Hämeensaaren Mc Donalds rahasti tyhjästä

Anonyymi-ap

Olkaapa tarkkoina Hämeensaaren mäkkärillä. Siellä on joku dementikko töissä.
Ei joko kuunnella, muisteta tilausta, tai sitten rahastaa kyllä, mutta jättää pois pussista tilattuja. Esim. Kananuggetti pakkauksen kanssa tilattiin cheddarjuusto. Sitähän ei pussista sitten löytynytkään. Esimies voisi hiukan tarkistaa tätä tälläistä myyjien työskentelyä. 23.2.2023

17

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos puheesi on yhtä epäselvää sössötystä kuin kirjallinen ulosantisi en ihmettele yhtään.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja. Mutta näyttää siltä, että tässähän on näköjään myyjällä, tai esimiehellä kalikka kalahtanut oikein kunnolla. Eikä sillä asenteella, että asiakas on aina oikeassa.
        Tämmöseksi tämä nyt on mennyt. Voi aikoja ja voi tapoja. Kiire siellä varmaan on ja pysyy, mutta tuskin sille mitään voidaan tehdä. Asiakkaat pitäisi kuitenkin palvella asiallisesti.
        Eikä myöskään kannattaisi v*****la heille somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Mutta näyttää siltä, että tässähän on näköjään myyjällä, tai esimiehellä kalikka kalahtanut oikein kunnolla. Eikä sillä asenteella, että asiakas on aina oikeassa.
        Tämmöseksi tämä nyt on mennyt. Voi aikoja ja voi tapoja. Kiire siellä varmaan on ja pysyy, mutta tuskin sille mitään voidaan tehdä. Asiakkaat pitäisi kuitenkin palvella asiallisesti.
        Eikä myöskään kannattaisi v*****la heille somessa.

        Itse tässä ihmettelen sitä, että ylipäätään maksatte yhtikäs mitään siittä paskasta, mitä siellä tarjotaan.
        Turha nassuttaa.


    • Anonyymi

      Tuntuu myös, että jos koneella tilaa ja poistaa molemmat pihvit tilauksesta niin ei tunnu onnistuvan. Joko ei ole tehty ollenkaan vaan vain toinen pihvi poistettu.

      • Anonyymi

        Näillä on yleensä paska palkka, hirveä kiire ja huonot työajat. Auttaisiko keskittymään jos nämä ongelmat korjattaisiin.


    • Anonyymi

      Äkkiähän tuollainen lisuke unohtuu keneltä tahansa. Valita niiden omille kanaville ja saat euron alennuskupongin.

    • Anonyymi

      Ruokasi saat normi ruokaravintolastakin nopeammin kun hämeensaaresta. Onneton ”pikaruokala” tätä nykyä. Jos haluat taattua mcd laatua, ajele tiiriöön.

      • Anonyymi

        Ei noissa ole RUOKAA, se on rasvasuolajauhomössöä. Ruoan saa ravintoloista tai kokkaamalla mielummin itse.


    • Anonyymi

      Täältäkö löydät vastauksen ja odotat, että viesti menis perille?
      Tiedätkö mitä normi-ihmiset tekee? Valittaa sinne, mistä tuote on ostettu.

      • Anonyymi

        Onneksi normi-ihmisiä ei ole olemassakaan, vaan saamme kaikki olla omanlaisiamme.


    • Anonyymi

      Lopetin McDonald's-ketjun asiakkuuden yli 20 vuotta sitten. Tuolloin myyjä alkoi wittuilemaan, kun yritin tilata tuotteen sen suomenkielisellä kuvauksella. Tajusin, että tämänkin psykopaattiketjun tarkoituksena on pyllistää suomen kielelle, viedä tyhmien rahat ja tuhota terveys.

      Amerikkalaisten kanssa voidaan tehdä yhteistyötä demokratian puolustamisessa, mutta kielen vaihtamiseen ei pidä alistua.

      • Anonyymi

        Mahto olla myyjällä hauskaa kun tilasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahto olla myyjällä hauskaa kun tilasit.

        Se suomenkielinen kuvaus oli siinä ruokalistaan kirjoitettuna, joten sen olisi pitänyt olla täysin ymmärrettävää vähän tyhmemmällekin myyjälle. Onneksi asiakkaina me saamme aina valita hampurilaisbaarien välillä, ja että käytämmekö niitä vai oikeita ravintoloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se suomenkielinen kuvaus oli siinä ruokalistaan kirjoitettuna, joten sen olisi pitänyt olla täysin ymmärrettävää vähän tyhmemmällekin myyjälle. Onneksi asiakkaina me saamme aina valita hampurilaisbaarien välillä, ja että käytämmekö niitä vai oikeita ravintoloita.

        No mistä myyjä sitten wittuili? Ylipainostako kun tilasit 10 euron juustoa? Että riittääkös nämä nyt varmasti? Syötkö heti vai pannaanko pussiin? Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä myyjä sitten wittuili? Ylipainostako kun tilasit 10 euron juustoa? Että riittääkös nämä nyt varmasti? Syötkö heti vai pannaanko pussiin? Vai mitä?

        No tietysti siitä, että en tilannut englanninkielisellä tuotenimellä! Täytyykö sulle kaikki erikseen selittää? Ylipainosi ei liity minuun mitenkään.


      • Kardox89

        Lopeta myös Pitza laski


    • Säästä rahaa anna suomi auta Usa ja Venäjä sota ,En tiedä jos huomenna sota lopu sanoko ukrainalaiset kiitos suomi, En uskon kaikki kiitos mene usa lla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe