vuotta sitten päättämäni suunnitelma, miten haluaisin elämäni menevän, tuhottiin totaalisesti ja vain siksi että muita ihmisiä pidettiin tärkeämpinä. Ei sitä muuten voi mitenkään ymmärtää. Aina häirittiin asumista ja aina oli esitystä, mikä pudotti yhä syvemmälle. Sisällä lähes jatkuva pakokauhu siitä etteikö se koskaan lopu, siksi hiljaisuus on todella välttämätöntä kaikkialla. Jos sitä ei tule ette halua minun voivan hyvin! Jos mitään ns. auttamisprojektia ei olisi koskaan aloitettu, psyykkinen, fyysinen ja taloudellinen tilanne olisivat olleet kauan todella hyvässä tasossa. Kuka ottaa vasuutn siitä, että yhden iloisen ja hyvinvoivan ihmisen elämää pilattiin käsittämättömän rankasti vuosien ajan! En koskaan halua olla missään tekemisissä yhdenkään niihin vuosiin kuulunen kanssa! Menettäisin elämänhaluni kokonaan ja lopullisesti. Älkää enää koskaan tehö kenellekään mitään vastaavaa mitä minä olen joutunut kokemaa!
Se yli kymmenen
Anonyymi-ap
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä vaan se toinen! Maksun aika tulee sullekkin! "
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17755523x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eikö sulla toimi ilman näitä fantasioita?
- Anonyymi
Tulkitset siis niin, että mies käyttää näitä tarinoitaan ns stimulaation muodossa? Kiinnostava näkökanta todella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425686Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304134Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192404Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2982224Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321212Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1331211- 35994
- 169895