luomu astutus

Anonyymi-ap

Olisin kiinnostunut tietämään, että kuinka moni hevosten kasvattaja tai tallin omistaja, astuttaa tammansa tai asiakkaan tamman luomuna tai vapaana siten, että jokin seuraavista vaihtoehdoista toteutuu.
Ja olisi kiva kuulla, jos joku kertoisi, miltä se tuntuu olla paikan päällä katsomassa.
Enkä tarvitse vastauksia, jossa kerrotaan, että luomu astutus on vaarallista tai saadaan spermaa useammille tammoille. Hevoset tietävät, mitä tekevät. Haluan tietää kokemuksista ja tunteista. Esim, onko se upeaa olla mukana.
vaihtoehdot ovat:
- olet yksin orin ja tamman kanssa, tallissa tai maneesissa.
- olet jonkun kanssa ja ori ja tamma -II-
- ori ja tamma vapaina laitumella
- Paikalla on useampia katsojia tai avustajia
- Ori yrittää, useamman kerran, mutta ei onnistu astumaan tammaa ja iskee turhautuminen, sekä epätietoisuus.
- Tamma ei hyväksy oria ja alkaa vikuroida
- Ori sai vahingossa astutettua tamman
- jokin muu vaihtoehto, mikä?
Ja jos on sellainen, joka on tämän puolella on hieno ihminen, koska ulkomailla tätä tehdään enemmän ja siitä tulee upea fiilis heille. Ihmiset eläytyy mukaan ja lohduttaa tammaa, samalla kuin ori työntää voimalla tamman vaginaan ja avustajat kehuvat oria, kunnes ori on valmis ja tulee ulos, samalla valkoinen sperma valuu tamman vulvaa(vaginan päätä) pitkin maahan. lopulta molemmat hevoset ovat onnellisia ja astutus suoritettu. (enkä tarkoita sitä, että kiihottuuko itse, vaan sitä, että tunteeko olevan jonkin aidon lähellä ja miltä oman itsensä sisällä tuntuu juuri silloin.)

1

1322

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        388
        952
      2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
        Ikävä
        102
        875
      3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
        Kansallinen Kokoomus
        220
        767
      4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
        Ikävä
        82
        706
      5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
        Ikävä
        70
        680
      6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
        Ikävä
        70
        659
      7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
        Ikävä
        50
        645
      8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
        Ikävä
        36
        630
      9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
        Ikävä
        38
        609
      10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
        Ikävä
        43
        591
      Aihe