Hei.
Olen sh/ kätilö, joka opiskelee seksuaaliterapeutiksi.
Olen tekemässä lopputyötä aiheesta aivolisäkekasvaimet ja seksuaalisuus.
Olisko täällä palstalla ketään, joka haluaisi osallistua tutkimukseni tekoon jakamalla minulle omia kokemuksiaan aiheesta.
Tarkoituksenani on syvähaastatella muutamia ihmisiä aiheen tiimoilta.
Jos olet kiinnostunut vaihtamaan kanssani ajatuksia, niin ole yhteydessä spostiin: [email protected]
Kiitos.
Aivolisäkekasvaimet ja seksuaalisuus
3
417
Vastaukset
Tuostahan löytyy tietoa pilvin pimein ja mekanismi seksuaalisuuteen on siinä, että prolaktinooma tai mikroprolaktinooma nostaa prolaktiinitasoa, joka tyypillisesti vie seksihalut, sekä laskee miehillä myös testosteronitasoa, joka sekin vaikuttaa libidoon ja kykyyn.
Itselläni ei tuota kasvainta ole, mutta nämä on yleistietoa.
Mikroprolaktinoomissa hoitomuotona käytetään leikkauksen sijaan Kabergoliinia, joka on dopaminerginen lääke, jota käytetään korkean prolaktiinitason, prolaktinooman, Parkinsonin taudin ja muiden indikaatioiden hoitoon.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17752467v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miten se tuumori aivolisäkkeessä vaikuttaa seksuaalisuuteen, kasvuiässä se stimuloi tuottamaan somatotropiinia ja seuraus on gigantismi jossa kehon koko kasvaa liikaa, kasvuiän ohittaneilla se aiheuttaa aggromegaliaa ja sormet, jalat, nenä, korvat, otsa jne. laajenevat, mutta muuten kehon koko ei kasva. Aikuisiällä somatotropiini hieman vähenee sitä mukaa kuin ikää karttuu, sen pieni lisäys per kk. hidastaa vanhenemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254407
- 1012195
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971480Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041098- 501019
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo11989Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193974