Maahanmuuton vastustaminen

Persujen politiikan ydin on ollut Soinin ja hänen kannattajiensa lähdön jälkeen maahanmuuton vastustaminen. Kyse ei ole mistään maahanmuuttokriittisyydestä vaan sen yksiselitteisestä vastustamisesta. Edes puhe väestön vaihtamisesta ei ole kadonnut minnekään. Leena Meri puhui tästä joku aika sitten kiertelemättä eräässä Ylen ajankohtaisohjelmassa.

Persut vastustavat sekä humanitaarista että työperäistä maahanmuuttoa. Humanitaarinen maahanmuutto on persujen mielestä haittamaahanmuuttoa. Se aiheuttaa vain taloudellisia kustannuksia ja muita haittoja suomalaisille. Tämän osalta persut voivat suhtautua maahanmuuttajiin ylhäältä katson. He ovat meitä huonompia, mutta emme saa tuntea sääliä heitä kohtaan, koska kieroudella he ovat kuitenkin varojamme tulleet ryöväämään. Ukrainalaisia persut jostain syystä varovat kyllä visusti mainitsemasta osana haittamaahanmuuttoa. MIstäköhän se mahtaa johtua?

Työperäisen maahanmuuton persut sallivat pienelle joukolle ns. huippuosaajia, joiden palkkataso on hyvä. Keskituloisetkaan eivät kelpaa. Perusteena on se, että näsitä tulee ennen pitkää osa haittamaahanmuuttoa. He vain uivat sisään työn kautta ja siirtyvät sitten sosiaaliturvan piiriin. Mitä esimerkkejä esim. ulkomailta tällaisista kokemuksista persut eivät ole esittäneet. Mutta heillä on vahva usko, että näin se menee. Rivipersun kannalta nämä maahanmuuttajat eivät ole säälittäviä ihmisiä, joita ei ole kuitenkaan syytä sääliä. Nämä ovat kilpailijoita, uhka. Entä jos he menestyvätkin hyvin. Heissähän on rohkeutta ja yrittäjähenkisyyttä ja usein kokemusta muistakin maista kuin Suomesta. Se olisi ikävää, jos syntyisi tällainen maahanmuuttajaryhmä, jonka sosioekonominen status olisi parempi kuin rivipersulla.

Maahanmuuttajat ovat siis luonteelta erilaisia uhkakuvia. Jopa toisilleen täysiä vastakohtia. On niitä, jotka menestyvät erittäin huonosti ja syrjäytyvät ja sitten on niitä, jotka voivat menestyä liiankin hyvin ja olla sen vuoksi vihan kohde kantasuomalaiselle väestölle. Viime mainustahan oli kyse natsien juutalaisvihassa. Juutalaiset olivat yrittäjiä, jotka menestyivät usein paremmin kuin kantasaksalaiset. Sen takia heitä oli syytä vihata.

10

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väestönvaihto on äärioikeistolainen salaliittoteoria ja persut siten äärioikeistoa.

      • Anonyymi

        Vaikene jo vajakki spämmätessäsi itse kopioillasi!


      • Anonyymi

        Ilman vihaa persut ovat kuin keisari ilman vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikene jo vajakki spämmätessäsi itse kopioillasi!

        Persut on viha ja rasismillaan saanu aikaan nuorisorikollisuus kasvuun , jopa alaikäiset !!


      • Anonyymi

        Suomen 0-4 -vuotiaasta väestöstä jo 13,0 % on alikehittyneiden maiden kielisiä ja osuus kasvaa nopeasti.

        Ehkä väestöä ei vaihdeta mutta Suomessa harjoitetun politiikan seurauksena väestö vaihtuu ja suomalaiset jää vähemmistöksi Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on viha ja rasismillaan saanu aikaan nuorisorikollisuus kasvuun , jopa alaikäiset !!

        Olette täysin väärässä.
        Sen sijaan apartheidilla olisi ehkä voitu välttää nuorisorikollisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomen 0-4 -vuotiaasta väestöstä jo 13,0 % on alikehittyneiden maiden kielisiä ja osuus kasvaa nopeasti.

        Ehkä väestöä ei vaihdeta mutta Suomessa harjoitetun politiikan seurauksena väestö vaihtuu ja suomalaiset jää vähemmistöksi Suomessa.

        Kyllä ne 0-4 -vuotiaat oppivat esikoulussa ja myöhemmin peruskoulussa sekä kaveripiirissä puhumaan suomea. Savossa oppivat mahdollisesti jopa savoa.

        Tietysti väestö vaihtuu kaiken aikaa. Osa kuolee ja uusia syntyy. Niin ollut ainakin niin kauan kuin minä muistan. Uskoisin, että paljon pidempäänkin ja itse asiassa aina. Ei siihen ole politiikkaa tarvittu. On riittänyt, että mies on löytänyt sinne naisen syliin.

        Suomalaiset eivät jää vähemmistöksi Suomessa. He ovat ylivertainen enemmistö nytkin. Uusia tulokkaita voidaan tehdä nopeasti suomalaisiksi. Eihän se vaadi kuin jonkinlaisen odotusajan ja paperien täyttämisen. Kyllä se täällä osataan. Perussomalaiset voivat pysyä vähemmistönä, mutta siitä en olisi kovin huolissani.


      • mielipidepankki kirjoitti:

        Kyllä ne 0-4 -vuotiaat oppivat esikoulussa ja myöhemmin peruskoulussa sekä kaveripiirissä puhumaan suomea. Savossa oppivat mahdollisesti jopa savoa.

        Tietysti väestö vaihtuu kaiken aikaa. Osa kuolee ja uusia syntyy. Niin ollut ainakin niin kauan kuin minä muistan. Uskoisin, että paljon pidempäänkin ja itse asiassa aina. Ei siihen ole politiikkaa tarvittu. On riittänyt, että mies on löytänyt sinne naisen syliin.

        Suomalaiset eivät jää vähemmistöksi Suomessa. He ovat ylivertainen enemmistö nytkin. Uusia tulokkaita voidaan tehdä nopeasti suomalaisiksi. Eihän se vaadi kuin jonkinlaisen odotusajan ja paperien täyttämisen. Kyllä se täällä osataan. Perussomalaiset voivat pysyä vähemmistönä, mutta siitä en olisi kovin huolissani.

        Passissa lukeva kansallisuus ei tee suomalaiseksi, jos ajatukset, käytös ja kulttuuri ovat muualta.
        Aivan kuten ei sukupuolikaan muutu ilmoituksesta.


      • Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

        Passissa lukeva kansallisuus ei tee suomalaiseksi, jos ajatukset, käytös ja kulttuuri ovat muualta.
        Aivan kuten ei sukupuolikaan muutu ilmoituksesta.

        ''Aivan kuten ei sukupuolikaan muutu ilmoituksesta.''

        Kyllä muuttuu. Jos ei tänään, lähitulevaisuudessa. Lue sanomalehdistä muutakin kuin sarjakuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Aivan kuten ei sukupuolikaan muutu ilmoituksesta.''

        Kyllä muuttuu. Jos ei tänään, lähitulevaisuudessa. Lue sanomalehdistä muutakin kuin sarjakuvat.

        Menikö nyt sulla hiukan yli ymmärryksen tuo Chaizzerin kommentti

        🤭 😄 😅 😂 🤣


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe