Eipä näy olevan kummoisia eduskuntavaaliehdokkaita tällä kertaa Ylivieskasta. Ääni menee siis muualle.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mikäpä se ikinä kelepais. Mene itse ehdolle jos kerran olet kummosempi.
- Anonyymi
En väittänytkään olevani kummempi. Siksi en olekaan hakeutunut ehdokkaaksi. Kannattaisi puolueiden panostaa vähän enemmän ehdokkaisiinsa, että saataisiin joku järkeä omaava henkilö edustamaan Ylivieskaakin.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17751267Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aivan totta. Eipä tule mieleen, että koskaan aiemmin olisi tarjonta ollut näin ala-arvoista.
- Anonyymi
onko nykyisessä eduskunnassa ehdokasta,jotavois äänestää,kysynpä vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko nykyisessä eduskunnassa ehdokasta,jotavois äänestää,kysynpä vain
Eipä ole nykyisessä eduskunnassa äänestämisen arvoista ehdokasta. Nyt olisikin korkea aika saada uusi porukka tuonne.
- Anonyymi
Muistakaa äänestäjät ainakin se, että Keskustaa ei kannata äänestää. Ovat jo reilusti ilmoittaneet, että kieltäytyvät hallitusvastuusta. Kuihtukoon pois koko puolue, kun itse sitä haluavat.
- Anonyymi
eihän niillä ollut nytkään vastuuta olivat tukipuolueena,vasureilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560