Missäpäin Heinävettä tuokkoset Ruuskanen ja Pelkonen asuivat?
Hehän myös liikkuivat mopedilla.
Ja eikö metsäsavotta ollut Liperissä?
Tulilahti, tuokkoset ja metsäsavotta
12
1384
Vastaukset
- Anonyymi
Kepulaiset, eli sierainpuoluelaiset ovat kieroja ja sukuakin keskenään.
Ovat tuppisuita, jos heidän asioitaan puhutaan.
Pimeitäjuttuja kaikki heidän toimintansa?
Pennut opetetaan samanlaisiksi.? - Anonyymi
Heinäveellä on ihan omat lait
- Anonyymi
Olen lukenut murhainfoa.Muutin Heinävedelle muutamia vuosia sitten mieheni suvun vuoksi... ja vasta muuton jälkeen ymmärsin miten hirveää että nämä murhat ovat edelleen selvittämättä. Paljon on vihjeitä olemassa. Miksi vaietaan?
- Anonyymi
Selittäkääs miten se heinäveen juputtiukko liittyy juttuun??
- Anonyymi
Taetaa olla TABU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taetaa olla TABU
Kuten moni muukii asia!
- Anonyymi
Asu Tullahessa ja oli yksinkertanen mutta kova akkoin perrään.ja rahhoo olj!
- Anonyymi
Mikä ihmeen juputtiukko???
- Anonyymi
No Esa mopomies,osti joka kevät uuven mopon kun jäät lähti kerman järvestä.oli kova puristelemaan naisia ja suuttu jos joku kielti.asu Tulilahessa,vahva ja heleposti suuttuvaa sorttia. Juputti ihmisille kun ajo mopetilla ohi ja haukku koirille.
- Anonyymi
Tämä on mysteeri!!!
- Anonyymi
Minfossa ja hejac keskustelupalstoilla mainittu että toisen talo oli Kermajärven satamassa ja on kai vieläkin.
En tiedä onko toinen vielä elossa. - Anonyymi
Pölläkässä Heinävedellä mitä olen netistä lukenut.Sukulaisia asui Pölläkässä mutta itse en ole käynyt ja sukulaisetkin ovat jo menehtyneet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765245
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674668Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1264606Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3391946- 891609
- 921524
- 2571476
- 3361154
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.55967