Tehtiin pari viikkoa sitten pallolaajennus ja nyt olen sairauslomalla viikon. Olen keväällä valmistumassa ammattiin missä on kolmivuorotyötä melkein joka paikassa. Palkkaako mua nyt kukaan tämän jälkeen. Onko kokemusta?
Kolmivuorotyö ja sepelvaltimotauti?
3
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai sinun työnhakutilanteessasi tarvitse tautejasi ja niihin saatua hoitoa esiin tuoda?
Pallolaajennuksen jälkeen ollaan yleensä täysin työkykyisiä monen monet vuodet.
Mahdollinen työnantaja voi määrätä sinun lääkärin tutkimukseen ennen palkkaamista. Työnantajalle ei silti mene tietoa terveysasioistasi. Lääkäri voi vain esittää työnantajalle, ettei sinua pitäisi palkata. Mutta pallolaajennus ei todellakaan ole sellainen syy, ettei palkattaisi kolmivuorotyöhön, ellet sitten ole lentokapteeni tai veturinkuljettaja. - Anonyymi
No nythän sinä olet sairausloman jälkeen elämäsi kunnossa. Veri virtaa vapaasti , ja et väsähtele.
- Anonyymi
On kuitenkin muistettava, että sepelvaltimotauti ei parane. Suurimmat tukokset voidaan avata pallolaajennuksella, mutta pienempiä jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764