eu-parlamentissä lähes kaikki marssi ulos kun oli venäjän vuoro puhua paskaa.parkanossa mennään isolla porukalla kuunteleen venäjänkieltä.ja sen jälkeen teebeelle tankkaan.eli tuemme putinia sotaretkellä ukrainassa.hyvä parkano näin pitää toimia .
Vastaukset 11
- Anonyymi
hyvältä näyttää ja paremmaksi muuttuu kun putin valloittaa ukrainan.tämä on yleinen mielipide täällä jumalanseläntakana eli parkanossa.
- Anonyymi
parkanos kaikki puhuu venäjää ja parkanoo
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17757073G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
näin ukrainan sodan vuosipäivänä.kun tasavallan pressa ja pääministeri kävi laskemas kynttilät ukrainan sodan uhreille se on sopivaa järjestää venäjänkielinen tilaisuus.mutta mitäpä sitä hymyilevältä ämmältä siinä mainoksessa voi vaatia.on sanonta ei voi kauhalla vaati jos on lusikalla annettu.toivottavasti kahvit ja pullat maistu.
- Anonyymi
Eikö parkano ole ku kankaapee Juhantalon valtakuntaa
sielä venäjä muuttuu tekstiilitehtaaks ja vienti Neuvostoliittoon tarkottaa tyätä
oikotyätä vai mikä se oli
- Anonyymi
PARKANON VASTAPAINOKSI
KÄY KIAKKOKAUPUNKEISSA LAUANTAINA
PURRA ESIINTYY JA KERTOO MISSÄ MENNÄÄN ULKOPOLITIIKASSA
mutta vain KIAKKOKAUPUNKEISSA
kertokaa sukulaisille jos asuvat siepäin että menevät jutteleen
Purra. Livenä la 25.2. KIAKKOKAUPUNKIT
https://pbs.twimg.com/media/FpfJiFRXEAEaeWK?format=jpg&name=900x900 - Anonyymi
Pienellä yrittämisellä suomi nousee mahtimaaksi keikenlaisten persujen ja sosialistien kanssa. Toisille tukee ja avustusta kun on keksinyt kannattamattoman pisneksen. Toisille taas työpaikka kunnan ja valtion puolesta. Ukrainaan sitten kanssa pitää lähettää toinen kraktori ja kuorma-auto kun siellä on niille töitä. Ihana Suomi.
- Anonyymi
Ne juhantaloajat oli vähän kökköjä
Sekin kova yrittäjä olisi voinut muutakin kun Bensow Skop - juttuja tehdä ihan oikeita firmoja
Ukrainalaiset lähtee takas ne ei ole osma leita
Mää oon Tammelantorilla ny odotetaan Purraa
Äänestän Joakim Vigeliusta nuori
Tampere on viree kaupunki
Mun suku on välikylästä kovelahdesta riitialasta
Mutta opiskelin Turuus jossa Purrakin se ei siellä ollut poliitikko vaan vihreä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne juhantaloajat oli vähän kökköjä
Sekin kova yrittäjä olisi voinut muutakin kun Bensow Skop - juttuja tehdä ihan oikeita firmoja
Ukrainalaiset lähtee takas ne ei ole osma leita
Mää oon Tammelantorilla ny odotetaan Purraa
Äänestän Joakim Vigeliusta nuori
Tampere on viree kaupunki
Mun suku on välikylästä kovelahdesta riitialasta
Mutta opiskelin Turuus jossa Purrakin se ei siellä ollut poliitikko vaan vihreäJaa sää oot niitä. En yhtään enään ihmettele
- Anonyymi
eikös se ollut aikoinaan ukrainalainen komppania .joka hyökkäs suomeen .mut koko porukka jäi raatteen tielle .pitää niitä nyt vähä avustaa että pärjäävät jotenki sille ylimieliselle kääpiölle .oliko se joku putin.
- Anonyymi
Hyvä että otetaan kaikki huomioon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498