Jos minun kohdallani on oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma miksi helvetissä kaikki muut asiakkaat joilla on myös oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma saa Vammaissosiaali puolelta kesäleirille toimeentulotukea?
Miksi minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät sanoo en ole koskaan selkeä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena?
Minun kohdallani ei talvella ole koskaan onnistunut kävellä työkeskus työtoiminta ryhmiin josta syystä olen jäänyt kotiin, josta syystä työkeskus työntekijät vaativat asiakkuuden lopetusta minun kohdallani.
Miksi minun kaverini joka sai Lievän älyllisen kehitysvamman ja skitsofrenian sai heti oikeuden taksikorttiin?
Miksi minun kohdallani ei Vammaissosiaali työntekijät myönnä taksikorttia.
Mielestäni jos minä en saa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeutta päästä kehitysvammaisten kesäleirille ja en saa oikeutta taksikortti juttuun.
Helvetti ei silloin muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä saada toimeentulotukea kehitysvammaisten kesäleirille eikä taksikortti juttuun.
Ja jos minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät eivät suostu etsiä Kehitysvamma puolella ryhmäkoti paikkaa ei myöskään muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena kohdalla pitäisi etsiä ryhmäkoti paikkaa.
Jos minun kohdallani ei myönnetä työkeskus ryhmässä käyntejä ei kyllä muidenkaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä päästä kehitysvammaisten työkeskus ryhmiin.
En saa samoja oikeuksia
3
302
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen lievästi kehitysvammainen enkä minä saa mitään kesäleiri toimeentulotukea tai taksikorttia, eli et ole ainoa joka niitä saa. Eikä kiroileminen ainakaan auta mitään.
- Anonyymi
Sinua ei oteta ryhmiin koska uhkailet ja huijaat muita kehitysvammaisia. Kesäleirillekään ei voi tulla jos muut joutuu pelkäämään yhtä osallistujaa. Sinulla pitää olla esim lääkärin suositus taksia varten jos et pysty tai osaa menemään itse bussilla /junalla/ratikalla/metrolla yms.
Sun kaverille on varmaan turvallisinta kulkea taksilla jos hänellä on pahat oireet. Hänellä on lääkärin tai muun arvio siitä että hänelle on hankala kulkea julkisilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474436Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721147NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941144IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853