Ketä oikeastaan kiinnostaa Lintilän puhelin tai Mäkysen naisseikkailut? Pelkkiä savuverhoja, joka siirtää huomion tärkeämmästä asiasta pois. Tärkeintä olisi nyt kysyä poliittisilta päättäjiltä, että miten poliittisesti haluatte ohjata Suomea seuraavan neljän vuoden aikana? Lisää veroa? Lisää wokehankkeita? Lisää velkaa? Lisää ase-ostoja? Vai mitä?
Kansantalous on negatiivinen vielä vuosikymmenen lopussa, vaikka Koronasta ja sodasta on jo vuosikausia. Lypsävien maakuntien, siis hyvinvointialueiden rahoitus on jo nyt 500 miljoonaa pakkasella, vaikka toiminta vasta käynnistettiin ja vientimme on 10 mrd alijäämäinen, vaikka nyt kerrotaan olevan nousukausi.
Jos keskustelu on jotain hölmössä kuvassa ja puhelimessa, niin meidän poliittiset päättäjät ovat TAITAVIA. Huomio saadaan pois todellisista ongelmista ja kansalaiset johdateltua siihen suuntaan, millä ei ole mitään merkitystä.
Alas sosialismi! Alas rahan lypsäminen hyvinvoinnin nimissä! Alas erityisesti julkinen sektori kaikenlaisineen Wokehankkeineen!
Onko Lintilän puhelinjupakka pelkkää savuverhoa saada huomio pois taloudesta?
Anonyymi-ap
3
86
Vastaukset
Lintilä ei ole PS puolueen jäsen, tämä on PS palsta.
- Anonyymi
soita paranoid
- Anonyymi
"Ketä oikeastaan kiinnostaa Lintilän puhelin tai Mäkysen naisseikkailut?"
Persuja ja mediaa. Muita kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119