Noniin. Käynnistyykö Daciasi?

Anonyymi-ap

Nyt kun on pakkasta niin käynnistyykö Daciasi kuuluisalla, surullisen kuuluisalla Rombatin akulla. Vai veikö hinuri lavetilla pajalle?

33

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ei käynnistyisi ? Akku on hyvä ja polttoainetta tankissa.

    • Anonyymi

      Totta kai se merkkiauto käynnistyy aina !

    • Anonyymi

      Tuollainen perus 12v akku on jo niin vanha keksintö ettei sen kanssa tule ongelmia, kunhan se kunnossa ja ihan yhtä hyvin merkki kuin merkki toimii.
      Oletko kurkkinut Dacioitten konepellin alle ja tarkastanut niiden akkujen merkin?

    • Anonyymi

      Daciassani on Rombat akku, joka on toiminut monta vuotta. Kun se joskus tulee tiensä päähän, se vaihdetaan uuteen, eikä ole kallis.

    • Anonyymi

      Duster lähti kuin palmupuu alta. Tuossa katoksessa pari Toyotan vimpulaa jäi käynnistymättä.
      Corolla lähti kun sai apuvirtaa. Avensis pysyi mykkänä.

    • Anonyymi

      Uudet ja uudehkot autot kyllä käynnistyy varmasti. Vanhoja romuja joutuu veivaamaan eikä ne sittenkään aina käynnisty.

    • Anonyymi

      Toyotaan on vaihdettu jo monta kertaa kallis Lithium accu!?

    • Anonyymi

      0.9 tce moottorissa 70 Ah AGM akku maksaa marmorilla 400 ekua!!

      • Anonyymi

        Älä jaksa valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa valehdella.

        Käypä laiska itse kysymässä marmorilta hinta.


    • Anonyymi

      Nonni. Täällä on moitittu Rombatin akkuja. Nyt se teki tenän Dusterissani. Valot vain vilkkuu Mittaristossa eikä yritä edes startata. Mikä neuvoksi? Länsiakku? Merkin vaihto? Kommentteja

      • Anonyymi

        Nonni. Täällä on moitittu ........ Taisi olla ,kangastusta,silmissäsi näky tuo, vaikka jatkoit matkustusta koskaan et sen tullut luo


      • Anonyymi

        En usko, nonni, että sinulla mitään Dusteria on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, nonni, että sinulla mitään Dusteria on.

        Nonni. On mulla Dusteri. Marmorilla maksaa akku 70 Ah AGM 400 ekua. Mikä siinä maksaa niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nonni. On mulla Dusteri. Marmorilla maksaa akku 70 Ah AGM 400 ekua. Mikä siinä maksaa niin paljon.

        Marmorilla maksaa akku 70 Ah AGM 400 e......kuullostaa kyllä kovalta vaikka onkin AGM akku. Auto jossa on esim apulämmitin tai on on/off systeemi niin silloin AGM akku pitää korkeamman lepojännitteen noitten apulaitteiden takia !!


    • Anonyymi

      vai on taas löytynyt nin sanottu (työtön selvänäkijä) jolla ei ole kyllä mitään tietoa mistään akuista , olet vain päivät pitkät lukenut trollipalstoja joista ei kyllä mitään rikastu , Luulet ainoastaan tietäväsi mutta ei. Minun Rombat oli 8v ja se ei ollut vieläkään aivan loppu mutta en kelpuuttanut sitä enää talvea kohti. Tuo sana surullisen kuuluisa sinun suusta tulleena kertoo että tällä alalla et ole vahvoilla,ensin pitäis jostain tietää jotain

    • Anonyymi

      Toyotat vie hinuri pajalle jopa talvitesteistä.

    • Anonyymi

      Tröl iteles. Täällä keskustellaan Dacioista.

    • Anonyymi

      Minulla rombatin akku syttyi palamaan viime talvena.

      • Anonyymi

        Tää on just tätä. Tästä olen varoittanut. Ostakaa länsitekniikkaa. Varta tai Exide niin matka jatkuu. Älkää sortuko Rombattiin.


      • Anonyymi

        syttyi palamaan viime talvena......Tunnustat vielä olevasi pyromaani !


      • Anonyymi

        syttyi palamaan viime talvena...... Lähtikö hyvin palamaan pensalla !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just tätä. Tästä olen varoittanut. Ostakaa länsitekniikkaa. Varta tai Exide niin matka jatkuu. Älkää sortuko Rombattiin.

        Tää on just tätä. Tästä olen varoittanut.........Sitähän sinä kyllä olet yrittänyt ja aivan kauttarantain


      • Anonyymi

        Minulla rombatin akku syttyi palamaan viime talvena..........Olet kyllä oikea amatööri keksimään valheita,tuosta kyllä paistaa läpi kunnolla sinun tietämättömyys. Tälle palstalle jo pitää olla tietämystä kun rupeaa sepittämään palturia,muuten ne ei enää mene läpi. Tämäkin palsta kehittyy ja osaamattomat trollit joutuu luovuttamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just tätä. Tästä olen varoittanut. Ostakaa länsitekniikkaa. Varta tai Exide niin matka jatkuu. Älkää sortuko Rombattiin.

        Tää on just tätä. Tästä olen varoittanut............kaikkeen se sinäkin lähdet mukaan. Se vain todistaa että sinä ja tämän aloittaja olette samalla viivalla älyllisesti , Kuten näet kuinka moni uskoi tuohon aloittajan akkupalo höpötykseen.


    • Anonyymi

      Tuon olisin ehkä sinulta uskonut jos olisit yrittänyt kertoa että en saanut akkua palamaan kun ei ollut pensaa apuna sytykkeenä ja tuohet olivat märkiä.

    • Anonyymi

      Tää on just tätä. Tästä olen varoittanut........ Nuo kommentit alkavat olla tyypillisiä keneltä ne tulevat. Voisin odottaa tällaistakin tekstiä joltakin että . ... ......Nimittäin länsimaiset akkukirjat eivät tunne tällaista akkua autoalalla

      • Anonyymi

        Kysyppä Dacistilta minkä merkkinen akku on alkuperäisasennuksena. Se on Rombat!!!!


    • Anonyymi

      Jos täällä joku osaa englannin kieltä, mitä kylläkin epäilen niin pyytäkää viisaampaa kääntämään ao. Teksti.

      Rombat was established in 1980 as a Romanian battery manufacturer for the automotive industry. The company was owned by the Romanian state until 1996, when it was bought by employees. Since 2012, Rombat has been owned by South African group Metair. Rombat has a strategic partnership with Dacia Renault and since 2017 has been a supplier for Ford's factory in Craiova.

    • Anonyymi

      Jos täällä joku osaa englannin kieltä, mitä kylläkin epäilen .....Samaa sanon minäkin, jos alkuelämänsä koettaa viettää trollipalstoilla niin sehän on jo päivän selvää että ei osaa muuta kuin jauhaa paskaa,Englannin kielestä puhumattakaan !

    • Anonyymi

      Omituinen ja selvästi rahattoman autottoman pelkkä ilkeily. Raukalla ei ole autoa ja tulevaisuuttakaan kuin ilkeillä autoilijoille.

      • Anonyymi

        Jäi lisäämättä että heti uutena vaihdoin tilalle optima yt keltakantisen vaikka niiden laatu on pudonnut alkuaikojen usa akuista mutta hyvin on toiminut webaston kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi lisäämättä että heti uutena vaihdoin tilalle optima yt keltakantisen vaikka niiden laatu on pudonnut alkuaikojen usa akuista mutta hyvin on toiminut webaston kanssa.

        Jäi lisäämättä::::::::: Joo Optima kyllä on ollut hyvää tavaraa ,kokemuksia on. Optima on sitten säästettävä kun vaihtaa autoa ja panna mieluimmin alkuperäinen tilalle siihen vanhaan !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe