Marin sano. että on ollut NATOn kannalla jo tammikuussa! Ei ole vieläkään , on niin venäjämielinen. Sanoi maaliskuussa ettei hänen hallituksensa aikana NATOon haeta!
Sanna on tosi härski.
Marin valehtelee ulkomaille
Anonyymi-ap
3
212
Vastaukset
- Anonyymi
Itse valehtelet, Putinin trolli.
- Anonyymi
Marin on toistuvasti sanonut että muutti kantansa vasta Putinin hyökkäyksen jälkeen, ei sitä ennen. Ja miksi olisikaan? Niin tein myös minä ja suurin osa Suomen kansasta.
- Anonyymi
Marin CNN:llä valehteli, että hän on ollut NATOn kannalla jo pitkään ennen Venäjän hyökkäystä, mutta Suomen kansa ei ollut valmis. Meneekö tämä demarifanillekin perille, kun prinsessa sanoo? Toisin sanoi vielä tammikuussa, meneekö valehtelu perille demarifanillekin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931