Valehdellaan jatkuvasti palstoilla.
Saa ne halvalla kuntoon jos osaa kilpailuttaa.
Älä tyydy ensimmäiseen tarjoukseen.
https://www.dieseltohtori.fi/dsg-vaihteistojenkorjaukset
DSG vikojen korjauksen hinnoista
24
801
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta hei, pääasia on että niitä pitää korjata 😀
- Anonyymi
Kerrankin asiallinen aloitus.
- Anonyymi
Ai niitä on tuommoisiakin palveluita vsihteistoille,hyvä niin.
Itse ajan vain japseilla ja vaihteistojen korjaukset on täysin tuntematon käsite. Öljyjä ja suodattimia kyllä vaihtelen. Mikä noita vag autojen vaihteistoja oikein särkee? Esim toyoatillahan ajaa vain idiootit ja hullut ja autot kestää! Luulisi että niiden käsissä hajoaa kaikki vai onko toyota vain niin hemmetin hyvä auto? Joku tronikki on tutun tdi audissa 5pyttynen ja juuri hinattiin pajalle. No oli sillä jo liki400tkm ajettukin.- Anonyymi
Netistä löytää kaikkea ihmeellistä kuten nopeasti hajoavia DSG vaihteistoja =)
- Anonyymi
kts. moottorihiomo seinäjoki
VW konsernin tuhoa riittää
öljynsyönti
mutta vie toki pörhölle se sontakasa ottavat 10000e korjauksesta eli asiakas maksaa VWskodaudi viat itse - Anonyymi
"Itse ajan vain japseilla ja vaihteistojen korjaukset on täysin tuntematon käsite."
Onko Toyotalla kaksoiskytkinvaihteisto valikoimissaan, asia josta avauksessa on kyse?
ps. Stellantiksen valmistama Toyota-brändin paku on saatavissa Aisinin valmistamalla perinteisellä automaatilla, EAT8:lla. Muistaakseni mm. Bemarikin on käyttänyt Aisinin valmistamia perinteisiä automaatteja. - Anonyymi
Olen kanssasi samaa mieltä. Vanhemmillani on edelleen useampi Toyota pihassa, vanhoja romuja ja on vaihdettu helmaa ja kaaria mutta tekniikka toimii. Camryn tekniikkaa ei saa rikki, ei millään. Huoltoa sen verran mitä normaalisti, eli öljynvaihto ja suodatin. Vaihteistoa ei tarvitse murehtia. Sitten on joku Folkkari jonka laatikko ei kestä sadan tonnin ajoa ilman kallista remppaa. Ja moottorit, voi vittu. Niihin myydään ÖLJYNKULUTUSREMONTTEJA! Mitä helvettiä?
Minulla ei ole tähän mennessä ollut autoa josta häviää öljyä niin paljon että mittatikusta huomaisi. Jos mikrometrillä katsoo niin ehkä sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Vanhemmillani on edelleen useampi Toyota pihassa, vanhoja romuja ja on vaihdettu helmaa ja kaaria mutta tekniikka toimii. Camryn tekniikkaa ei saa rikki, ei millään. Huoltoa sen verran mitä normaalisti, eli öljynvaihto ja suodatin. Vaihteistoa ei tarvitse murehtia. Sitten on joku Folkkari jonka laatikko ei kestä sadan tonnin ajoa ilman kallista remppaa. Ja moottorit, voi vittu. Niihin myydään ÖLJYNKULUTUSREMONTTEJA! Mitä helvettiä?
Minulla ei ole tähän mennessä ollut autoa josta häviää öljyä niin paljon että mittatikusta huomaisi. Jos mikrometrillä katsoo niin ehkä sitten.Et ajakaan vagilla. Sen takia et ole huomannut ongelmia, koska niitä ei ole.
- Anonyymi
Vw sähköauton ID 3 ja ID4 kannattaa tilata manuaalilaatikolla koska sähkömoottorin tuima vääntö rikkoo dsg laatikon.
- Anonyymi
halpa 3000e audissa korjaus?
- Anonyymi
joko sentään myönnetään että niitä menee yhtenään rikki-hih
- Anonyymi
mutta eihän vikaa pitänyt ensinkään olla?
- Anonyymi
hih VWskodat
- Anonyymi
Joku oli vienyt DSG laatikon Eestiin. Noin 8500 Eestin kruunua maksoi. Tottakai matkat päälle.
- Anonyymi
Miksi vaiheisto pitäisi korjata? Sehän tarkoittaisi että jotain on rikki. Miksi ihmeessä vaihteisto olisi rikki?
En minä halua autoa missä on hajoava vaihteisto vaikka sen saisi jop alle 5000e korjautettua. Se auton pitäminen viikon tai kaksi pajalla maksaa aika paljon. Pitäisi vuokrata Hertziltä sijaisauto siksi aikaa. - Anonyymi
Ei se ole halpaa korjata kytkinasetelma ja kaksoismassavauhtipyöräkään töineen etuvetoiseen manualiin. Kokemusta on, 2850 euroa.
- Anonyymi
Huijattu on.
- Anonyymi
En jaksanut lukea / etsiä yrityksen infoa siitä mitä korjauksiin sisältyy ja millä osilla ne korjataan (alkuperäisillä?), mutta ei kuulosta lainkaan pahalta.
Mutta muistaakseni kuivakytkimelliset olivat niitä, jotka toivat huonoa mainetta ja märkäkytkimelliset olivat luotettavempia.
Sitten oli muistaakseni vielä DSG 6 ja 7-vaihteiset molemmista. Jossakin oli aikoinana taulukko ko. laatikoista sarjanumeroineen, ne joissa oli ollut enempi murheita ja ne joissa ei juuri murheita ollut.
ps. Kaksoiskytkimelliset, valmistajasta riippumattaa saa ennen aikojaan rikki myös virheellisillä käyttötavoilla, niitä ei voi käyttää kuten perinteisiä automaatteja. - Anonyymi
Kyllä noi automatisoidut manuaalivaihteistot nostaa jossakin vaiheessa autoon kohdistuvia korjauskulua merkittävästi jos omistaja vie vaan johonkin firmaan ja maksaa heille pyytämät eurot. Kytkimen puolella ja koko ohjaus, hydrauliikka, ei ole yhta osaa ja paikkaa. Saattaa maksaa osista tuplat jos se firma uusiin.
Kertoo että teknisesti huono vaihteisto jos euroja uppoaa paljon vaikka olisi 20 vuotiasta auto ja 300-400tkm ajettu pätkäajoa.- Anonyymi
Kaikkea ei tule yleistellen laittaa samaan nippuun, sillä kaikisa DSG-vaihdetyypeissä ei ole ollut sen erityisempiä ongelmian kuten jo tuossa ylempänä totesin.
Tosin valmistajahan aikoinaan muutti huolto-ohjettaan, jossa märkälaatikon ikuisista öljyistä siirryttiin öljyhuolto-ohjemmaan x kilometreillä tai x vuosilla.
Kaksoiskytkimellisen saa merkistä riippumatta rikki virheellisillä käyttötavoilla ennen aikojaan.
#
"Ajatko kaksoiskytkin-periaatteella toimivalla automaatilla?"
"Varo: Näitä ohjeita rikkomalla saat laatikkosi taatusti hajalle"
- https://www.is.fi/autot/art-2000001215599.html
.
- Anonyymi
Korjautus maksaa peräti 0,5 senttiä per ajettu kilometri. Ei paha.
- Anonyymi
DSG-vaihdelaatikko on jo syntyjään susi. Heikoimmat ovat rikkoutuneet jo 30 tuhannen ajokilometrin kohdalla. Niitä kannattaa kiertää. Oikean automaattilaatikon kestoikä on vähintään 500 tuhatta. Kokemusta on molemmista.
- Anonyymi
Katsokaa Youtube esimerkiksi "Simolammikko" ja päätelkää onko automaattivaihteisto hyvä!
- Anonyymi
Jos nyt Toyotaan pitää verrata niin monissa Toyotan vaihteisteistoissa on ollut ongelmia. Alumiinikopissa laakerit meni väljiksi ja ne kopat ei ole todellakaan halpoja vaihtaa. Eikä Tojota autoista ongelmat lopu ihan äkkiä jos niitä haluaa etaiä.
Loppujen lopuksi Tojon laatu on tänäpäivänä todella huonoa. Jos vertaa muihin merkkeihin. Ei Tojotmitään ongelmattomia ole vaikka niin tupataan väittämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4422936Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys202486Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372225- 1231971
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2491639Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081274Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861240Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71225Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511213Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281198