pillusta tai perseestä joka valuu spermaa. Iaana ja jumalainen näky. Pillua nuolen monesti sen jälkeen, mutta perseelle annan vain suukon, vaikka ennen panoa mielellään upotan sinne kieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystäväni kanssa tykkää ottaa mällit suuhun ja kun hän ottaa suihin tao runkkaa minua niin pyytää aina että laukea suuhun tai naamalle.on kuulemma kiihottavaa ja hyvän makuista proteiinia.tyttö ystäväni pyysi minua myös kuvaamaan itseään kun mällit valuu pillusta tai perseestä minne olen lauennut.

        Parasta on pussailla naisen kanssa kun hänellä on edellisen miehen spermat suussa ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystäväni kanssa tykkää ottaa mällit suuhun ja kun hän ottaa suihin tao runkkaa minua niin pyytää aina että laukea suuhun tai naamalle.on kuulemma kiihottavaa ja hyvän makuista proteiinia.tyttö ystäväni pyysi minua myös kuvaamaan itseään kun mällit valuu pillusta tai perseestä minne olen lauennut.

        Aika pervoja puheita🤣🤣🤣🤣🤣🤣.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Aika pervoja puheita🤣🤣🤣🤣🤣🤣.

        Kivan pervon Naisen onkin sitten tämä jantteri löytänyt ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivan pervon Naisen onkin sitten tämä jantteri löytänyt ;)

        Mistähän sitä itsekin vastaavan löytäisi... ;)


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tämä on myös minun suosikkini ehdottomasti. Jokainen pisara talteen naisen suuhun. Sykkien ja huohottaen. Ja tämän jälkeen spermainen suudelma.

        oikein ihaanaa


    • Anonyymi

      Parasta on, kun saa runkata kahta kullia samaan aikaan.

      • Anonyymi

        On.Naisia.Jotka.
        Ei.Runkaa.Terveydellisiä.
        Syitä.Astma.
        Mitä.Ajattelet.
        Tästä.Voisi.Ymmärtää.
        Suhteet.Minä,juttuja.
        Välttämättä.


      • Anonyymi

        ihan kivaa, runkkaa mua.


    • Anonyymi

      Tietenkin tykkään. Ottaa suuhun ja vedellä.

      • Anonyymi

        oikein kivaa.


    • Anonyymi

      Sain juuri tuollaisen kokemuksen muutamaviikko sitten... Nainen runkkas ja imi loppuun asti kaiken. Oli kyllä todella makee olo... Saas nähä toistuuko 🤔

    • Anonyymi

      Luterilaisuus on tuhonnut seksin. Katoliset ja muut harjoittavat vapaata, nautinnollista seksiä.

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­t kä­­ym­ään uude­­ss­­a chatis­sa! Mei­tä on yli mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T7a3E6

      • Anonyymi

        Voi.Poistaa.
        Mainoksia.
        Ei.Kannata.
        Likata.Linkkiä.


    • Miltä maistuu spermainen kalu? Minä taas tykkäisin kun se kuiva.

    • Anonyymi
    • Minä olen nainen c75 kuppi koon rinnat ja mehevä märkä pillu ja radekiset mitat on 162 cm pitkä hoikka keski-ikäinen 53 vuotias nainen Jyväskylästä. Pilluni on sinun ensi yönä.

      • Anonyymi

        Voi kun alko tekeen mieli pilluasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun alko tekeen mieli pilluasi.

        Miten paljon tekee mieli pilluani? Kerro 0-10 asteikolla.


      • No millä asteikolla tekee mielesi minun pilluani tällä hetkellä 0 - 10 asteikolla


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        No millä asteikolla tekee mielesi minun pilluani tällä hetkellä 0 - 10 asteikolla

        10... Tavataanko huomenna?


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        No millä asteikolla tekee mielesi minun pilluani tällä hetkellä 0 - 10 asteikolla

        Edelleen miinus miljoona


      • Anonyymi

        Hei sari kirjoittele. Täällä 54v mies


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Miten paljon tekee mieli pilluani? Kerro 0-10 asteikolla.

        Haluisin. 10.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei sari kirjoittele. Täällä 54v mies

        Täällä taas 53 vuotias nainen....seksiseuraa keskiviikolle.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Täällä taas 53 vuotias nainen....seksiseuraa keskiviikolle.

        Saat halun heräämään. -m50-


      • Anonyymi kirjoitti:

        10... Tavataanko huomenna?

        No jos on asteikolla kymmenen. Niin minuun saa vasta tulla panemaan kalua kun olen yksin...ja mieheni on lähtenyt mökille. Voit seurata minua minne mennen kun käyn yksin kaupassa ja mieheni on mökillä. Hän ei ole seuraavaa ajankohtaa ilmoittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin. 10.

        Okei 10 asteikko se on melko kiihottunut ja haluaa minun pilluani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei sari kirjoittele. Täällä 54v mies

        Täällä 53 vuotias nainen kirjoittelee. Olen 53v nainen.


      • Kyrpää...saanko sitä vai en etänä itsetyydytyksenä...


      • sari446 kirjoitti:

        No jos on asteikolla kymmenen. Niin minuun saa vasta tulla panemaan kalua kun olen yksin...ja mieheni on lähtenyt mökille. Voit seurata minua minne mennen kun käyn yksin kaupassa ja mieheni on mökillä. Hän ei ole seuraavaa ajankohtaa ilmoittanut.

        Kiihottaa seurata sua ja katsoa takaapäin ;) Haluan sun sisään heti...


      • Mikeyhki kirjoitti:

        Kiihottaa seurata sua ja katsoa takaapäin ;) Haluan sun sisään heti...

        voih!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun alko tekeen mieli pilluasi.

        Täällä olis sitä kiihottunutta pillua tarjolla...


      • Mikeyhki kirjoitti:

        Kiihottaa seurata sua ja katsoa takaapäin ;) Haluan sun sisään heti...

        Pillua panettaa tällä hetkellä ihan sikana....


    • Anonyymi

      Itse mietin kokemusta kun nainen (22v tyttö) otti munan käteen ja runkkasi, mutta ei antanut tulla loppuun.

      • Ihme nainen oli kyllä minä olisin antanut tulla loppun asti siepnnut vielä suuhun nielly spermat alas.


      • sari446 kirjoitti:

        Ihme nainen oli kyllä minä olisin antanut tulla loppun asti siepnnut vielä suuhun nielly spermat alas.

        Juuri noin. Kaikista kauheimmpien puute jaksojen päätteeksi on ihaninta päättää se laukeamalla naisen suuhun. Nöyrryn harvoin runkkaamaan koska olen sitä mieltä että jokainen tippa spermaa kuuluu naisen sisälle. Pilluun peppuun tai suuhun. Nytkin kun on herkillä en pystyisi kauan naimaan... Haluan että minulta ilmaistaan ns "löysät pois" ensin... Sen jälkeen voi alkaa tekemään enemmän. On ihana katsoa kun saa sykkiä viikon, kahden isot puutelastit naisen suuhun. Sitä tulee ja tulee. Huokailla ja vähän äännelläkin ja nähdä kun toinen joutuu tekemään ihan työtä että saa nieltyä kaiken mitä sieltä pulppuaa.

        Pidätkö tuollaisesta?


      • kameli kirjoitti:

        Juuri noin. Kaikista kauheimmpien puute jaksojen päätteeksi on ihaninta päättää se laukeamalla naisen suuhun. Nöyrryn harvoin runkkaamaan koska olen sitä mieltä että jokainen tippa spermaa kuuluu naisen sisälle. Pilluun peppuun tai suuhun. Nytkin kun on herkillä en pystyisi kauan naimaan... Haluan että minulta ilmaistaan ns "löysät pois" ensin... Sen jälkeen voi alkaa tekemään enemmän. On ihana katsoa kun saa sykkiä viikon, kahden isot puutelastit naisen suuhun. Sitä tulee ja tulee. Huokailla ja vähän äännelläkin ja nähdä kun toinen joutuu tekemään ihan työtä että saa nieltyä kaiken mitä sieltä pulppuaa.

        Pidätkö tuollaisesta?

        Pidän juuri tuollaisesta missä joutuu juomaan kaiken mitä kyrvästä tulee sisään. Ykkönen tottakai pillu sinne saa työntää mitä kyrvästä tulee viimeinen paikka on anaali.
        Kyllä pidän tuollaisesta panemisesta. Se olisi kiva kokea....


      • sari446 kirjoitti:

        Pidän juuri tuollaisesta missä joutuu juomaan kaiken mitä kyrvästä tulee sisään. Ykkönen tottakai pillu sinne saa työntää mitä kyrvästä tulee viimeinen paikka on anaali.
        Kyllä pidän tuollaisesta panemisesta. Se olisi kiva kokea....

        ❤️ Ihania olette tuollaiset naiset. Pillu on tottakai se luontevin ja sinne ne toki useimmiten nykyään menee. Perseeseen tykkään laskea kyllä erittäin mielelläni myös. Ja suu on ehdoton suosikki ja joku fiksaatio mulla on saada laueta sinne kun tietää että nyt tulee paljon... Nii kuin nyt tulisi. Kasseissa on kymmenen päivän lastit odottamassa purkautumista. Olisipa kiva tarjota sinulle tuo kokemus.

        Juomaan. Juotko todellakin kaiken mitä sieltä tulee, muutakin kuin mällit?


      • kameli kirjoitti:

        ❤️ Ihania olette tuollaiset naiset. Pillu on tottakai se luontevin ja sinne ne toki useimmiten nykyään menee. Perseeseen tykkään laskea kyllä erittäin mielelläni myös. Ja suu on ehdoton suosikki ja joku fiksaatio mulla on saada laueta sinne kun tietää että nyt tulee paljon... Nii kuin nyt tulisi. Kasseissa on kymmenen päivän lastit odottamassa purkautumista. Olisipa kiva tarjota sinulle tuo kokemus.

        Juomaan. Juotko todellakin kaiken mitä sieltä tulee, muutakin kuin mällit?

        😘😘😘😘👅👄💕Ihania olette te tuollaiset miehet. Kyrpä on tottakai se luontavin ja sinne pillun se toki menee yhä useammin. Oih!...Olisi kiva saada ne tyhjiksi...Olispa kiva tarjota sinulle pilluani...Olis tosi kiva kokemus...Varmasti joisin kaiken mitä kyrvästä tulee, kuin muutkin mällit todellakin jousin kaiken...


      • sari446 kirjoitti:

        😘😘😘😘👅👄💕Ihania olette te tuollaiset miehet. Kyrpä on tottakai se luontavin ja sinne pillun se toki menee yhä useammin. Oih!...Olisi kiva saada ne tyhjiksi...Olispa kiva tarjota sinulle pilluani...Olis tosi kiva kokemus...Varmasti joisin kaiken mitä kyrvästä tulee, kuin muutkin mällit todellakin jousin kaiken...

        Kyllä laskin exälle monesti pissatkin. Ensin päälle ja sitten loppuruiskaukset suuhun. Ihana tuntea kun huulet on hellästi terskan ympärillä ja hellällä runkkausliilleemlä saat suihkauksen liikkeelle. Imutusta ja rullausta viimeiseen pisaraa joka jatkuu määrätietoisena runkkauksena ja imutuksena päätyen rajuun orgasmiin. Sykkien ja syvästi huokaillen purin toiset lastit vielä perään. Tuon käsittely jälkeen oli tyhjennetty olo. Ja muuten ihana suudelma tulee tuosta.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        😘😘😘😘👅👄💕Ihania olette te tuollaiset miehet. Kyrpä on tottakai se luontavin ja sinne pillun se toki menee yhä useammin. Oih!...Olisi kiva saada ne tyhjiksi...Olispa kiva tarjota sinulle pilluani...Olis tosi kiva kokemus...Varmasti joisin kaiken mitä kyrvästä tulee, kuin muutkin mällit todellakin jousin kaiken...

        Sari onko sulla veljeä? Oletko nainut sun veljen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sari onko sulla veljeä? Oletko nainut sun veljen kanssa?

        On mulla veli poika...mutta en ole nainut veljeäni koskaan....


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        On mulla veli poika...mutta en ole nainut veljeäni koskaan....

        Kiihottaako ajatus nainnista hänen kanssaan? Haluatko ottaa sun veljen kuumat kiihottavat liemet pilluun ja ottaa spermainen kulli suihin ja nuolla sitä. Aiotko runkata miettien että sun veli nai sua ja tyhjentää kivekset syvälle sun pilluun?


      • sari446 kirjoitti:

        😘😘😘😘👅👄💕Ihania olette te tuollaiset miehet. Kyrpä on tottakai se luontavin ja sinne pillun se toki menee yhä useammin. Oih!...Olisi kiva saada ne tyhjiksi...Olispa kiva tarjota sinulle pilluani...Olis tosi kiva kokemus...Varmasti joisin kaiken mitä kyrvästä tulee, kuin muutkin mällit todellakin jousin kaiken...

        Ai juot mielellään kusetkin, ihana kuulla. Haen juuri ikäistäsi ja samoilla mielihaluilla varustettua naista vakkariseuraksi, on niin intiimiä antaa kalu suuhun ja siitä laskea kultaista herkkua naisen suuhun. Siinä kun nainen kiihottuu ja nauttii aiheesta, niin olen taivaissa. Tutustuttaiskos, meillä vois olla kivoja leikkejä edessä. Salaa tietenkin


    • Anonyymi

      On ihanaa runkata miestä.
      N50.

      • Samoin olis ihanaa runkata miestä.
        N53.


    • Anonyymi

      Olen monesti runkannut kahta kyrpää samaan aikaan. Mieheni ja vieraan, kun ollaan kimppailtu. Todella kiihottavaa.
      N54

      • Voi vitsi kun mieheni ei anna tulla mukaan saisin oikeesti munaa kunnolla.


      • Anonyymi

        Kyllä se tuntuu ihanalta kun naisen siro käsi tarttuu kaluuni ja alkaa tunnustellen hyväillä ja puristella sitö.
        Huomaa että koveneva ja paisuva kalu kiihottaa häntä.
        Varsinkin kun minulla on lepotilassa melko pieni kalu,muistuttaa niitä antiikin kreikkalaisten patsaiden pippeleitå,samoin kuin vartaloni muutenkin:)
        Niinpä kun se kasvaa naisen kädessä kunnon fallokseksi ,se ensi kerralla häntä aina hiukan hämmästyttää..
        "Noin iso"

        Kyllä se on hyvää vaihtelua omaan kouraan,vaikka nainen ei ehkä aluksi osaa runkata kulliani yhtä hyvin, mutta sekin kiihottaa kun neuvon millä lailla se tumtuu parhaimmalta..

        Muistan aina niitä monia kertoja nuorempana,jolloin tytöt runkkasivat kulliani kunnes laukesin,pillua ei annettu niin helposti silloin.
        Eräskin tyttö runkkasi koko yön,koska en vain lauennut,kertoi että käsi oli pitkään kipeä sen jälkeen..
        Hän suostui kyllä todella mielellään ussimaan toisella kerralla...
        Jos espoosta löytyy nainen joka tykkää runkata kyrpää niin mielellään voisin antaa kaluni käteensä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihanaa

      • Olis tosi ihanaa....saada kyrpää vaikka ensin etänä runkkaamalla pillua....


      • Kiihottuu kun lukee näitä juttuja...


    • Ihanaa

      • Voi miten ihanalta tuntuukaan etänä runkata pillua ja minä sinun kyrpää...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tykkään todella paljon.
      Tuntuu ihanalta ja rivolta, miltä tuntuu pitää siemensyöksyn saavasta kullista kiinni.
      Kuinka jäykistyy ensin ja sitten alkaa nytkähtelemään ja lämmin sperma valuu ryöpsähdellen kädelle.

      • Minä ottaisin kaiken pilluni sisään.
        N53.


      • sari446 kirjoitti:

        Minä ottaisin kaiken pilluni sisään.
        N53.

        Naisen sisään ne mällit kuuluu. Kolme purkautumispaikkaa pillu on ihana mutta jää kakkoseksi suulle ja erityisesti perseelle.


      • sari446 kirjoitti:

        Minä ottaisin kaiken pilluni sisään.
        N53.

        Minä ottaisin kaiken pilluni sisään.
        N54.


      • kameli kirjoitti:

        Naisen sisään ne mällit kuuluu. Kolme purkautumispaikkaa pillu on ihana mutta jää kakkoseksi suulle ja erityisesti perseelle.

        Panettaa vielä enemmän nyt on jo kaks sormea sisällä....


      • sari446 kirjoitti:

        Panettaa vielä enemmän nyt on jo kaks sormea sisällä....

        No hyvä. Tästä en pysty jeesaamaan enempää, etenkin kun olet ollut puuhissa kolmen aikaan yöllä...

        Mutta jos keskellä yötä iskee panetus päälle, etenkin silloin nuorena ja viriili ä, oli mahtava vaan ottaa se nainen siinä vieressä ja työntyä sisään. Molemmat oli 0-100 heti saman tien. Naida nylkyttää, laueta ja nukahtaa uudelleen.

        Ihanaa on tuollainen, kun olet illalla saanut laueta naiseen ja spermat jää sisälle ja molemmat vaan nukahtaa sylikkäin. Aamulla on paikat valmiit ja liukkaat ja heräät uudelleen. Se liukas, litisevä pillu... Ah. Antaa vaan mennä sisään vielä kerran. Meillä kun on työstetth usein myös naapurirappua, on sekin panokunnossa ihan erilailla. Muna uppoaa sinnekin ilman ihmeempiä lämmittelyigä.

        Ihania olette te naiset.

        Nyt taas täällä missä todellakaan ei naisia ole ja vain mielikuvitus seurana. Huomenna saa rouva taas ison puutelastin sisäänsä.


      • kameli kirjoitti:

        No hyvä. Tästä en pysty jeesaamaan enempää, etenkin kun olet ollut puuhissa kolmen aikaan yöllä...

        Mutta jos keskellä yötä iskee panetus päälle, etenkin silloin nuorena ja viriili ä, oli mahtava vaan ottaa se nainen siinä vieressä ja työntyä sisään. Molemmat oli 0-100 heti saman tien. Naida nylkyttää, laueta ja nukahtaa uudelleen.

        Ihanaa on tuollainen, kun olet illalla saanut laueta naiseen ja spermat jää sisälle ja molemmat vaan nukahtaa sylikkäin. Aamulla on paikat valmiit ja liukkaat ja heräät uudelleen. Se liukas, litisevä pillu... Ah. Antaa vaan mennä sisään vielä kerran. Meillä kun on työstetth usein myös naapurirappua, on sekin panokunnossa ihan erilailla. Muna uppoaa sinnekin ilman ihmeempiä lämmittelyigä.

        Ihania olette te naiset.

        Nyt taas täällä missä todellakaan ei naisia ole ja vain mielikuvitus seurana. Huomenna saa rouva taas ison puutelastin sisäänsä.

        Voi luoja mikä puutelasti varmasti. Vain se mielikuvitus että sais naista mutta kun et saa?
        On siinä oleminen kun pitkän ajan puutelista pillun perälle kun kotiin pääset.


      • sari446 kirjoitti:

        Voi luoja mikä puutelasti varmasti. Vain se mielikuvitus että sais naista mutta kun et saa?
        On siinä oleminen kun pitkän ajan puutelista pillun perälle kun kotiin pääset.

        Välillä näitä reissuja tulee niin joutuu menemään mielikuvituksen kanssa. Siksi tänne tulee aika-ajoin kirjoiteltua ajankuluksi ja viihteeksi ja joskus on ollut juttuseuraakin. Huomenna saa rouva sisäänsä kunnon lastit, ellei joku ehdi väliin 😅 no ei ehdi.

        Suuhun työntäisin sinulle nämä lastit. Mukavampi nuolla pillua sitten kun se ei ole niin Helvetin täynnä spermaa, vaikka siitäkin tykkään.


      • kameli kirjoitti:

        Naisen sisään ne mällit kuuluu. Kolme purkautumispaikkaa pillu on ihana mutta jää kakkoseksi suulle ja erityisesti perseelle.

        Ykkönen ensin suuhun ensin yksi purkauslasti toinen pilluun ja viimenen anaaliin.


      • sari446 kirjoitti:

        Ykkönen ensin suuhun ensin yksi purkauslasti toinen pilluun ja viimenen anaaliin.

        Täsmälleen samaa mieltä, ehdottomasti. Viimeisellä kerralla alkaa anaalikin olemaan rento ja pillun puolelta valuu liukasteita sinne. Annan perseelle huomioita kyllä pitkin matkaa. Nuolen ja sormetan.

        Huh täällä on kyrpä kovana käyttöä varten, mutta säästän parempaa käyttöön nyt.


      • kameli kirjoitti:

        Välillä näitä reissuja tulee niin joutuu menemään mielikuvituksen kanssa. Siksi tänne tulee aika-ajoin kirjoiteltua ajankuluksi ja viihteeksi ja joskus on ollut juttuseuraakin. Huomenna saa rouva sisäänsä kunnon lastit, ellei joku ehdi väliin 😅 no ei ehdi.

        Suuhun työntäisin sinulle nämä lastit. Mukavampi nuolla pillua sitten kun se ei ole niin Helvetin täynnä spermaa, vaikka siitäkin tykkään.

        Kyllä otan kaiken suuhun nielen vielä...Loput pillun pohjalle....


      • sari446 kirjoitti:

        Kyllä otan kaiken suuhun nielen vielä...Loput pillun pohjalle....

        Niin sitä pitää. Tykkään naida suuta joskus sängyn reunalla niin, että pää on tyynyllä rennosti ja saan työnnellä vapaaseen tahtiin ja syvällekin. Lemppari on tietenkin seisaaltaan ja nainen jalkojen välissä hääräämässä niin että näen hänet hyvin. Haluan nähdä kuulla ja tuntea kun purkaudun. Ihanaa on myös vedellä melkein loppuun pillun puolella ja viime hetkellä työntää suuhun... Uhh. Onhan näitä.


    • Anonyymi

      Olen innokas käsityöläinen ja isäntä tykkää kun yllätän tilanteessa kuin tilanteessa. Saatanpa ottaa myös suikkuun. N 69 Savosta

      • Anonyymi

        Otatko suuhun loppuun saakka.


      • varmaan tykkää :) minäkin tykkäisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otatko suuhun loppuun saakka.

        Ottaisin jos saisin loppuun asti suuhuni kyrpää...😋😍🥰🤩👅💓💖💘


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Ottaisin jos saisin loppuun asti suuhuni kyrpää...😋😍🥰🤩👅💓💖💘

        Minulta saat kyllä. Milloin? Oon Jkl


      • Anonyymi

        Tuollaisen käsityöläisen mielellään tapaisi. M50 Savosta.


      • 7893 kirjoitti:

        varmaan tykkää :) minäkin tykkäisin

        Yhtä hyvin tykkäisin minäkin mutta en uskalla vieraan miehen matkaan. Mieheni ei siitä tietenkään hyvää tykkää. Mutta minulla on kyrvän ikävä.


      • sari446 kirjoitti:

        Yhtä hyvin tykkäisin minäkin mutta en uskalla vieraan miehen matkaan. Mieheni ei siitä tietenkään hyvää tykkää. Mutta minulla on kyrvän ikävä.

        kiinnostaisko sari kameran kautta ?


      • 7893 kirjoitti:

        kiinnostaisko sari kameran kautta ?

        Jaaha! No se olikin mielenkiintoinen aihe! Mutta se pitäisi olla kanssa kiihottava tilanne.


      • 7893 kirjoitti:

        kiinnostaisko sari kameran kautta ?

        Kyllä kiinnostaisi kiihottaisi ajatuskin runkkaamisesta.


      • 7893 kirjoitti:

        kiinnostaisko sari kameran kautta ?

        Joo kyllä sais nuolla kännykkää...tai runkata sinulle kameran takana....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saat kyllä. Milloin? Oon Jkl

        Panettaa...oletko hereillä vai peiton alla?


      • 7893 kirjoitti:

        kiinnostaisko sari kameran kautta ?

        Kyllä ilman ääniä kiitos....


      • sari446 kirjoitti:

        Kyllä ilman ääniä kiitos....

        kyllä kovenee kun noita lukee :)
        täällä olis aika valmista


      • 7893 kirjoitti:

        kyllä kovenee kun noita lukee :)
        täällä olis aika valmista

        Oletko melko kovana jo pimsaa saat olen siihen valmis.


      • Mua tosissaan lähti panettamaan..


      • 7893 kirjoitti:

        varmaan tykkää :) minäkin tykkäisin

        Litinä kuuluu jo...


      • 7893 kirjoitti:

        kiinnostaisko sari kameran kautta ?

        Kyllä kiinnostaisi litinä kuuluu jo.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saat kyllä. Milloin? Oon Jkl

        Milloin vain oon JKL.


      • 7893 kirjoitti:

        varmaan tykkää :) minäkin tykkäisin

        Varmasti otan suuhun loppuun asti kaikki spermat sinun kyrvästä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saat kyllä. Milloin? Oon Jkl

        Rukkaan kynällä pillun klitaa...Olen yksin tällä hetkellä...😍😍😘😘🥰🥰🤔😛🤤😻👅👄💏💏👩🏻🛌🏻💕💓


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aivan samanlaiset fiilikset miehen kalun runkkaamisesta kuin aloittajakin kertoi.
      Itse inhosin aiemmin ajatustakin sellaisesta ja miehen spermastakin. Mutta kerran satuin olemaan kauheessa rahan puutteessa ja kun eräs mies oli valmis maksamaan runkkaamisestaan niin tartuin tilaisuuteen.
      En olisi uskonut kuinka kiihottavaa se oli tuntea, nähdä , maistaa ja jopa haistaa!!
      Kisu18

    • Anonyymi

      Onhan moni nainen runkannut minua. Viimeisin oli kyllä hivenen ihmeellinen. Runkkasi nakuna minulta mällit toiseenkäteensä ja lähti sitten suihkuun laittoi oven lukkoon. Täytyy vain toivoa että ei tehnyt mitään tyhmyyksiä. Että joudun maksamman elatusmaksuja kun nainen on vain runkannut minut.

    • Ihanan rietasta mulla alko kiihottamaan...kohta täytyy jotai työntää sisään....

      • Anonyymi

        Täällä mies on samankaltaisissa ajatuksissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mies on samankaltaisissa ajatuksissa.

        Ruvetaanko töihin....panettako juuri nyt sinua? Minua alkoi panettamaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mies on samankaltaisissa ajatuksissa.

        Aloitetako runkkaaminen minulla kiihottuu...haluan sinun kyrpää....


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Aloitetako runkkaaminen minulla kiihottuu...haluan sinun kyrpää....

        Puna nousee poskille..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puna nousee poskille..

        Mä haluun sua saanko laitaa jotain sisälle...pilluun?


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Mä haluun sua saanko laitaa jotain sisälle...pilluun?

        Hiero sitä ensin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiero sitä ensin

        Mä sain jo orkut...mä lähen nyt nukkumaan...jatketaan ensi yön tunneilla ..vähän aikaisemmin yritetään aloittaa...seksi halujen itsetyydytys....panetti aika paljon....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiero sitä ensin

        Oikei mä hieron sitä ensin...saanko sen jälkeen laittaa jotain sisään?


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Oikei mä hieron sitä ensin...saanko sen jälkeen laittaa jotain sisään?

        Tottakai saat se olis niin kiihottavaa kuulla miltä se tuntuu samalla kun runkkas kovaa kyrpää ensin hitailla ja sitten kiihtyvillä vedoilla.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Oikei mä hieron sitä ensin...saanko sen jälkeen laittaa jotain sisään?

        Haluaisitko sari tänään leikkiä kiimaisia leikkejä toisiamme tyydyttäen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sari tänään leikkiä kiimaisia leikkejä toisiamme tyydyttäen?

        Kyllä tänään haluan kanssasi kiimaisi leikkejä...toisiamme tyydyttämällä.
        Haluan sinua suuresti lemmen sauvaasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saat se olis niin kiihottavaa kuulla miltä se tuntuu samalla kun runkkas kovaa kyrpää ensin hitailla ja sitten kiihtyvillä vedoilla.

        Villiä menoa koko yö aamun puoli kahteen saakka.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Kyllä tänään haluan kanssasi kiimaisi leikkejä...toisiamme tyydyttämällä.
        Haluan sinua suuresti lemmen sauvaasi?

        Oih se kuulostaa niin hyvältä ja mut kovaksi.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Villiä menoa koko yö aamun puoli kahteen saakka.

        Kyllä haluaisin sua koko yön tyydyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haluaisin sua koko yön tyydyttää.

        Okein...millaista seksiä haluasit nyt mulla on kättä pidempää...se on kaareva ja keltainen...mehevä ei pieni ja ohut...painanko sisään?....ilman lupaa en tie mitään...


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Okein...millaista seksiä haluasit nyt mulla on kättä pidempää...se on kaareva ja keltainen...mehevä ei pieni ja ohut...painanko sisään?....ilman lupaa en tie mitään...

        On jo niin kiimainen olo. Tahtoisin tutustua sun kehoosi ensin suutelemalla kaulaa, rintoja ja tuntea nännien jäykistyvän, jatkaa matkaa alas päin vatsan yli kohti kostuvaa pillua. Suudella sisäreisiä ja sitten kielellä levittää sun häpyhuulia ja imaista klitorista. Pyörittää kieltä klitoriksella ja työntää samalla sormi sun kuumaan ja kosteaan pilluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oih se kuulostaa niin hyvältä ja mut kovaksi.

        Panettaisi...ilman lupaa en pane pilluuni mitään...


      • sari446 kirjoitti:

        Oikei mä hieron sitä ensin...saanko sen jälkeen laittaa jotain sisään?

        Mulla on panaani pillun suulla sisään menossa voinko laitaa sen sisään...ja ensin kirjoitellaan todella seksillisiä juttuja...


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Panettaisi...ilman lupaa en pane pilluuni mitään...

        Panettaa kyllä myös saat kyllä panna sen apuvälineen sisään jos se hyvältä tuntuu niin mäkin hieron terskaa ja hitaasti vetelen ja nautin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On jo niin kiimainen olo. Tahtoisin tutustua sun kehoosi ensin suutelemalla kaulaa, rintoja ja tuntea nännien jäykistyvän, jatkaa matkaa alas päin vatsan yli kohti kostuvaa pillua. Suudella sisäreisiä ja sitten kielellä levittää sun häpyhuulia ja imaista klitorista. Pyörittää kieltä klitoriksella ja työntää samalla sormi sun kuumaan ja kosteaan pilluun.

        Onko niin kiimanen olo että minua alkaa panettamaan? Niin minäkin sinun kehoosi haluasin tutustua ...Niin minäkin haluasin sinun rintaasi suudella ja kyrpääsi ja sen vartta...voih! nyt alko kiihottumaan mun pilluni....


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Mulla on panaani pillun suulla sisään menossa voinko laitaa sen sisään...ja ensin kirjoitellaan todella seksillisiä juttuja...

        Olis todella kiimaista nähdä kun tyydytät baanaanilla kuinka se hitaasti liukuu sisään ja ulos klittaa hieroen ja vauhdin hiljalleen kiihtyen. Mielikuva saa jo terskan ihan liukkaaksi ja tuntuu hyvältä ajatella sua koskemassa mun kovaa kalua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panettaa kyllä myös saat kyllä panna sen apuvälineen sisään jos se hyvältä tuntuu niin mäkin hieron terskaa ja hitaasti vetelen ja nautin.

        Panettaa niin paljon että voinko laittaa panaanin sisään? Kyllä se on aikaisemmin tuntunut hyvältä pillussa...minäkin hilaan ensin klitaa vasten panaanin pillun puolesta päätä niin kauan kunnes pilluni ottaa sen vastaan....käyn laittamassa oven ensin kiinni...ja liikoja valoja pois panaani housuissa tietysti kävelen... kiihottaa hyvin....


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Onko niin kiimanen olo että minua alkaa panettamaan? Niin minäkin sinun kehoosi haluasin tutustua ...Niin minäkin haluasin sinun rintaasi suudella ja kyrpääsi ja sen vartta...voih! nyt alko kiihottumaan mun pilluni....

        Ihanaa kuulla että sun pillu kiihottuu...mmhh..mä haluisin hiljaa työntää kovan kaluni sun kiimasta kosteaan pilluun, hiljalleen työnnellä pohjaan asti samalla kun sormet leikkii sun klitalla ja huulet hamuaa sun rintoja. Aahh tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis todella kiimaista nähdä kun tyydytät baanaanilla kuinka se hitaasti liukuu sisään ja ulos klittaa hieroen ja vauhdin hiljalleen kiihtyen. Mielikuva saa jo terskan ihan liukkaaksi ja tuntuu hyvältä ajatella sua koskemassa mun kovaa kalua.

        Olisi tosi kiimaista nähdä sinun runkkaamassa kyrpää...oih!...alkaa kiihottua pilluni vähitellen seksikkäistä jutuista....


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Panettaa niin paljon että voinko laittaa panaanin sisään? Kyllä se on aikaisemmin tuntunut hyvältä pillussa...minäkin hilaan ensin klitaa vasten panaanin pillun puolesta päätä niin kauan kunnes pilluni ottaa sen vastaan....käyn laittamassa oven ensin kiinni...ja liikoja valoja pois panaani housuissa tietysti kävelen... kiihottaa hyvin....

        Mä makaan sängylläni ja kuvittelen että tulisit päälleni ratsaille ja kuinka kiimasta kova liukas kaluni liukuisi sisään sun kuumaan liukkaaseen pilluun kun istuisit päälleni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kuulla että sun pillu kiihottuu...mmhh..mä haluisin hiljaa työntää kovan kaluni sun kiimasta kosteaan pilluun, hiljalleen työnnellä pohjaan asti samalla kun sormet leikkii sun klitalla ja huulet hamuaa sun rintoja. Aahh tuntuu hyvältä.

        Ah!...tuntuu tosi ihanalta panettaa aina vain enemmän....mmmh...otan sun kyrpäsi suuhun ja alan imeä sitä...anna mennä vain...saat antaa ilman kumia...ah! alkaa kiihottumaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kuulla että sun pillu kiihottuu...mmhh..mä haluisin hiljaa työntää kovan kaluni sun kiimasta kosteaan pilluun, hiljalleen työnnellä pohjaan asti samalla kun sormet leikkii sun klitalla ja huulet hamuaa sun rintoja. Aahh tuntuu hyvältä.

        Laitoin oven kiinni ja poistin liikoja valoja....nyyt voin lähteä panaanilla painamaan sisälle...pilluni on sinun puoli kolmeen saakka..


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Olisi tosi kiimaista nähdä sinun runkkaamassa kyrpää...oih!...alkaa kiihottua pilluni vähitellen seksikkäistä jutuista....

        Joo kiihotus on kova ja kalu myös ja se sykkii nautinnollisesti kun runkkaan ja ajattelen sua ja miten tyydytät ja miltä tuntuisi työntyä sun kiimasta kosteaan ja turvonneeseen pilluun sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kuulla että sun pillu kiihottuu...mmhh..mä haluisin hiljaa työntää kovan kaluni sun kiimasta kosteaan pilluun, hiljalleen työnnellä pohjaan asti samalla kun sormet leikkii sun klitalla ja huulet hamuaa sun rintoja. Aahh tuntuu hyvältä.

        OOH! Mun pilluni alkaa kiihottua...kohta on pakko painaa paksu kaareva iso panaani pilluun...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä makaan sängylläni ja kuvittelen että tulisit päälleni ratsaille ja kuinka kiimasta kova liukas kaluni liukuisi sisään sun kuumaan liukkaaseen pilluun kun istuisit päälleni.

        Tuntuisi kiimaselta ihanalta panna kyrpää.. panaanilla kait pakko panna...


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        OOH! Mun pilluni alkaa kiihottua...kohta on pakko painaa paksu kaareva iso panaani pilluun...

        Mmhh...tuntuu hyvältä. Kuin sun tiukka kuuma ja kostea pillusi hyväilisi kovaa kaluani...imisi sitä sisäänsä sykkien. Tekee niin hyvää...oih..aah..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiihotus on kova ja kalu myös ja se sykkii nautinnollisesti kun runkkaan ja ajattelen sua ja miten tyydytät ja miltä tuntuisi työntyä sun kiimasta kosteaan ja turvonneeseen pilluun sisään.

        UUH!...Kiihotta minuakin panaania en vielä ole laittanut sisään vasta kun pilluni on kunnolla kiihottunut....minä taas ajattelen myös miten sinä tyydytät kyrpää....nyt alkaa kiihottua....tarvitsen lisää seksahtavia seksiviestejä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mmhh...tuntuu hyvältä. Kuin sun tiukka kuuma ja kostea pillusi hyväilisi kovaa kaluani...imisi sitä sisäänsä sykkien. Tekee niin hyvää...oih..aah..

        MMHHH!...oih!...Kuin tuikkais ihanaa muhkeaa suonikasta kyrpää mun litisevän kosteaan pilluuni. Pilluni imisi kyrvän sisään ihanasti sykkien kyrpäsi ympärillä. Tekis nii hyvää suonikas muhkea kyrpä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mmhh...tuntuu hyvältä. Kuin sun tiukka kuuma ja kostea pillusi hyväilisi kovaa kaluani...imisi sitä sisäänsä sykkien. Tekee niin hyvää...oih..aah..

        Nyt kyllä alko panettamaan....nyt kyllä on pakko painaa jotain pilluni sisään....


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        UUH!...Kiihotta minuakin panaania en vielä ole laittanut sisään vasta kun pilluni on kunnolla kiihottunut....minä taas ajattelen myös miten sinä tyydytät kyrpää....nyt alkaa kiihottua....tarvitsen lisää seksahtavia seksiviestejä...

        Mikä sua kiihottais eniten kuulla...kuinka kova kaluni sykkii kiimasta ja nautinosta sulle kun gunkaan sitä hitaasti ja nopeammin ja kuinka hyväilen tummanpunaista sykkivää terskaa ja kuinka haluisin sua ja panna oikein kunnolla kummankin nauttiessa.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        MMHHH!...oih!...Kuin tuikkais ihanaa muhkeaa suonikasta kyrpää mun litisevän kosteaan pilluuni. Pilluni imisi kyrvän sisään ihanasti sykkien kyrpäsi ympärillä. Tekis nii hyvää suonikas muhkea kyrpä...

        Aaah se tuntuisi niin uskomattoman hyvälle tuntea kuinka sun litisevän märkä pillu lypsää ja hyväilee mun kivikovaa kaluani...oohh mmhhh...kuinka kalun varsi liukuisi sun klitorista vasten...välillä ottaa terska ihan vaan sun pillun huulille ja tuntea kuinka työntyä sun sisään uudestaan ja uudestaan...ooiih se nyt tuntuu hyvälle.


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Nyt kyllä alko panettamaan....nyt kyllä on pakko painaa jotain pilluni sisään....

        Paina vaan ja kerro miltä se tuntuu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua kiihottais eniten kuulla...kuinka kova kaluni sykkii kiimasta ja nautinosta sulle kun gunkaan sitä hitaasti ja nopeammin ja kuinka hyväilen tummanpunaista sykkivää terskaa ja kuinka haluisin sua ja panna oikein kunnolla kummankin nauttiessa.

        kyrvän runkkaaminen eniten...aika kovaa sykkii ja panosta tulee nautinto...kun panee hitaasti ja nopeammin ja tuntuisi tummanpunainen kyrpä pillussa sen päässä sykkivä terska AAH...kuinka haluasin ottaa ensin suuhun ja sen jälkeen pilluuni. Saisin oikein kunnolla kyrpää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paina vaan ja kerro miltä se tuntuu...

        Mmmhh...nyt tuntuu jo liian hyvältä kun orgasmi sykkii jo kalun varressa en halua tulla vielä vaan odottaa sua...ja että sä oot valmis tulemaan yhdessä..oih...ajatus ja mielikuvat susta tyydyttämässä kiihkeästi yhdessä samalla on niin kiimainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paina vaan ja kerro miltä se tuntuu...

        Mä tien niin olisi sinun kyrpä sisällä... pitää kait ensin koplata sormella kuinka märkä pillu on?...Sitten työnnän panaanin pilluun...ja kerron miltä panaani pilussa tuntui!...Nyt sit mennään...panaania pilluun...mielessäni on vain kyrpä nyt alkoi kiihottamaan....


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Mä tien niin olisi sinun kyrpä sisällä... pitää kait ensin koplata sormella kuinka märkä pillu on?...Sitten työnnän panaanin pilluun...ja kerron miltä panaani pilussa tuntui!...Nyt sit mennään...panaania pilluun...mielessäni on vain kyrpä nyt alkoi kiihottamaan....

        Sun pillusi tuntuisi niin hyvältä tiukasti mun kalun ympärillä kumpa se olisi se banaani joka liukuu sun sisällä...runkaaminen sua ja sitä ajatellen tekee niin hyvää mmmmhhh...kalu sykkii kovana nautillisesti tuntuu että se räjähtää nautinnosta...aaah...mmmhh...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mmmhh...nyt tuntuu jo liian hyvältä kun orgasmi sykkii jo kalun varressa en halua tulla vielä vaan odottaa sua...ja että sä oot valmis tulemaan yhdessä..oih...ajatus ja mielikuvat susta tyydyttämässä kiihkeästi yhdessä samalla on niin kiimainen.

        Mä haluun sua panaani ei vain haluu mennä sisälle...hilaanko klitaa ensin panaanilla?


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Mä haluun sua panaani ei vain haluu mennä sisälle...hilaanko klitaa ensin panaanilla?

        Tee niin ja sitä mikä oikein hyvälle tuntuu...mikä kiihottaa mutta kerro siitä myös...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee niin ja sitä mikä oikein hyvälle tuntuu...mikä kiihottaa mutta kerro siitä myös...

        Hilan klitaa panaanilla...


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Hilan klitaa panaanilla...

        Mä runkkaan jo kovaa kalua jonka tummanpunainen terska kiiltelee kiimasta liukkaana ja kuvittelen että se olisit sinä joka sitä nautinnollisesti runkkaa nopeasti ja aina hidastaen kun se rupee sykkimään sen merkiksi että orgasmi on lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oih se kuulostaa niin hyvältä ja mut kovaksi.

        Panettaa pillua litinä välilä kuuluu. nyt kuluu koko ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haluaisin sua koko yön tyydyttää.

        Nyt panen kahella sormella...


      • sari446 kirjoitti:

        Mulla on panaani pillun suulla sisään menossa voinko laitaa sen sisään...ja ensin kirjoitellaan todella seksillisiä juttuja...

        Laitoin sormet pilluuni panen niillä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panettaa kyllä myös saat kyllä panna sen apuvälineen sisään jos se hyvältä tuntuu niin mäkin hieron terskaa ja hitaasti vetelen ja nautin.

        Panin sormet litinä kuului välillä...


      • Anonyymi

        Menkat ja olen runkannut mieheltäni nyt kahtena iltana putkeen.

        Minä kiihotun kun naiset kiihottuu. Erityisesti kostun naisten omakivasta. Kostuu jo pelkästä mielikuvasta nainen leikkimässä kiimapimpillään. Kaikki naiset jatkakaa olkaa niin kilttejä....



        N45


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menkat ja olen runkannut mieheltäni nyt kahtena iltana putkeen.

        Minä kiihotun kun naiset kiihottuu. Erityisesti kostun naisten omakivasta. Kostuu jo pelkästä mielikuvasta nainen leikkimässä kiimapimpillään. Kaikki naiset jatkakaa olkaa niin kilttejä....



        N45

        Voih1


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sari tänään leikkiä kiimaisia leikkejä toisiamme tyydyttäen?

        Kyllä haluan se sessio on taas päällä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sari tänään leikkiä kiimaisia leikkejä toisiamme tyydyttäen?

        Käyn vessassa sitten aloitetaan....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oih se kuulostaa niin hyvältä ja mut kovaksi.

        No mä käväsen veskis sit aloitetaan....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menkat ja olen runkannut mieheltäni nyt kahtena iltana putkeen.

        Minä kiihotun kun naiset kiihottuu. Erityisesti kostun naisten omakivasta. Kostuu jo pelkästä mielikuvasta nainen leikkimässä kiimapimpillään. Kaikki naiset jatkakaa olkaa niin kilttejä....



        N45

        Hyvää palvelua sulla miehelle. Noin se pitää hoitaa. Meillä on käytetty tuohon myös B-Rappua, joka on aivan ylivoimainen tuohon puuhaan. Suosittelen näin miehen näkökulmasta 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiero sitä ensin

        Nyt olen kanssasi yksin ja aloitan sun kyrvän runkkaamisen....


    • Anonyymi

      Olen mies.

      Fantasioin, että olen teidän naisten alueella, missä puhutaan juttuja, joita en saa kuulla vaikka kiinnostaisikin, että saatte puhua vapautuneesti ja en saa ns. runkkumatskua.

      Niinpä kuulosuojaimet ovat korvilla ja katse niin, etten näe teidän kasvoja. 👤🎧

      (Ja luen siis vain tätä ketjun osaa.)

      • Juu tietenkin saat runkku matskua kiihotutko kun 54 v. kirjottaa seksiviestiä sinulle?


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Juu tietenkin saat runkku matskua kiihotutko kun 54 v. kirjottaa seksiviestiä sinulle?

        Idea on nimenomaan se, että en saisi saada. Kielletty hedelmä, toisten yksityisyyden kunnioittaminen ja siveys..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Idea on nimenomaan se, että en saisi saada. Kielletty hedelmä, toisten yksityisyyden kunnioittaminen ja siveys..

        Laitanko panaanin sisään pilluni on sinun koko tämän yön aina 02.30 saakka?


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Laitanko panaanin sisään pilluni on sinun koko tämän yön aina 02.30 saakka?

        Se siitä sitten..

        Kaikki eivät tykkää ns. kovasta matskusta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se siitä sitten..

        Kaikki eivät tykkää ns. kovasta matskusta..

        Mä olen aloittamassa kiihottuneen pilluni runkkaamista...halutko sinä minulta minulta jotain mikä kiihottaisi vielä enemmän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se siitä sitten..

        Kaikki eivät tykkää ns. kovasta matskusta..

        panettaaa


      • sari446 kirjoitti:

        Mä olen aloittamassa kiihottuneen pilluni runkkaamista...halutko sinä minulta minulta jotain mikä kiihottaisi vielä enemmän?

        kivasti kovenee kun lukee näitä :)


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        kivasti kovenee kun lukee näitä :)

        Vitun kiihoittavia tarinoita naiset osaa jutut. Lukiessa muna alkaa paisumaan on kiihoittavaa. Bim. Alapää ajeltu karvatt)omaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vitun kiihoittavia tarinoita naiset osaa jutut. Lukiessa muna alkaa paisumaan on kiihoittavaa. Bim. Alapää ajeltu karvatt)omaksi.

        kyllä - kohta vaikea estää laukeamista


      • 7893 kirjoitti:

        kivasti kovenee kun lukee näitä :)

        Onko näin näitä kun lukee pillu kostuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vitun kiihoittavia tarinoita naiset osaa jutut. Lukiessa muna alkaa paisumaan on kiihoittavaa. Bim. Alapää ajeltu karvatt)omaksi.

        Voi vittu kun näitä juttuja lukee miehet sen vasta osaavat. Pilluni ihan kostuu. Karvallinenkin sille kyrvälle kelpaa.


    • Voisit sulla runkkaamaan minustakin spermat pihalle ja ottaa spermaisen kullini suuhusi.

      • Ai että se olisi kiva juttu. Imeä suuhun sun spermat ja niellä ne.


      • Oih!...Miten ihanaa pilluni tykkää se alkaa pyytää sun kyrpää...mutta työnnä vain kullisi mun suuhun koko varren mitalla...😍😘🥰👄👅


      • sari446 kirjoitti:

        Oih!...Miten ihanaa pilluni tykkää se alkaa pyytää sun kyrpää...mutta työnnä vain kullisi mun suuhun koko varren mitalla...😍😘🥰👄👅

        saisit kyllä suun täydeltä :)


    • Anonyymi

      Naisen naiselle pitämän runkkushown ❤ Minulla pillu kostuu kun edes ajattelen toisia masturboivia naisia. En oikeasti tiedä oletko nainen, mutta kuumottaa ajatus toisesta rohkeasta naisesta joka tykkäisi masturboida vastakkain tai vierekkäin ❤🧡💛


      Milf40+

      • Masburtoiva hyvinkin pillu kostuu hyvinkin.😋🤗😘😘😘


      • Anonyymi
        sari446 kirjoitti:

        Masburtoiva hyvinkin pillu kostuu hyvinkin.😋🤗😘😘😘

        Sari, oletko koskaan fantasionut sun veljestä ja kiihottaako ajatus veljen kanssa naimisesta? Sun veli vois painaa kyrvän sun sisään ensin hellästi ja sitten kovempaa ja tulla mällit sun pilluun?


      • Anonyymi

        Naisena kiihotuin,suorastaan kastuin..Olen 50 +,tuli mieleen saunareissu ystävän kanssa. Saunottiin,otettiin konjakkia,kikateltiin asiat läpi,miehet ja seksi. Ystäväni rehevä,rintava nainen,itse olen pieni kokoinen,mentiin pukuhuoneeseen,ystävä sanoi,olet sinä pieni nainen ja hipaisi pyllystä ja yht äkkiä veti mut puoleensa ja suuteli mua,sain kuin sähkö iskun...katsoi mua silmiin ja vei käden rinnalleni ja hieroi nänniäni mikä kovettui heti,ystävä naurahti ja sanoi taidat tykätä tästä tuhmeliini,jotenkin tilanne oli äärimmäisen kiihottava,ystäväni kun paljon isompi mua,olin kuin pikkutyttö,hän laittoi mut laverille ja otti nännin suuhunsa..huomasin että valun koko ajan,pillu oli kuin tulessa..ystävä vei sormet kohti häpyäni...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisena kiihotuin,suorastaan kastuin..Olen 50 ,tuli mieleen saunareissu ystävän kanssa. Saunottiin,otettiin konjakkia,kikateltiin asiat läpi,miehet ja seksi. Ystäväni rehevä,rintava nainen,itse olen pieni kokoinen,mentiin pukuhuoneeseen,ystävä sanoi,olet sinä pieni nainen ja hipaisi pyllystä ja yht äkkiä veti mut puoleensa ja suuteli mua,sain kuin sähkö iskun...katsoi mua silmiin ja vei käden rinnalleni ja hieroi nänniäni mikä kovettui heti,ystävä naurahti ja sanoi taidat tykätä tästä tuhmeliini,jotenkin tilanne oli äärimmäisen kiihottava,ystäväni kun paljon isompi mua,olin kuin pikkutyttö,hän laittoi mut laverille ja otti nännin suuhunsa..huomasin että valun koko ajan,pillu oli kuin tulessa..ystävä vei sormet kohti häpyäni...

        tuota ois näin miehenä kiihottavaa katella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena kiihotuin,suorastaan kastuin..Olen 50 ,tuli mieleen saunareissu ystävän kanssa. Saunottiin,otettiin konjakkia,kikateltiin asiat läpi,miehet ja seksi. Ystäväni rehevä,rintava nainen,itse olen pieni kokoinen,mentiin pukuhuoneeseen,ystävä sanoi,olet sinä pieni nainen ja hipaisi pyllystä ja yht äkkiä veti mut puoleensa ja suuteli mua,sain kuin sähkö iskun...katsoi mua silmiin ja vei käden rinnalleni ja hieroi nänniäni mikä kovettui heti,ystävä naurahti ja sanoi taidat tykätä tästä tuhmeliini,jotenkin tilanne oli äärimmäisen kiihottava,ystäväni kun paljon isompi mua,olin kuin pikkutyttö,hän laittoi mut laverille ja otti nännin suuhunsa..huomasin että valun koko ajan,pillu oli kuin tulessa..ystävä vei sormet kohti häpyäni...

        Parikymmentä minuuttia tuon kirjoittamisesta olit vielä mies?

        Taidat olla vähän idiootti vai mitä, taitaa olla vähän aspergeria, CP vammaa ja pissaa päässä vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena kiihotuin,suorastaan kastuin..Olen 50 ,tuli mieleen saunareissu ystävän kanssa. Saunottiin,otettiin konjakkia,kikateltiin asiat läpi,miehet ja seksi. Ystäväni rehevä,rintava nainen,itse olen pieni kokoinen,mentiin pukuhuoneeseen,ystävä sanoi,olet sinä pieni nainen ja hipaisi pyllystä ja yht äkkiä veti mut puoleensa ja suuteli mua,sain kuin sähkö iskun...katsoi mua silmiin ja vei käden rinnalleni ja hieroi nänniäni mikä kovettui heti,ystävä naurahti ja sanoi taidat tykätä tästä tuhmeliini,jotenkin tilanne oli äärimmäisen kiihottava,ystäväni kun paljon isompi mua,olin kuin pikkutyttö,hän laittoi mut laverille ja otti nännin suuhunsa..huomasin että valun koko ajan,pillu oli kuin tulessa..ystävä vei sormet kohti häpyäni...

        Sait minun 45v alapääni valumaan, ihan tosi. Kuin suoraan unelmastani. Olisipa minulla tuollainen ystävätär.

        Toinen pienikokoinen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena kiihotuin,suorastaan kastuin..Olen 50 ,tuli mieleen saunareissu ystävän kanssa. Saunottiin,otettiin konjakkia,kikateltiin asiat läpi,miehet ja seksi. Ystäväni rehevä,rintava nainen,itse olen pieni kokoinen,mentiin pukuhuoneeseen,ystävä sanoi,olet sinä pieni nainen ja hipaisi pyllystä ja yht äkkiä veti mut puoleensa ja suuteli mua,sain kuin sähkö iskun...katsoi mua silmiin ja vei käden rinnalleni ja hieroi nänniäni mikä kovettui heti,ystävä naurahti ja sanoi taidat tykätä tästä tuhmeliini,jotenkin tilanne oli äärimmäisen kiihottava,ystäväni kun paljon isompi mua,olin kuin pikkutyttö,hän laittoi mut laverille ja otti nännin suuhunsa..huomasin että valun koko ajan,pillu oli kuin tulessa..ystävä vei sormet kohti häpyäni...

        teeskentelijä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17751078/runkkaaminen#comment-122410259


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait minun 45v alapääni valumaan, ihan tosi. Kuin suoraan unelmastani. Olisipa minulla tuollainen ystävätär.

        Toinen pienikokoinen nainen

        Tilanne oli äärimmäisen kiihottava,ystäväni dominoi minua,ja minä halusin olla alistettu. Hän ohjasi mua nautintoon...ja mä nautin..hän niin hellästi ja vaativasti avasi minut,luoja että olin märkä...kiihotti kun hän hoki,sä oot mun pikkutyttö...eka hipasu klittaani,melkein laukesin...


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        tuota ois näin miehenä kiihottavaa katella :)

        Kyllä,olis kiva vaan katsella kun tytöt pitää hauskaa,äärimmäisen kiihottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,olis kiva vaan katsella kun tytöt pitää hauskaa,äärimmäisen kiihottavaa...

        Olet,sinä,kyllä...uskomaton,Epeli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait minun 45v alapääni valumaan, ihan tosi. Kuin suoraan unelmastani. Olisipa minulla tuollainen ystävätär.

        Toinen pienikokoinen nainen

        Joskus tilanteet vaan menee oikeelle raiteelle,oon peräti 153 cm pitkä,rinnat parhaat päivät nähneet,mutta herkät...muistelen niin mielelläni ihanaa isorintaista ystävääni,miettinyt tässä että ehkä olen BI,mutta kokemus niin kiihottava että sopii mulle,en ole edes miehelleni kertonut,että kuinka ystäväni positiivisesti raiskasi minut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tilanteet vaan menee oikeelle raiteelle,oon peräti 153 cm pitkä,rinnat parhaat päivät nähneet,mutta herkät...muistelen niin mielelläni ihanaa isorintaista ystävääni,miettinyt tässä että ehkä olen BI,mutta kokemus niin kiihottava että sopii mulle,en ole edes miehelleni kertonut,että kuinka ystäväni positiivisesti raiskasi minut...

        -Lauseet päätetään pisteeseen jonka jälkeen tule välilyönti, eli tyhjä väli.
        -Päälause ja sivulause erotetaan pilkulla, jonka jälkeen tulee myös tyhjä väli, kuten näissä kahdessa lauseessa näet.
        -Lauseen väliin ei laiteta kolmea pistettä ja lauseen alku aloitetaan aina isolla kirjaimella. -Kolmea pistettä käytetään harvoin tehokeinona jolloin sillä merkitään yleensä sanaa tai ajatusta jonka lukija saa päässään arvata.

        Olet ainoa tässä ketjussa jonka virheet ovat noin helppoja tunnistaa, mutta olet niin tyhmä ettet ymmärrä että kaikki ovat jo sinun anoppiviestisi lukeneet ja silloin sinulla oli jalkovälissäsi kulli.

        Jopa sinun 110% heteroystäväsi, joilla 10% heterouden lisäys on vähennetty suoraan heidän älystään, osaavat kirjoittaa sinua paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait minun 45v alapääni valumaan, ihan tosi. Kuin suoraan unelmastani. Olisipa minulla tuollainen ystävätär.

        Toinen pienikokoinen nainen

        Sinä pienikokoinen nainen,kerron sulle. Tää rehevä ystäväni käytti minua hyväkseen,ja mä vaan nautin.
        Vähän väliä hän puhui ihanan tuhmia.Taidat olla tuhmeliini,katso minun isoja rintoja sinä pikkutyttö,oli jotenkin ihanan kiihottavaa. Hän niin kiduttavan hellasti vei sormen pilluni päälle,katsoi suoraan silmiini ja kosketti klittaani,värisin ja avasin jalkani,posliini pillu täysin auki ja niin märkä kuin olla voi.Sitten hän komentavalla äänelle sanoi,haluaako pikkutyttö koittaa tädin pillua,kuin unessa vein käteni rehevien reisien väliin ja kosketin ystäväni posliini pimppaa,niin märkä ja kuuma kosketus,meinasin seota kiimaani. Ja ystävän sormi teki hyvää omassa pillussani. En tiedä mikä minuun meni,halusin kiusata ystävääni,ihana hieroa hänen kookasta klittaa,mikä oli suorastaan pelottavaa,samalla ystävä"raiskasi" mua ihanasti. Oikeestaan ihanin tilanne oli suudella hänen suuria rintojaan ja tuntea huulilla kova nänni. Leikimme pitkään.


      • Tän mä haluisin nähä livenä vierestä. 🔥💎💯😍😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tilanteet vaan menee oikeelle raiteelle,oon peräti 153 cm pitkä,rinnat parhaat päivät nähneet,mutta herkät...muistelen niin mielelläni ihanaa isorintaista ystävääni,miettinyt tässä että ehkä olen BI,mutta kokemus niin kiihottava että sopii mulle,en ole edes miehelleni kertonut,että kuinka ystäväni positiivisesti raiskasi minut...

        Saanko katsoa ;)


    • Anonyymi

      Niin että pistetään pistetään PANAANIA poskeen 😂

    • Anonyymi

      Anopilla ( 75v) ja minulla alkoi seksisuhde kolmisen vuotta sitten.
      Paljon naitu ja monella tapaa ja aina anoppi on halunnut nähdä, kun runkkaan saisit hänen päälleen lopuksi.
      Lastit on lentänyt naamalle, suuhun, silmälaseilla, hiuksiin, tisseille, koko kropalle.
      Sanoo sen olevan kiihottamista mitä on, kun näkee spermat roiskuvan päälleen.

      • Anonyymi

        Oon kateellinen sulle...mulla saman ikäinen anoppi. Kun joskus saunotaan,vähän konjakkia riittää estojen poistoon. Anopilla järkyttävät rinnat ja ne nännit....kun ollaan saunottu pyyhe päällä,konjakki kun vaikuttaa,anoppi aina heittää pyyhkeen pois ja sanoo että heitä sinäkin pois,sitten kikatellen sanoo että kiva nähdä kunnon kulli,kerran sanou että tules tähän,menin sitten,anoppi sanoi että ompa sulla komia terska,rupes vähän jäykistymään,anoppi kysyi kiihottaako sua tälläinen vanha ämmä,sanoin että kyllä,anoppi katsoi kulliani ja sit suoraan silmiini ja sanoi katso,levitti jalkansa,turpea pillu,häpyhuulet helttoineen auki....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kateellinen sulle...mulla saman ikäinen anoppi. Kun joskus saunotaan,vähän konjakkia riittää estojen poistoon. Anopilla järkyttävät rinnat ja ne nännit....kun ollaan saunottu pyyhe päällä,konjakki kun vaikuttaa,anoppi aina heittää pyyhkeen pois ja sanoo että heitä sinäkin pois,sitten kikatellen sanoo että kiva nähdä kunnon kulli,kerran sanou että tules tähän,menin sitten,anoppi sanoi että ompa sulla komia terska,rupes vähän jäykistymään,anoppi kysyi kiihottaako sua tälläinen vanha ämmä,sanoin että kyllä,anoppi katsoi kulliani ja sit suoraan silmiini ja sanoi katso,levitti jalkansa,turpea pillu,häpyhuulet helttoineen auki....

        Mitä helvettiä? Kahdenkymmenen minuutin päästä tuon kirjoittamisesta muutuit naiseksi?


      • Anonyymi

        Taidat olla vielä niin vitun tyhmä ettet edes tiedä mitä virheitä teet. Tukehdu kyrpääs vitun "ämmä".


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä kiinnosta eiköhän ne ole sinunlaisia varten laitettu.

        Oi voi, tuliko pojalle niin ikävä mieli kun jäit kiinni housut kintuissa ettet tiedä enää edes että miten loukata? Anna äiti puhaltaa pipin pois pikkuiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kateellinen sulle...mulla saman ikäinen anoppi. Kun joskus saunotaan,vähän konjakkia riittää estojen poistoon. Anopilla järkyttävät rinnat ja ne nännit....kun ollaan saunottu pyyhe päällä,konjakki kun vaikuttaa,anoppi aina heittää pyyhkeen pois ja sanoo että heitä sinäkin pois,sitten kikatellen sanoo että kiva nähdä kunnon kulli,kerran sanou että tules tähän,menin sitten,anoppi sanoi että ompa sulla komia terska,rupes vähän jäykistymään,anoppi kysyi kiihottaako sua tälläinen vanha ämmä,sanoin että kyllä,anoppi katsoi kulliani ja sit suoraan silmiini ja sanoi katso,levitti jalkansa,turpea pillu,häpyhuulet helttoineen auki....

        Varmaan moni vaihtaisi kanssani paikkaa, kun nain anoppia. Parasta anopin kanssa on, että siinä kyse puhtaasti kiimaisessa naimisesta ei mistään muusta.
        Anoppi on ainoa nainen, joka on pyytänyt nelinkontin sängylle ja nuollut persettäni ja palleja samalla kun lypsi kyrvästä spermat.
        Paras orgasmini koskaan, silkkaa irstasta pornoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan moni vaihtaisi kanssani paikkaa, kun nain anoppia. Parasta anopin kanssa on, että siinä kyse puhtaasti kiimaisessa naimisesta ei mistään muusta.
        Anoppi on ainoa nainen, joka on pyytänyt nelinkontin sängylle ja nuollut persettäni ja palleja samalla kun lypsi kyrvästä spermat.
        Paras orgasmini koskaan, silkkaa irstasta pornoa.

        Juuri näin. Ei mitään turhaa,vain seksiä.Tätä mä tarkoitin,anoppi pikku konjakissa näyttelee mielellään ja katselee ja puhuu kullista. Reporankana jalat auki ja pillunhuulet niin rivosti auki. Kerran sanoi että hän ymmärtää kun tollasella terskalla piiskaat,tuli kyllä vähän jäykkyyttä


      • Anonyymi

        Sinä et taida sairaassa päässäsi ymmärtää että minua ei kiinnosta sinussa mikään. Lupaan kertoa sinulle ensimmäisenä kun sinä aiheutat minussa mitään muita tunteita kuin sen kun hiiren näppäin kliksahtaa painaessani kolmea pistettä viestiesi oikeassa yläkulmassa.

        Onko tämä asia nyt selvä vai pitääkö se piirtää sinulle vielä värikynillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ei mitään turhaa,vain seksiä.Tätä mä tarkoitin,anoppi pikku konjakissa näyttelee mielellään ja katselee ja puhuu kullista. Reporankana jalat auki ja pillunhuulet niin rivosti auki. Kerran sanoi että hän ymmärtää kun tollasella terskalla piiskaat,tuli kyllä vähän jäykkyyttä

        Klitorisko...jäykistyi,vai,Mikä?


    • Anonyymi

      Aidosti tykkään.

      Aivan ihanaa katsoa miten penis jäykistyy kun hyväillen sitä ensin hellästi. Sitten kovana vetelen sitä nopeutta vaihdellen ja samalla tuijotan miestä silmiin ja avaan suuni.
      Mieheni penis tuoksuu ja maistuu niin uskomattoman hyvältä. Monesti kun itsellä on menkat, tai ei muuten huvita, voin runkata miestäni ja ottaa lastit päälleni tai jopa kasvoilleni.

    • Anonyymi

      Seurustelin naisen kanssa joka halusi runkata minua telkkaria katsoessa, joskus samalla minäkin sormetin häntä. Herkut nainen halusi aina ottaa sisälle. Mökillä runkkasi myös luonnon helmassa. Kullin imemisestä nainen erityisesti tykkäsi, saunan jälkeen aina kuusysit.

    • Anonyymi

      Meillä just eilen saunan jälkeen nuolin ja sormetin vaimosta mehut pihalle.. Sen jälkeen hän nuoli kulliani kuin tikkaria herkimmistä paikoista, imien välillä kunnolla. Lopuksi ympärileikattuun kulliini liukkaria kunnolla ja loppu runkkaus.. Spermat lensi kaaressa jopa omalle naamalleni asti, purkaus oli tosi voimakas ja erittäin kiihottava !!

      • kateeksi käy ;)


    Ketjusta on poistettu 338 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe