Missäpäin Heinävettä tuokkoset Ruuskanen ja Pelkonen asuivat?
Hehän myös liikkuivat mopedilla.
Ja eikö metsäsavotta ollut Liperissä?
Tulilahti, tuokkoset ja metsäsavotta
11
1064
Vastaukset
- Anonyymi
Kepulaiset, eli sierainpuoluelaiset ovat kieroja ja sukuakin keskenään.
Ovat tuppisuita, jos heidän asioitaan puhutaan.
Pimeitäjuttuja kaikki heidän toimintansa?
Pennut opetetaan samanlaisiksi.? - Anonyymi
Heinäveellä on ihan omat lait
- Anonyymi
Olen lukenut murhainfoa.Muutin Heinävedelle muutamia vuosia sitten mieheni suvun vuoksi... ja vasta muuton jälkeen ymmärsin miten hirveää että nämä murhat ovat edelleen selvittämättä. Paljon on vihjeitä olemassa. Miksi vaietaan?
- Anonyymi
Selittäkääs miten se heinäveen juputtiukko liittyy juttuun??
- Anonyymi
Taetaa olla TABU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taetaa olla TABU
Kuten moni muukii asia!
- Anonyymi
Asu Tullahessa ja oli yksinkertanen mutta kova akkoin perrään.ja rahhoo olj!
- Anonyymi
Mikä ihmeen juputtiukko???
- Anonyymi
No Esa mopomies,osti joka kevät uuven mopon kun jäät lähti kerman järvestä.oli kova puristelemaan naisia ja suuttu jos joku kielti.asu Tulilahessa,vahva ja heleposti suuttuvaa sorttia. Juputti ihmisille kun ajo mopetilla ohi ja haukku koirille.
- Anonyymi
Tämä on mysteeri!!!
- Anonyymi
Minfossa ja hejac keskustelupalstoilla mainittu että toisen talo oli Kermajärven satamassa ja on kai vieläkin.
En tiedä onko toinen vielä elossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675