Kellään kokemuksia Live Joensuun ammatillisesta kuntoutuksesta?
Live Joensuu ammatillinen kuntoutus
14
1517
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja ketkä sinne pääsee työkyvyttömät osatyökykyiset eläkeläiset kuka maksaa kuntoutuksen vakuutusyhtiöt kaupunki vai kela..
- Anonyymi
Jonkinlaista kokemustietoa jos joku tänne laittaisi.
- Anonyymi
Minä olen ollut Joensuussa ammatillisessa kuntoutuksessa eläke yhtiön kautta ja silloin oli katjanoponen missä kävin. Olin ihan tyytyväinen siihen ja löysin uuden työn niiden avulla oppisopimuksella.
- Anonyymi
Entäs sen kuntoutuksen kesto?
- Anonyymi
Noposelle ääni myös täältä, olin siellä ja Ida oli todella hyvä omaohjaaja.
- Anonyymi
Idalle ja Noposelle ääni täältäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idalle ja Noposelle ääni täältäkin.
Myös minä olen käynyt Idalla ja erittäin hyvä kokemus noposelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös minä olen käynyt Idalla ja erittäin hyvä kokemus noposelta.
Pyöriikö se Ida vielä?
- Anonyymi
Mitä se Live Joensuu ammatillinen kuntoutus sisältää ja mikä on kesto tunteineen ja päivineen?
Onko lähinnä huuhaa puuhastelua vai mitä? - Anonyymi
Missä sitä järjestetään ja mitä siihen sisältyy?
Kesto tunteineen/päivineen?
Maksavatko matkakulut?
Kokemuksia kellään? - Anonyymi
Tästä on näköjään vaikea saada kokemus tietoa.
- Anonyymi
Minulla on siitä kokemus. Kerran olin matkalla kuntoutukseen. Sitten huomasin, että matkan varrella on Siwa. Ostin Siwasta oivallisen makuista keskikaljaa. Kävi niin, että join itseni hirveään sikahumalaan Siwan kaljalla ja unohdin mennä koko kuntoutukseen. Tällainen on minun kokemukseni kuntoutuksesta.
- Anonyymi
Siwa on kiva.
- Anonyymi
EUROPE CARRIE kiva kissa!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4265722Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1922000Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51034- 28961
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724