Tehtiin pari viikkoa sitten pallolaajennus ja nyt olen sairauslomalla viikon. Olen keväällä valmistumassa ammattiin missä on kolmivuorotyötä melkein joka paikassa. Palkkaako mua nyt kukaan tämän jälkeen. Onko kokemusta?
Kolmivuorotyö ja sepelvaltimotauti?
3
245
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai sinun työnhakutilanteessasi tarvitse tautejasi ja niihin saatua hoitoa esiin tuoda?
Pallolaajennuksen jälkeen ollaan yleensä täysin työkykyisiä monen monet vuodet.
Mahdollinen työnantaja voi määrätä sinun lääkärin tutkimukseen ennen palkkaamista. Työnantajalle ei silti mene tietoa terveysasioistasi. Lääkäri voi vain esittää työnantajalle, ettei sinua pitäisi palkata. Mutta pallolaajennus ei todellakaan ole sellainen syy, ettei palkattaisi kolmivuorotyöhön, ellet sitten ole lentokapteeni tai veturinkuljettaja. - Anonyymi
No nythän sinä olet sairausloman jälkeen elämäsi kunnossa. Veri virtaa vapaasti , ja et väsähtele.
- Anonyymi
On kuitenkin muistettava, että sepelvaltimotauti ei parane. Suurimmat tukokset voidaan avata pallolaajennuksella, mutta pienempiä jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094