Toni Nieminen etsii naisseuraa Tinderistä

Anonyymi-ap

187

6057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ei.

• Anonyymi

Voi Janet parka! Hänkin n sai hetken hehkua Tonin vierellä lehtikuvissa, ja mitkä söpöt kihlakuvat.

Jokainen nainen kuvittelee, että minä olen nyt se oikea Tonille. Tonihan osaa puhua, todellinen satusetä.

Aina vaan löytyy pönttöja naisia, jotka ottavat Tonin passattavaksi kotiinsa. Niin" Tonissa parasta poikamainen hymy "lainatakseni Janetia...

• Anonyymi

Kumma väkäleuka koko äijä !! Jatkuva kesto VIRNE pärställään. Puhua huplattaa kuin ripulia vaan olisi. Hyvät rahathan se mäkihyppy touhuista on saanut. Mikäpä siinnä sitten ON! retostellen elää. Ja jutuista roskalehtiin nettoaa entisen rahakasan päälle. Aika olemattomat hoksottimet sillä tytön hupakolla olla pitää joka moisen kelkkaan lähtee. Aikunen järkensä pitänyt nainen ei katso hänen laistaan ei . . . ees PASKASELLA VARPAALLAANKAAN ! . . . . Piste.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­N­­­y­­m­f­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17752325M

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyllä voi olla vastenmielinen tyyppi 👹 5 lasta ja aina vain vaihtaa naista, mikä tää MM- mestari on oikeasti miehiään .

• Anonyymi

Pojalla nousi kusi päähän ja noin siinä käy.pitää olla esillä ettei kansa unohda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojalla nousi kusi päähän ja noin siinä käy.pitää olla esillä ettei kansa unohda.

Oliskohan mielipiteessäsi kunnianloukkauksesta kyse tai mainostatkohan omaa päätäsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliskohan mielipiteessäsi kunnianloukkauksesta kyse tai mainostatkohan omaa päätäsi!

Ei ole kunnian loukkaus jos sanoo mielipiteensä läpeensä itsekkäästä älykääpiöstä joka esim jätti pienet lapsensa ja vaimonsa. Ällöttävä puistojen siivooja! Kuka täysijärkinen voi olla tuollaisen porsaan kanssa. Karseen näkönen vielä! Yök!

• Anonyymi

Toni ei oo mm-mestari, vaan olympiavoittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muijan vaihdon mm mestari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On Toni myös MM-voittaja,. Vuokatti 1992, nuorten maailmanmestaruus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnianloukkaus ???

• Anonyymi

Ei hän mikään MIES OLE !! Vaan ikuinen PAHAINEN PENTU ! Vapaan kasvatuksen saanut vailla kunnon selkäsaunaa saanut kasvaa rehottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin maailman mestestarit ovat aivan toista maata. Ja onnen kantamoiset niitä nyt tulee ja menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kusipää on loukkaus😂

• Anonyymi

lesta

• Anonyymi

Käykää katsomassa tonin insta päivitys 24.12 ja 28.12. Liekkö yli-innokas fani syynä eroon?

• Anonyymi

Kyttää sinä ihan keskenäsi vaan, vartijapoloinen.

• Anonyymi

Toni on romantikko joka nauttii rakastumisen huumasta.

• Anonyymi

Toni on luuseri , nykyisellä naisella kesti vähän kauemmin huomata asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti nainen pian ymmärtää, että näin on hänelle paras 👍. Tuosta Tonista ei tule yhden naisen miestä. Onneksi ei ole uutta rakkaudenhedelmää laitettu alulle, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän on luusereita naiset, jotka lähtevät Tonin kelkkaan. Toni ei voi mitään itselleen, se on jo nähty. Ei taida kovin monella elämä olla parantunut kun on ryhynyt rahoittamaan mäkihyppääjän joutilasta elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän on luusereita naiset, jotka lähtevät Tonin kelkkaan. Toni ei voi mitään itselleen, se on jo nähty. Ei taida kovin monella elämä olla parantunut kun on ryhynyt rahoittamaan mäkihyppääjän joutilasta elämää.

Julkun rinnalla pääse julkisuuteen , kunhan ei mene naimisiin eikä tee lapsia.

• Anonyymi

Toni perustaa uuden firman harva se vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julkun rinnalla pääse julkisuuteen , kunhan ei mene naimisiin eikä tee lapsia.

mulkun rinnalla mulkku rinnalla tai jossain alempana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toni perustaa uuden firman harva se vuosi.

Mitenkäs Tonin ja Kallen firmalla pyyhkii?

• Anonyymi

Toni on varsinainen siemenlinko🤣

• Anonyymi

Täys paskahousu koko mies.

• Anonyymi

Kyllä jossakin on vikaa, kun tuohon ikään mennessä ei ole löytänyt itseään. Haahuilee päämäärättömästi. Joko Toni on löytänyt vakituisen työn? Eikös hänen lukuisa lapsikatraansakin jotain kuluta? Onko Toni osallistuva isä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jossakin on vikaa, kun tuohon ikään mennessä ei ole löytänyt itseään. Haahuilee päämäärättömästi. Joko Toni on löytänyt vakituisen työn? Eikös hänen lukuisa lapsikatraansakin jotain kuluta? Onko Toni osallistuva isä?

On kai se itsensä löytänyt, sopiva römpsä on vielä hakusessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä v tyyli on poikaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovittamista ja tällaista hyppimistä, kun on hyppääjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vika kovin kummanen tarvitse olla, mutta jos se on päässä niin . . . . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossun asiakkaita koko jengi.

• Anonyymi

Ja eikun siemenlinko pyörimään vaan. 👶🍼

• Anonyymi

Kyllä sitä lapsia maailmaan mahtuu - go Toni, go!

• Anonyymi

Mutta osallistuuko hän lastensa elatukseen, harrastukseen, koulunkäyntiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta osallistuuko hän lastensa elatukseen, harrastukseen, koulunkäyntiin?

Puheissa, ei teoissa.

• Anonyymi

Napakymppi mies olisi Martinalle. ❤️ Martina saisi nuoremman miehen. Esko oottaa kuitenkin. 💖

• Anonyymi

Täydellistä!! 👌🏼
        Molemmat niin sporttisia että pahaa tekee. 😁 Toivottavasti Martina huomaa tämän elämänsä tilaisuuden!

• Anonyymi

Näyttää siltä että olet mustasukkainen Martinalle Eskosta. Et kai vain ole sellainen Eskon fanaattinen fani joka on yksipuolisesti rakastunut, ja koska Esko ei ole parisuhteessa niin kohdistat vihasi Martinaan? Yleesä nämä jossakin julkkiksessa roikkuvat fanit kohdistaa vihansa fanituksen kohteen puolisoon. Tämä on nyt tällaista spekulaatiota mikä ajatus tulee noista kirjoituksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää siltä että olet mustasukkainen Martinalle Eskosta. Et kai vain ole sellainen Eskon fanaattinen fani joka on yksipuolisesti rakastunut, ja koska Esko ei ole parisuhteessa niin kohdistat vihasi Martinaan? Yleesä nämä jossakin julkkiksessa roikkuvat fanit kohdistaa vihansa fanituksen kohteen puolisoon. Tämä on nyt tällaista spekulaatiota mikä ajatus tulee noista kirjoituksista.

Mistäs arvasit! Olen aivan pohjattoman rakastunut Esko Ensioon... Olen asentanut sen Valo-sovelluksenkin, kun Eskokin mainosti siihen liittyneensä. Mä suorastaan jumaloin tuommoisia Eskon kaltaisia keski-ikäisiä, puolikaljuja, päästä varpaisiin tatuoituja, lierihattupäisiä, hame päällä juhlivia kynsilakkamiehiä ("miehiä"), jotka kuitenkin pukeutuvat kuin teinit lökäpöksyfarkkuihin ja lenkkareihin. Ne Eskon hampaiden uudet kruunut todellakin kruunaavat koko komistuksen. Valitettavasti mä kyllä pelkään, että Esko on pyhittänyt elämänsä Martinalle, ja siitä olenkin erittäin suuresti mustasukkainen. I love you Esko!
        :DDDDD

• Anonyymi

Tuo tyyppi 16:53 ei pysty missään ketjussa kirjoittamaan, ettei Martina ole hänen mielessään.
        Hänellä on todellakin pakkomielle Martinaan ja onko yksipuolisesti rakastunut Martinaan. Martina ei varmasti ole häntä koskaan huomannut eikä huolinut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs arvasit! Olen aivan pohjattoman rakastunut Esko Ensioon... Olen asentanut sen Valo-sovelluksenkin, kun Eskokin mainosti siihen liittyneensä. Mä suorastaan jumaloin tuommoisia Eskon kaltaisia keski-ikäisiä, puolikaljuja, päästä varpaisiin tatuoituja, lierihattupäisiä, hame päällä juhlivia kynsilakkamiehiä ("miehiä"), jotka kuitenkin pukeutuvat kuin teinit lökäpöksyfarkkuihin ja lenkkareihin. Ne Eskon hampaiden uudet kruunut todellakin kruunaavat koko komistuksen. Valitettavasti mä kyllä pelkään, että Esko on pyhittänyt elämänsä Martinalle, ja siitä olenkin erittäin suuresti mustasukkainen. I love you Esko!

Ei kai aikuinen nainen voi tuollaisia kirjoitella? Siis miettikään nyt hänen kirjoituksiaan. Voiko viha, katkeruus ja kauna johtaa tuollaiseen?
        Vuositolkulla roikkuu Martinassa ja Eskossa, ei ole kyllä ihan tervettä. Ihan oikeasti, en ymmärrä tällaisia ihmisiä, aika alas täytyy ihmisen vajota, jos päivät pitkät roikkuu tällasilla palstoilla ja kirjoittelee tuollaisia. Ihan järkyttävää, mitä lie tuollainen voi kirjoitella Eskon ja Martinan instaan....
        Onhan sieltä heidän instoista saanut joskus saman tapaista lukea.... ,kuten eräs Eijakin siellä kirjoittelee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooks vetänyt muutakin kun pulkkaa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai aikuinen nainen voi tuollaisia kirjoitella? Siis miettikään nyt hänen kirjoituksiaan. Voiko viha, katkeruus ja kauna johtaa tuollaiseen?
        Vuositolkulla roikkuu Martinassa ja Eskossa, ei ole kyllä ihan tervettä. Ihan oikeasti, en ymmärrä tällaisia ihmisiä, aika alas täytyy ihmisen vajota, jos päivät pitkät roikkuu tällasilla palstoilla ja kirjoittelee tuollaisia. Ihan järkyttävää, mitä lie tuollainen voi kirjoitella Eskon ja Martinan instaan....
        Onhan sieltä heidän instoista saanut joskus saman tapaista lukea.... ,kuten eräs Eijakin siellä kirjoittelee..

Sulla ei kyllä huumorintajua ole lainkaan. Aina tuo sama saarna, jos joku vähä vitsailee Eskon tai Martinan kustannuksella. Relaa vähä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tyyppi 16:53 ei pysty missään ketjussa kirjoittamaan, ettei Martina ole hänen mielessään.
        Hänellä on todellakin pakkomielle Martinaan ja onko yksipuolisesti rakastunut Martinaan. Martina ei varmasti ole häntä koskaan huomannut eikä huolinut...

Samaa mietin. Oli sitten ketju Vikmanista, Tonista…kenestä tahansa, niin tuo yksi ympää Martinaa joka väliin. Outo tyyppi 👀.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellistä!! 👌🏼
        Molemmat niin sporttisia että pahaa tekee. 😁 Toivottavasti Martina huomaa tämän elämänsä tilaisuuden!

Sofialle passeli mies, kumpikin työtä vieroksuvia ja toisten elätettäviä. Voisivat yhdessä ryypätä vuorokaudet ympäri ja kummallakin ulosotot kasvaa.

• Anonyymi

Hoidata pakkomielteesi Martinaan. Asap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellistä!! 👌🏼

Siinä olisi Martinalle täydellinen Match Point. kaksi todellista tolloa yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ihan tervettä tuo sinun ikuinen höpötyksesi katkeruudesta ja kaunasta !!

Roikut tällä palstalla päivästä päivään ja kuukaudesta kuukauteen. Taidat olla tämä mummoikäinen " assari ". Mene vaikka erään hyvinvointivalmentajan tehotreeniin , kun sullakin tuo röllömaha roikkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei kyllä huumorintajua ole lainkaan. Aina tuo sama saarna, jos joku vähä vitsailee Eskon tai Martinan kustannuksella. Relaa vähä.

Sen kun relaat, ethän edes tunne mua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole muuten koskaan mitään saarnaa täällä nähnyt. Miten Esko ja Martina liittyy tähän ketjuun? Etkö osaa lukea, vai pakkomiellekkö pukkaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä olisi Martinalle täydellinen Match Point. kaksi todellista tolloa yhteen.

No sullehan tuo Toni hyvin sopisi, kaksi yhtä tolloa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roikut tällä palstalla päivästä päivään ja kuukaudesta kuukauteen. Taidat olla tämä mummoikäinen " assari ". Mene vaikka erään hyvinvointivalmentajan tehotreeniin , kun sullakin tuo röllömaha roikkuu.

Ikuinen höpötys katkeruusesta ja kaunasta? Millä olen voinut tuollaista höpöttää, kun en edes palstalla useinkaan käy?
        En todellakaan roiku palstalla, keneksi mua luulet? Jos kerran viikossa käyn, onko se roikkumista? Minä en tiedä mistään sun höpöttämistä assareista.

Tiedoksi vaan, mulla ei roiku mikään, enkä ole ikäloppu. Ihan olen hoikka ihminen.
        Nähtävästi olet itse vanha ja röllömahasi roikkuu ja kaikki muutkin paikkasi.

En ihan ymmärrä tuollaista touhuasi, oletko jäänyt ilman, vai mistä johtuu? Some-ja nettikiusaajanhan sinä ole, et mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko sunkin vähän relata, joskos edes yksi ketju voisi olla ilman Martinaa.
        Ihan typerää sotkea hänet joka ketjuun, mutta kun sulla on tuo pakkomielle. Yksipuolinen rakkaussuhde...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa tuo kiva nähdä miltä sinäkin näytät röllömahoinesi. Ehkä sunkin kannattaisi vähän treenata, niin saisit tuon röllömahasi pois.

Ai mummoikäinen "assari"? Meni täysin vikaa, olen 37v., enkä kenenkään assari..., liikunnallinen toki sekä työtä tekevä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää Esko ja Martina jotain yhteiskunnallisesti tärkeitä ihmisiä kun niin monet niitä palvoo?
        Ovatko he tehneet jotain hyvää ihmiskunnalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua. Repeilin. Ihana kuvaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko sunkin vähän relata, joskos edes yksi ketju voisi olla ilman Martinaa.
        Ihan typerää sotkea hänet joka ketjuun, mutta kun sulla on tuo pakkomielle. Yksipuolinen rakkaussuhde...

Joku sokeritäti vois lunastaa tonin itselleen puppelipojaksi, kun kiintiölisääntymiset on Toni jo hoitanut kuntoon!

😍😎😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuinen höpötys katkeruusesta ja kaunasta? Millä olen voinut tuollaista höpöttää, kun en edes palstalla useinkaan käy?
        En todellakaan roiku palstalla, keneksi mua luulet? Jos kerran viikossa käyn, onko se roikkumista? Minä en tiedä mistään sun höpöttämistä assareista.

Tiedoksi vaan, mulla ei roiku mikään, enkä ole ikäloppu. Ihan olen hoikka ihminen.
        Nähtävästi olet itse vanha ja röllömahasi roikkuu ja kaikki muutkin paikkasi.

En ihan ymmärrä tuollaista touhuasi, oletko jäänyt ilman, vai mistä johtuu? Some-ja nettikiusaajanhan sinä ole, et mitään muuta.

Oot hauska mummo ja tosi hyvä valehtelija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooks vetänyt muutakin kun pulkkaa??

Olen todellakin, vetäny koskista, jallua, limukkaa, kaljaa, vettä, maitoa, köyttä, kelkkaa, ja vaikka mitä maaliman matkalla. En vaan tienny että sinäki vedät kaikkea.....
        😍🙈⛷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen viha, katkeruus ja kauna ???? Tuossahan sanotaan ihan " enkuksi " että
        I love you Esko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää Esko ja Martina jotain yhteiskunnallisesti tärkeitä ihmisiä kun niin monet niitä palvoo?
        Ovatko he tehneet jotain hyvää ihmiskunnalle?

Joo ovat tehneet, Reality sarjan, jossa Martinan yleisin käyttämä sana oli v***u !!

• Anonyymi

Toni on ollut edellisessä elämässä siitos-sonni, jonkun käsittämättömän luononoikun takia hänestä tuli mäkihyppäilijä mutta luojalykky sentää huumorilla hän oli V tyylin löytäjä, hänelle pitäisi myöntään panomiehen eläke, onhan näille taiteen toilailijoille myönnetty eläkkeitä melko mitättömistä ansioista, kyllä Toni ansaitsee kultaisen kikkelin ritariarvon tuuhen karvoituksen lehdyköillä.

• Anonyymi

100 e/kk taiteilija-eläke olisi sopiva.

• Anonyymi

jos alotus on totta

voi vain sanoa
      surku
      Toni riepu on seonnu lopullisesti,
      psykiatrin hoitoon on oikea osote Tonille,

• Anonyymi

Tontsa on vähintään yhtä tyhmä kuin Nykäsen Masa.

• Anonyymi

Silmistä ei kyllä näy, kuin tyhjää katsetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmistä ei kyllä näy, kuin tyhjää katsetta.

Niin sellainen ADHD katse näin ON!

• Anonyymi

Kyllä Martina ja Toni sopisivat toisilleen. Kummatkin sporttisia, sangen levottomia laukkaajia ja lapsia useille eri kumppaneille.

• Anonyymi

Sullehan tuo Toni sopisi, pääsisit sinäkin julkisuuteen. Ei tarvitsisi sunkaan vaan haukkua päivät pitkät julkkisjuoruissa!

• Anonyymi

Martina ei katso päin, eikä perin Tonia. Se on ihan selvä juttu.

• Anonyymi

Mitä ihmettä, eikö Tonilla ole " statusta " tarpeeksi Martinan mielestä ???

Sopiva pari olisivat, molemmilla erittäin ontuva järjen käyttö .

• Anonyymi

Lopettaa Tonin haukkuminen. Toni on hyvä ystäväni ja yksi hienoimmista ihmisistä, jonka tiedän.

• Anonyymi

Miksi naiset jättävät aina tämän hienon ystäväsi?

• Anonyymi

Ellei peräti kaikista hienoin. Yhtä hieno kuin erittäin hieno suomalainen shampoo.

• Anonyymi

Janetin lapsista ainakin toinen on oireillut. Tarkoitan varastellut kaupoista jne. Ei ehkä ole asiat kunnossa, vaikka niin lehdissä Janet ja Toni väittävät. Siis ainakaan Janetin lapsella.
        Janet illat Elixiassa päivät veroasiantuntijana ja sitten vielä Toni perheessä. ... Välillä Tonin lapsikatras.
        Ei ole ihme, jos Janetin lapsi/ lapset voi huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Janetin lapsista ainakin toinen on oireillut. Tarkoitan varastellut kaupoista jne. Ei ehkä ole asiat kunnossa, vaikka niin lehdissä Janet ja Toni väittävät. Siis ainakaan Janetin lapsella.
        Janet illat Elixiassa päivät veroasiantuntijana ja sitten vielä Toni perheessä. ... Välillä Tonin lapsikatras.
        Ei ole ihme, jos Janetin lapsi/ lapset voi huonosti.

VOI KAUHIATA SENTÄÄN !

• Anonyymi

Sanoo sellainen, joka on samaa kastia ! Ei paino arvoa . . . . ROSKIIN VAAN !!

• Anonyymi

Tonilla taas vaimonvaihtoviikot käynnissä. Kohtapuoliin antaa sinkkuhaastiksen (unohtamatta pikaraporttia kuralla olevasta taloudesta) ja huhtikuussa ollaankin sitten jo huumaannuttu keväästä rakkauden tunteesta ja esitellään tuorein uusin rakas.

Toivottavasti naisilla on järki päässä ja kiertävät k. o. miekkosen kaukaa.

• Anonyymi

Unohdit mainita että pullat voi hyvin ja paksusti uunissa.

• Anonyymi

Tuksu Tukiainen on vapailla markkinoilla. Siinä Tonille hyvä kumppani, valmiiksi jo julkkis eikä Tonin morsiammena julkisuuteen tuleminen olisi mikään outo asia.

• Anonyymi

Tonille voisi tosiaan Tuksu Tukiainen sopia, eihän Toni paljon naisen kauneuteen perusta.

• Anonyymi

On se et heti uutta putkeen 🤣

• Anonyymi

Toni Niemisestä näkee heti sen rumasta naamasta, että kyseessä on totaalinen viiitun äääliö saaatana...hah hah

• Anonyymi

Toni on täysin persaukinen mies, elatusapuja viidelle lapselle, ja ulosotossa satojatuhansia.

• Anonyymi

Pitää täysin paikkansa. Kiitos rehellisyydestäsi.

• Anonyymi

Toni pitää tällisesta vähät välittää mistään elämästä ja nauttii vain lasten tekemisestä.
        Kyllä yhteiskunta ne elättää ellei itse viitsi.

• Anonyymi

Lapsia on neljä!
        Kertoisitko noista ulosotoista vähän enemmän ja tarkemmin, en ole kuullutkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsia on neljä!
        Kertoisitko noista ulosotoista vähän enemmän ja tarkemmin, en ole kuullutkaan?

Luin jutun jonka mukaan lapsia on kuusi.

• Anonyymi

Perse auki . Mielenkiintoista.

• Anonyymi

Toni on hieno mies! Jatkoon!

• Anonyymi

Antakaa Tonille Anteeksi ja jatkakaa mahtavan hienoa elämäänne.

• Anonyymi

Äläpäs huoli. Moni jatkaa ihan samaan malliin kuin Toni. Lasten äitejä vain käy sääliksi. Heillä on se suurin vastuu lapsista.

• Anonyymi

kuolema tulee eilä kesään.

• Anonyymi

Toni 47v, kärsii ikärasismista työmarkkinoilla.
      Eläke jäi tienaamatta.

• Anonyymi

Normaali mäkihyppääjän elämänkaari.

• Anonyymi

Tonin naissuhteet on ollunna vähän moninaisia ja jokainen ken lähtee Tonin kelkkaan tietää että joutuu kuvan kanssa juorulehtien palstoille mutta onko Toni jo lähemmäs viis kymppinen ?

• Anonyymi

nyt se ettii mielenterveys potilaita vajakkeja joita vois nus nus..ja viedä rahat..

• Anonyymi

Toni elää elämäänsä joka ei ilmeisesti riko Lakia joten hänen elämäänsä negatiivisesti arvostelivat todellisuudessa arvostelevat omaa itseään.

• Anonyymi

Toni on hieno perheen isä. Huolehtii ja on läsnä lastensa elämässä. On uskollinen ja rehti mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toni on hieno perheen isä. Huolehtii ja on läsnä lastensa elämässä. On uskollinen ja rehti mies.

Ja oli joskus hyvä hyppäämään hyppyristä sukset jalassa. Sitten sai ajokortin alaikäisenä eikä enää hyppy kulkenut. Bensaa suonissa ja vanhalle Sierralle kyytiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tonilla taitaa olla vaikea ADHD. Ihme ettei kukaan ole ohjannut tutkimuksiin ja hoidon piiriin. ADHD lääkityksestä hyötyisi varmaan ja kaikenlaiset poukkoilut sinne tänne jäisivät vähemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on uskollisuudesta käsitykset PERSEELLÄÄN ! Jospa joku punaltaisi kunnolla nenä rustingista niin KYLLÄ SE SIITÄ . . . .SITTEN !!

• Anonyymi

Kauan.

Ja Venäjän maine on mennyt ikiajoiksi.

Tyhmyyttä ei voi opettaa.

• Anonyymi

Toni on ilmeisesti äärettömän taitava rakastaja, joka kykenee saattamaan naiset hekuman huipulle. Hyvää hyvyyttään hän haluaa tarjota tätä nautintoa ja hekumaa mahdollisimman monille naisille. Toni on täydellinen vastakohta itsekkyydelle, joka pitäisi kaikki siemenet itsellään, tai tarjoilisi niitä vain yhdelle tai harvoille valituille. Eli jatka samaa rataa Toni. Go Toni go, full respect!!!

• Anonyymi

Taitaa Toni mennä sinne minne kyrpä käskee. Kyrpä kun on sokea mutta herkkä elin, valitsee säännöllisesti Tonille väärän pysäkin. Onhan se valitettavaa, että Toni enemmän ja enemmän muistuttaa noita viidakon pissiksiä, vaikka hän aikanaan oli hyvä hyppäämään mäkeä ja myös kohtuullisen hyvä asiantuntijaselostaja. Naisjutut eivät näytä onnistuvan sitten millään. Jääkiekkojoukkueellinen kohtaja siitettynä.

• Anonyymi

No niinhän sen täytyy olla. Mielettömät kyydit täytyy Tonin tarjota naisille, koska rahaa ei ole ja ulkonäkökin on vähän niin ja näin, jo keski-ikäinen ukko. Silti vaan yksi toisensa jälkeen naiset tuohon lankeaa ja vieläpä ihan kauniit, timmit naiset.

• Anonyymi

Näin on kerrottu, että Toni olisi poikkeuksellisen pystyvä seksissä. Urheilijan taustan ansiosta hän on naisten kertoman mukaan kestävä, notkea ja kimmoisa rakastelija. Eivätkä siemenetkään lopu kesken. Naiset ovat päivitelleet, mistä sitä nestettä aina vaan riittää...

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mitäs veikkaatte, onko tyyppi läheisriippuvainen vai seksiaddikti, vai kenties molempia?

• Anonyymi

Ei todella kumpaakaan, et osunut asian ytimeen.

• Anonyymi

Lehtijuttujen mukaan vuonna 2020 lapsia oli tiettävästi 5. Joku täällä väittää, että Tonilla on 4 lasta ja joku toinen, että on 6 lasta. Fakta kumminkin on, ettei täällä kukaan voi tietää, vaikka niitä olisi 10. Toni vaikuttaa ehtivältä mieheltä.

• Anonyymi

Se on hyvä,että ette tiedä kaikkea.
      Tsemppiä Tonille kevääseen.

• Anonyymi

Hyvä Toni

• Anonyymi

En uskonut hetkeäkään, että tämän pariskunnan kemiat pysyisivät kondiksessa. Tonilla olisi tärkeämpää vakuutettavaa. Omalle jälkikasvulle olisi kunnia- asia näyttää miehisen miehen esimerkkiä. Kehitysiässä ei ole mukava lukea lööpeistä isästä,.joka juoksee pillun perässä työkseen. Ei ole muinaisessa mäkikotkassa sitä puuttuvaa karismaa, jolla loisi pysyvää suhdetta.

• Anonyymi

Jos olen ihan rehellinen, niin Tontsa on totaalinen vajakki...

• Anonyymi

TOIVE vävy aines .

• Anonyymi

Isäpuoli se on ainakin 25 lapselle jos lasketaan jokaisen naikkosen lapsetkin mukaan muutkin kuin vain omat joita on se 5-7 kpl...tuskin kukaan tietää tarkasti kun jättää taakseen paksuna olevia naisia.

• Anonyymi

Elatusmaksuja lienee paljon rastissa

• Anonyymi

Enpä tuota ottaisi vaikka vielä maksettaisi💩

• Anonyymi

Syyt. Nörttijulkkis. Mielestäni ätminkäinen. Epäonnistuja parisuhteissa. Ruma😃💩

• Anonyymi

Kyllä täytyy huonosti mennä jos Tonin matkaan lähtee. Mies on pelkkä vitsi, ei muuta.

• Anonyymi

Ei taida häitä Janetille tulla.. Aikatauluihin ei ollut mahtunut ja nyt taitaa olla jo liian myöhäistä.

Toni on siirtymässä seuraavaan ja kihloihin ja tietysti häitä suunnittelemaan. Kesähäät ehtii hyvin. Mutta ei Janetin kanssa.

• Anonyymi

Toni kokee rakastumisen huuman uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi

Sinä sen sanoit, hyvin ehtii vielä järjestää kesähäät, morsian vaan vaihtuu välissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sen sanoit, hyvin ehtii vielä järjestää kesähäät, morsian vaan vaihtuu välissä!

Tonin täytyy löytää elättäjä itselleen.

• Anonyymi

no mutta Sohvi Blöörfihän se olis seuraava!

• Anonyymi

Toni on ihanne vävy. Ihanne anopit vain muuttuvat vuosittain tai vielä tiheämmin.

• Anonyymi

Ei voi mitään, pakko olla rehellinen...Toni on totaalinen vajaakki...hah hah

• Anonyymi

Toni on ihana mies

• Anonyymi

Todella tavoiteltava sinkkumies. Aina löytyy uusi nainen vierelle.

• Anonyymi

Eikö olekkin mielenkiintoista 🤪

• Anonyymi

Kaikki ei vielä ole menetetty. Tonihan etsii vielä kuitenkin naisseuraa, eikä ole vaihtanut B-rapun meininkiin.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että jo Matti Nykänen oli profeetta. Siinä miehessähän näkyi selvästi, minkälaisia suomalaiset nykyään ovat. Kaikki nauroi Matin toilailuille ja sitten menevät kuitenkin itse menettelemään elämässään aivan samoin.

Elämä täällä on korruptoitunut täysin kelvottomaksi.

Turha valittaa sitten kun se siperia alkaa taas opettamaan.

• Anonyymi

Näihin Tonin eroihin on aina jokin syy ja nyt taas saattaisi olla, että Janet odottaa Tonille pikku Tonia.

• Anonyymi

Toni on kihloissa kesään mennessä, mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät.

• Anonyymi

Melkein pakko ollakin ettei tarvitse nukkua autossa ja saa huutaa puhelimeen. Luottotiedottoman elämä ei ole helppoa ilman mesenaattia.

• Anonyymi

Hei kommentoijat, hankkikaa elämä itsellenne ettei tarvii tyhmiä juttujanne tänne skrivata.
      Tehkääpä jotain hyödyllistä senkin aikaa.

• Anonyymi

Kerrohan mitä itse teet, niin arvioimme onko se hyödyllistä.

• Anonyymi

Hanki sinäkin elämä, niin sinun ei tarvitse vahtia muita kommentoijia. Lykkyä tykö!

• Anonyymi

Eikö Tonilla ole Martinan yhteystietoja? Martina odottaa yhteydenottoasi. ❤️

• Anonyymi

Mitä ihmeellistä naiset oikein näkevät tuossa suutaan soittavassa pottunokassa?

• Anonyymi

Varmaan ja nopean pääsyn lööppijulkisuuteen.

• Anonyymi

perseaukiinen Toni juo vaan viinaa

• Anonyymi

VOI VOI ..miten tän sanoiksi sais ..huh

• Anonyymi

No....huh...huh...aika epistä, jos ei jopa skitsoo.

• Anonyymi

jos toni on lukenut raamattua.sielä sanotaan lisääntykää ja täyttäkää maa .eikös hallitus puhunu jotain että syntyy liian vähän lapsia .jos se aloitti oman osansa.

• Anonyymi

Kiitos nauruista! Hah hah! Joo, Tontsa osallistuu oliko se nyt Sipilän vai Heinäluoman lapsitalkoisiin. Presidentti Niinistö nielaisi myös "lapsitalkoot" syötin ja liittyi joukkoon.

• Anonyymi

Olettepa ikäviä ihmisiä.

Varmasti tuo lapsimäärä vaikuttaa parisuhteeseen, jos toni pitää yllä välejä lapsiinsa, nykyinen partneri lähtee helpommin tiehensö, kun ei saa kaikkea huomiota.

Miksi pahat ihmiset on aina kivimpien ihmisten kimpussa.

Miksi elämänne sen partnerinne ja yhteisten jälkeläistenne kanssa on niin paskaa että pitöä vainota tonia, johanna tukiaista ja muita naisia.

• Anonyymi

Eläminen rahattomana on tylsää, ei ihme jos ero tulee nopeasti.
      Dannyllä ja Helmillä asia ovat hyvin.

• Anonyymi

Aina löytyy uusi nainen ja uusi koti sen myötä.

• Anonyymi

Toni osaa kohdata naisen. Hänen käytöksensä on kansainvälistä luokkaa. Toni liikkuu pehmeästi ja sulavasti, ja viekoittelee naiset puheillaan. Sängyssä hän vaihtelee asentoja luontevasti ja notkeasti. Toni siittää naiset aina uudestaan ja uudestaan. Vakaasti uskovaisena hän haluaa raamatun ohjeiden mukaan täyttää maan. Skordarien käyttö on syntiä. Tasa-arvon nimissä siemenet tulee jakaa tasaisesti lukuisille naisille, ei vain harvoille. Tonia ohjaa vahva vakaumus, oikeudenmukaisuus sekä kaikkien naisten tasa-arvoinen kohtelu.

• Anonyymi

Sääliksi käy tätä luuseria. Työpaikka vaihtuu jatkuvasti ,maksuja ulosotossa ,naissuhteet katkeavat alkuunsa ja epämääräinen lapsilauma tuloksena joka suhteesta ja naamalla sama typerä irvistys.

• Anonyymi

Toni on aikamoinen vitsi vähän joka puolella.

• Anonyymi

Toni on ihana mies! Jokainen nainen janoaa päästä hänen ikimuistoiseen, hellään ja hekumalliseen käsittelyynsä. Toni on sängyssä todellinen meisselin käytön taituri ja mestareiden mestari.

• Anonyymi

Ihana Toni. Mies isolla M:llä

• Anonyymi

Ehkä Janet liian vanha, kuulemma 50v, ei enää lapsen tekoon sopiva. Toni löytää nuoremman ja ei kun lapsia tekemään....Tämä seurustelusuhdehan ei tuottanut jälkeläistä.
      Sääli Janetin lapsia, äiti päivät veroasiantuntijana illat ryhmäliikuntaohjaajana. Toni lapsineen ajoittain heillä ja vielä Tonin julkisuus..
      Oli siinä Janetin lapsilla kestämistä. Ei ihme, että voivat henkisesti huonosti. (Ainakin toinen).
      Janet, haloo! Toivottavasti otit opiksesi.

• Anonyymi

Eräs nainen totesi että Tonilla ovat munat valtavat kuin ladon ovet, eli mikäs niitä on naisille tarjoilla

• Anonyymi

:OOO

• Anonyymi

Kyllä mää tulisin, mut apteekeilla on toimitus vaikeuksia. Mää oon pettänyt jo niin montaa muijjaa, et alastulo ei enää onnistu.

• Anonyymi

Ei tuosta naisten naurattajasta olisi miestä miestä tullut edes veistämälläkään. Kääntäkää jo seuraava sivu, sillä saattaa olla että joukossamme on epävakaita naisia, jotka juurikin lankeavat näihin onnettomiin tapauksiin. Ei maha mittään ei. Mutta sen takiahan meillä on se psykiatrinen osasto :)

• Anonyymi

Pakko sanoa ihan rehellisesti karu totuus...Tontsa on vajaaakki hehehh :-)

• Anonyymi

Alkaa vaikuttaa Matti Nykänen 2

• Anonyymi

Sillä ei todellakaan seiso....

• Anonyymi

Tonin rakastellessa naisia nämä kuulemma huutavat nautinnosta niin lujaa, että taloyhtiöt ovat antaneet jopa häätöjä äänekkäästä voihkimisesta.

• Anonyymi

Olen kuullut ihan samaa. Voihkina on valtavaa kun Toni touhuaa naisten kanssa.

• Anonyymi

Naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat asunto, auto ja mahdollisuus ostaa tonille puhelinliittymä.

• Anonyymi

Toni on huippu ukko. Tapasin videovuokraamossa hiukan olympiavoiton jälkeen.
      Ei kylläkään juteltu ja olen jokusen vuoden vanhempi, mutta Toni ei diivaillut. Siinä on oikea Lahen sälli. Jos Toni haluaa vaihtaa naista, niin mitä pahaa siinä on? Jotain vikaa näissä exissä on, kun Tonia ei kiinnosta.

• Anonyymi

Miksi osa naisista jätti Tonin?

• Anonyymi

Siis mikä ihmeen läheisriippuvainen tämä Toni on. Pystyykö Toni olla päivääkään yksin elämässään?

• Anonyymi

Toni on jokaisen anopin mahtava unelmavävy ja kateelliset ette sille mitään voi

• Anonyymi

Kiva, että anoppi-ikäisetkin tykkäävät Tonista. Se takaa vastaisuudessakin tuuria naismarkkinoilla.

• Anonyymi

Tonilla sanotaan olevan erityisen kookas varustus, ja siemenvarastot poikkeuksellisen riittoisat. Eivätkä ne mahdu vain yhteen kohteeseen.

• Anonyymi

Aivot siellä jossakin seassa . . ?

• Anonyymi

Masa Nykäsellä oli enemmän viihdearvo kun kiersi keikkalavoja ulvomassa biisejään vaikka kaikki laulut tulikin playbackina nauhalta...

Toni on vain surkea tyhjäntoimittaja, jonka aivot on rusinan kokoiset..hahaa

• Anonyymi

Myö ollaan Tonin kanssa pantu samaa naista, minun sen aikaista naistani Toni pani kun Toni oli just 1-2vuotta sit mäkihypyn lopettanut, exäni oli humalassa aika villi ja kun jätin naiseni sen pettämisyön jälkeen niin akka yritti vielä Tonia saada mut molemmat dumpattiin se, mahtoi jäädä naiselle arvokas olo kun ei kelvannut muutakun panoksi.

En ollu Tonille vihainen kun suhde oli muutenkin huono, Tonin avulla pääsin lopullisesti exästäni eroon ja nainen masentui ja alkoholisoitui kunnes joskus 3v erosta exä otti ja veti n. 100kpl xanoria, rivoja, diapameja yhteensä viinan kanssa ja adios elämä.

Mut Tonille kiitos kun pääsin tAkiaisesta eroon.

• Anonyymi

Mikä vialla, kun Toni ei sitoudu ammattiin, avo- tai avioliittoon, perheeseen, vastuuseen tekemisistään?

• Anonyymi

Eipä taida ihan kuulua sinulle Utelias.
      Mieti nyt ekaksi vaan omia perhe kuvioitasi,
      niissä tuntuu olevan jotain vialla.
      Hyvää jatkoa elämääsi,ihana ihminen.

• Anonyymi

Passiivis-aggressio on nyt vahvana tässä.

• Anonyymi

En kysy sinulta lupaa. Täällähän arvostellaan ja arvioidaan juurikin Tonin käyttäytymistä ainakin sadassa mielipidekirjoituksessa. Tämä on j u l k i n e n keskustelupalsta. Esitin kysymyksen. Täällä ei kuulu arvostella muita kirjoittajia. - Sanottakoon nyt sekin vielä, että henk.koht. elämäni ei kuulu tälle palstalle, vaikka ei siinä mitään vikaakaan ole.

• Anonyymi

Kirveellä veistetty k.rvänsyylä ja vielä persaukinen!

• Anonyymi

Ruotsista vois löytyä, jos ei nais-seuraa, niin mies-seuraa.

• Anonyymi

Naisseuraa ja miesseuraa.......

• Anonyymi

Alas on vajonnut. No, siellä on samanhenkistä seuraa.

• Anonyymi

No mutta, juuri luin että Tonilla on lyhytaikainen viransijaisuus liikunnanopettajana teineille jossain koulussa!
      Todellinen multitalentti on hän... Seuraa ihan selvästi Jani Sievisen jalanjäljissä, hänellehän vaimonsa järkkäsi ala-asteen (sijais?)opettajan paikan jossain Vihdissä.

Nuoriso, hei: Jättäkää jo luvut vaan ihan rentsalleen, aukee se elämän ura muutoinkin.

Toni, suorita vielä hygieniapassi, ehkä sulla onkin jo se kokkikoulun jäljiltä. Ao passi oikeuttaa terveyskeskushoitajalääkäriksi. Erikoisalasi voisi olla lisääntymislääketiede.

• Anonyymi

Heti uutta ! Onse ei osata olla yksin joku hemmetin päteminen naisasijoissa!

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe