😍🥗🍨 ohjelmaa, missä joku sinkku valitsee viidestä ruokalistasta kolme sekä käy niiden kolmen kotona syömässä illallisen. Sitten hän valitsee niistä kolmesta seuralaisen ravintolasn. Kiva formaatti vaikka harvoin tapailua on sitä ravintolailtaa enempää.
Mä en pääsisi edes kolmen viimeisen joukkoon omalla listallani (voisin toki valita paremmat pöperöt jos joku muu olisi mukana syömässä) Tämän illan menu on:
Alkuruokana punakaalisalaatti
Lämminruoka täytetyt tortillat
Jälkkärinä mansikkakiisseli rahkan kanssa
Joskus katsellut sinkkuillallinen
11
464
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ilettää nuo iljettävät homot kun pääsevät mukaan . Muutoin mukava ohjelma .
Mä en voi katsoa niitä jaksoja missä on pelkkiä miehiä tai naisia. Olkoot keskenään miten ovat, mutta mua ei kiinnosta seurata.
lounas.ajatus kirjoitti:
Mä en voi katsoa niitä jaksoja missä on pelkkiä miehiä tai naisia. Olkoot keskenään miten ovat, mutta mua ei kiinnosta seurata.
Mielenkiintoista. Jos itse katson tuota ohjelmaa siinä olevien kauniiden naisten takia, niin ei minua yhtään häiritse jos siinä onkin kaksi kaunista naista yhden sijaan. Oikeastaan se on silloin huomattavasti paljon parempi ohjelma...
Sinä varmaankin ajattelet ohjelmasta hyvin eri tavalla kuin minä.
- Anonyymi
En ole koskaan tuota ohjelmaa nähnyt, mutta minun illalliseni oli muutama porkkana alkupalaksi, ruisleipää + juustoa ja kotitekoista kasvishernekeittoa. Ananasrahkaa tulee vielä "jälkkäriksi"/iltapalaksi. Ei tod. mikään gourmet-ruokalista. 😅
Tuohan kuulostaa herkulta. Itse tehty rokka on hyvää, oli se sitten kasviksilla tai lihalla höystetty. Rahka on aina hyvää minkä kanssa tahansa. Jos siihen sekottaa vähän kermavaahtoa niin vielä parempaa.
- Anonyymi
Yllättävät lomavieraat ei niin tee varmaan. Kunhan lähtevät ekstemporeesti.
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Minua häiritsee se, että ei ole yhtään paria jatkanut tapailemistaan, ainakaan niissä jaksoissa jotka olen itse katsonut.
Sen takia itsekin jätin katsomatta ohjelmaa. Joku harva tapasi vielä yhden kerran muttei sen enempää. Onhan tuo ruokalista aika heppoinen valintakriteeri, Ensitreffit alttarilla phjelmaa en ole seurannut kuin lehtien otsikoissa. Hyvä kun se on muuttunut paremmaksi niin, ettei parit oikeasti mene enää naimisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33523
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25492
- 35483
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421