TALOUSSANOMAT tänään: Verokarhu alkaa syynäämään pizzerioita ja kebab- ravintoloita ja valvonta kestää ensivuoden loppuun, heh, heh.
Taitaa nyt mennä lättykauppiailla ja kebuloiden omistajilla vetelät housuun, heh, heh.
"Kuittu, mika se olla jotain syötävä".
Vihdoinkin Verokarhu heräilee, hyvä
17
133
Vastaukset
- Anonyymi
Mina ei tykata tasta asiasta ku tulo pieni.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17752344m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Verokarhun toiminta pitää kehittää ettei protestilistoille ilmesty isohkoja verovelkoja perintään . Ne ovat useimmiten menetettyä tuloa yhteiskunnalle . Firma nurin ajoissa se on yrittäjällekkin halvempaa .
- Anonyymi
Kebabu paikasta ei koskaan saa kuittia, käteisellä kun maksaa niin kassakone ei kilahda eli pimeesti menee maksu.
- Anonyymi
Kassakoneeseen lyödään summa 0.00 ja sitten painetaan nappulaa mikä avaa kassan ja kun kassa on auki koneeseen kirjoitetaan vaikka 6.00 asiakas luulee, että se hinta lyödään koneeseen. Kun asiakas on rahastettu niin 6.00€ "korjataan koneen näytöstä pois".
- Anonyymi
Vastako nyt Veroittaja herää nälle ja me tosisuomalaiset pienyrittäjäjät ollaan oltu aina suurennuslasin alla veroittajajalle, ettei vaan senttiäkään jää veroittamatta.
Vaikka Salossakin on aina ollut tiedossa, nämä ns, maahanmuuttajat kiertää veroja - ei mitää kuuluvinkorviin on menneet sanat VEROTOIMISTOOMME.
Ne sano siellä: Onhan se hienoa , että maahanmuuttaja yrittää, heh - Anonyymi
Jospa tietäisitte miten on 1980 luvulta asti on veroja Salossamme kierretty, ei se oýlety vain pitzeriaaan , vaan koko Kebapi kulttuurimme salossa - aina jopa puolet menee pimeästi - ne menee sukulaisille pois maasta.
- Anonyymi
Ne osa veronkieron, vastako nyt suoi sen tajusi
- Anonyymi
Me aina kitenki kysy:"Mikä kuitti, mika se on - onko se suötävää" ja näin suoalaiset tyhmät uskovat aina kännissä
- Anonyymi
Kun ostaa ja maksaa tiskillä, myyjä nostaa tiskin alta päätteen jonne pankkikortillani maksan.
Mitäs jos näitä päätteitä onkin vaikka kolme siellä tiskin alla - kullakin eri pankkitilinumero. - maksetaan siis "pärstäkertoimen mukaan" - minkä päätteen myyjä nostaa tiskille asiakkalle.
Näin se homma etenee,heh ---ja suomiveroittaja nolee vain näppejänsä. - Anonyymi
Se on huono homma jos veroittaja vieläkin vuosikymmenien jälkeen ajattellee: se on maahanmuuttaja (taustaaltaansa) antaa sen yrittää. ja veroja kiertää-
Kyll ny wituttaa, näitä lättukauppiata toisessa polvessakin kohdellaan kuin niille ei soisi veroa lainkaan antaa - VITTU - Anonyymi
Niillä tiskialla on jopa neljä kassapäätettä, jotka ojennetaan tiskille kun katsovat asiakkaaseen ja jos asiakas on tuttu - antavat kassapäätteen joka ei vie maksua firman tilille, helppoa, helvetin helppoa on.
- Anonyymi
Maksu menee siis tilille, jonne veroittaja ei pääse
- Anonyymi
Ruosissa on jo 4v sitten ollut systeemi, jossa kassatapahtumat menee samantien veroittajan tilille
Koska suomessa vastaava on tulossa? - Anonyymi
Nyt vasta olen aatellu ja ottanut kuitin joka kerta , mutta eihän näistä saa selvää tavallinen ihminen, kovni on kuitti pienenkokoinen ja epäselvä.
- Anonyymi
Meidä paikas kävi sellane äijä jota luulemme ja salaiseksi kuittitarkastajaksi, oli outo äijä ja puku päällä ajoi volvolla - vai oliko se aivan tavallisennäköinen joka pyysi kuitin ja talletti sen ?
Kolmas oli tuo, jolle annan aina alennusta, mutta en anna kuittia-
Kuudes VIDEOI kokotapahuman, päätettäkin videoi ja otti sen numerot ja kaikki sen tapahtumat talteen - mihinkä täsä voi enää luottaa? - Anonyymi
Varo veroittajaa, jos äijä istuu vaikka syömässä ravintolassasi - se voi skannata kaikki tilitapahtumat mitkä salissasi tapahtuu koneelliensa.
Veroittajalla on nykyisin pirunmoiset keinot käryttää, varo pukuiehiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513