Kellään kokemuksia Live Joensuun ammatillisesta kuntoutuksesta?
Live Joensuu ammatillinen kuntoutus
14
1540
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja ketkä sinne pääsee työkyvyttömät osatyökykyiset eläkeläiset kuka maksaa kuntoutuksen vakuutusyhtiöt kaupunki vai kela..
- Anonyymi
Jonkinlaista kokemustietoa jos joku tänne laittaisi.
- Anonyymi
Minä olen ollut Joensuussa ammatillisessa kuntoutuksessa eläke yhtiön kautta ja silloin oli katjanoponen missä kävin. Olin ihan tyytyväinen siihen ja löysin uuden työn niiden avulla oppisopimuksella.
- Anonyymi
Entäs sen kuntoutuksen kesto?
- Anonyymi
Noposelle ääni myös täältä, olin siellä ja Ida oli todella hyvä omaohjaaja.
- Anonyymi
Idalle ja Noposelle ääni täältäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idalle ja Noposelle ääni täältäkin.
Myös minä olen käynyt Idalla ja erittäin hyvä kokemus noposelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös minä olen käynyt Idalla ja erittäin hyvä kokemus noposelta.
Pyöriikö se Ida vielä?
- Anonyymi
Mitä se Live Joensuu ammatillinen kuntoutus sisältää ja mikä on kesto tunteineen ja päivineen?
Onko lähinnä huuhaa puuhastelua vai mitä? - Anonyymi
Missä sitä järjestetään ja mitä siihen sisältyy?
Kesto tunteineen/päivineen?
Maksavatko matkakulut?
Kokemuksia kellään? - Anonyymi
Tästä on näköjään vaikea saada kokemus tietoa.
- Anonyymi
Minulla on siitä kokemus. Kerran olin matkalla kuntoutukseen. Sitten huomasin, että matkan varrella on Siwa. Ostin Siwasta oivallisen makuista keskikaljaa. Kävi niin, että join itseni hirveään sikahumalaan Siwan kaljalla ja unohdin mennä koko kuntoutukseen. Tällainen on minun kokemukseni kuntoutuksesta.
- Anonyymi
Siwa on kiva.
- Anonyymi
EUROPE CARRIE kiva kissa!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281