Cocktail -todellista skeidaa

kasari

huh huh. Ihan hirveä tekele. Baarikohtaukset tosin pistää tekemään mieli dokata. Tosin vois mennä kännissä toikin leffa paremmin jakeluun.

5

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80s

      Uskomaton elokuva! Omassa naurettavuudessaan menee niin pitkälle, ettei sitä voi kuin yksinkertaisesti rakastaa. Siinä on kaikki 80-luvun elokuvan peruselementit. Ei tällaisia elokuvia enää tehdä. Kun tekee tarpeeksi tyhjänpäiväisen elokuvan, nousee se helposti ansaitsemaansa kulttiasemaan.

      • ...

        ..mun kaverini ylisti tätä leffaa maasta taivaisiin,en itse jaksanut katsoa kun alusta pari minuuttia ja mulle riitti se..:) ei kun katoin vielä lopusta vähän kun se nainen ilmotti saavansa kaksoset,ei kuulu mun suosikki elokuviin,vaikken ole edes nähnyt kyseistä elokuvaa:D


      • kasari
        ... kirjoitti:

        ..mun kaverini ylisti tätä leffaa maasta taivaisiin,en itse jaksanut katsoa kun alusta pari minuuttia ja mulle riitti se..:) ei kun katoin vielä lopusta vähän kun se nainen ilmotti saavansa kaksoset,ei kuulu mun suosikki elokuviin,vaikken ole edes nähnyt kyseistä elokuvaa:D

        Joo, muistelin sellaista siitä lopusta. perhana, kun nukahdin, etten nähnyt sitä. Jos ihmettelette, miksi katson leffaa, jota pitää haukkua, johtuu yksinkertaisesti siitä, että joskus on kivaa ärsyyntyä!


    • Starship Trooper

      Tottakai, joillekin kaikki vanha on aina skeidaa. Cocktailissa ei ollut mitään pellejuttuja. Voi jumankauta näitä 90-luvun itkupelleleffoja kuten "Armageddon" ja "Deep Impact"... niissäkö oli hyvää ihmissuhdekuvausta ??? Olen täysin varma että mikäli sanoisin että Cocktail on tehty 2004 ja näkisit sen ensi kertaa, se olisi mielestäsi paras leffa mitä olet pitkään aikaan nähnyt...
      Star Warsit tehtiin 1977 - 1983 (alkuperäiset) ja kun olen opettajan työssäni näyttänyt niitä oppilaille, ne oppilaat jotka ovat tienneet valmistusvuoden, ovat sanoneet niitä surkeiksi, kun taas ne joille sanoin että leffat on tehty v.2003, kehuivat niitä.

      Se on psykologiaa. Joillain on tarve vastustaa kaikkea vanhaa ja kaikkea historiaa. 80-luvun jätkät potkisivat 90-2000 -luvun jätkiä äässille mennen tullen.

      • alkuperäinen kirjoittaja

        ja olen sentään 36 -vuotias. Cocktail on juonellisesti yksi naurettavimpia elokuvia mitä on koskaan tehty. Se on aivan sama, millä vuosikymmenellä leffa on tehty, huono leffa on huono joka tapauksessa. Katson mielelläni vanhoja mykkäleffoja, jos ne ovat hyviä, kuten Chape, Harold Lloyd ym. Varmasti ns. huonot mykkäleffat on armeliaasti unohdettu. Cocktail kuuluu myös kategoriaan, joka sopii unohtaa. Ja muuten, kyllä se on myös aikamoinen nyyhkyleffa.

        Sitäpaitsi, diggaan alkuperäistä Star Warsia. Uudistetut versiot olivat syvältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1532
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    Aihe