Aivolisäkekasvaimet ja seksuaalisuus

Anonyymi-ap

Hei.

Olen sh/ kätilö, joka opiskelee seksuaaliterapeutiksi.
Olen tekemässä lopputyötä aiheesta aivolisäkekasvaimet ja seksuaalisuus.

Olisko täällä palstalla ketään, joka haluaisi osallistua tutkimukseni tekoon jakamalla minulle omia kokemuksiaan aiheesta.
Tarkoituksenani on syvähaastatella muutamia ihmisiä aiheen tiimoilta.

Jos olet kiinnostunut vaihtamaan kanssani ajatuksia, niin ole yhteydessä spostiin: [email protected]

Kiitos.

3

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuostahan löytyy tietoa pilvin pimein ja mekanismi seksuaalisuuteen on siinä, että prolaktinooma tai mikroprolaktinooma nostaa prolaktiinitasoa, joka tyypillisesti vie seksihalut, sekä laskee miehillä myös testosteronitasoa, joka sekin vaikuttaa libidoon ja kykyyn.
      Itselläni ei tuota kasvainta ole, mutta nämä on yleistietoa.

      Mikroprolaktinoomissa hoitomuotona käytetään leikkauksen sijaan Kabergoliinia, joka on dopaminerginen lääke, jota käytetään korkean prolaktiinitason, prolaktinooman, Parkinsonin taudin ja muiden indikaatioiden hoitoon.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­N­­y­m­­­f­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17752467v

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miten se tuumori aivolisäkkeessä vaikuttaa seksuaalisuuteen, kasvuiässä se stimuloi tuottamaan somatotropiinia ja seuraus on gigantismi jossa kehon koko kasvaa liikaa, kasvuiän ohittaneilla se aiheuttaa aggromegaliaa ja sormet, jalat, nenä, korvat, otsa jne. laajenevat, mutta muuten kehon koko ei kasva. Aikuisiällä somatotropiini hieman vähenee sitä mukaa kuin ikää karttuu, sen pieni lisäys per kk. hidastaa vanhenemista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe