"performanssi taiteilija"joka ikkunassa.esittelee ja työstää "laitteistoaan"
Vieläkö Juuassa on
16
381
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti kuollut muutama vuosi sitten jos tarkoitat vanhatien arvostettua ikkunataiteilijaa.
- Anonyymi
Miksi hän kuoli? Ammatti tauti vai veikö harrastus hautaan?
- Anonyymi
Häntä tarkoitin.oliko kouluja käynyt henkilö,jolla pää vinksahti liiasta lukemisesta..kuulema..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän kuoli? Ammatti tauti vai veikö harrastus hautaan?
Taisi vanhuus sekä elämäntavat viedä lopulta mennessään.
- Anonyymi
Kunnanhallitus on päättänyt pystyttää keskustaan näköispatsaan hänen muistokseen.
- Anonyymi
Varmaan näköispatsas kuvastaa sitä mistä hänet muistetaan ja tunnetaan.
- Anonyymi
Oliko performanssi käynnissä 24/7 ?.
- Anonyymi
Piti kuulema ajaa pihaan.väläyttää ikkunaan pitkiä valoja autosta ja kohta esitys alkoi ikkunan edessä.liekö totta.kuullu vaan huhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti kuulema ajaa pihaan.väläyttää ikkunaan pitkiä valoja autosta ja kohta esitys alkoi ikkunan edessä.liekö totta.kuullu vaan huhuja.
Varmaan piti odottaa kunnes performanssi taiteilijalla naksahtaa veivausta vaihde päälle.
- Anonyymi
Vapauta sinäkin sisäinen eläimesi" chipu cha cha cha "hyvällä fiiliksellä! Henkiset narttu-henkilöt punaiseen villalankaan ja takaaajo pystyyn kuin Rooman ajoissa.
Talouspaperit opiston aulasta! Kesällä Juuka-ajot puu-Juuan läpi! Joukkueittain mukaan!! - Anonyymi
Missä tämän performanssitaitelijan residenssi sijaitsi?.
- Anonyymi
Olikoha uudella vai vanhallatiellä. Muistaakseni uudella.
- Anonyymi
Onko performanssitaiteilijan residenssistä tehty museo Juukaan?.
- Anonyymi
Onko kyseinen vanhantien performanssi taiteilija esiintynyt hartwall areenalla? Tarinoista päätellen olisi loppuun myyty keikka.
- Anonyymi
Onko hän oikea vai vasenkätinen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837