En saa samoja oikeuksia

Jos minun kohdallani on oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma miksi helvetissä kaikki muut asiakkaat joilla on myös oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma saa Vammaissosiaali puolelta kesäleirille toimeentulotukea?

Miksi minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät sanoo en ole koskaan selkeä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena?

Minun kohdallani ei talvella ole koskaan onnistunut kävellä työkeskus työtoiminta ryhmiin josta syystä olen jäänyt kotiin, josta syystä työkeskus työntekijät vaativat asiakkuuden lopetusta minun kohdallani.

Miksi minun kaverini joka sai Lievän älyllisen kehitysvamman ja skitsofrenian sai heti oikeuden taksikorttiin?

Miksi minun kohdallani ei Vammaissosiaali työntekijät myönnä taksikorttia.

Mielestäni jos minä en saa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oikeutta päästä kehitysvammaisten kesäleirille ja en saa oikeutta taksikortti juttuun.

Helvetti ei silloin muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä saada toimeentulotukea kehitysvammaisten kesäleirille eikä taksikortti juttuun.

Ja jos minun kohdallani Vammaissosiaali työntekijät eivät suostu etsiä Kehitysvamma puolella ryhmäkoti paikkaa ei myöskään muiden Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena kohdalla pitäisi etsiä ryhmäkoti paikkaa.

Jos minun kohdallani ei myönnetä työkeskus ryhmässä käyntejä ei kyllä muidenkaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena pidä päästä kehitysvammaisten työkeskus ryhmiin.

3

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin olen lievästi kehitysvammainen enkä minä saa mitään kesäleiri toimeentulotukea tai taksikorttia, eli et ole ainoa joka niitä saa. Eikä kiroileminen ainakaan auta mitään.

• Anonyymi

Sinua ei oteta ryhmiin koska uhkailet ja huijaat muita kehitysvammaisia. Kesäleirillekään ei voi tulla jos muut joutuu pelkäämään yhtä osallistujaa. Sinulla pitää olla esim lääkärin suositus taksia varten jos et pysty tai osaa menemään itse bussilla /junalla/ratikalla/metrolla yms.

Sun kaverille on varmaan turvallisinta kulkea taksilla jos hänellä on pahat oireet. Hänellä on lääkärin tai muun arvio siitä että hänelle on hankala kulkea julkisilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      141
      5619
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3536
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2770
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2468
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1841
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1790
    7. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1606
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1530
    Aihe