Sähkösopimusta soitteli henkilö toisen puolesta. Takuusumma sovittiin maksettavan, maksettiin myös, puhuttiin pörssisähköstä. Sitten tuli paperilla sopimus jossa puhuttiin toisesta sähköstä, kalliimmasta. Kun tästä sitten asiaa hoitava henkilö soitti asiakaspalveluun, niin asiakaspalvelija kertoi, ettei halvempi pörssisähkö ollut tässä tilanteessa mahdollinen, ja että sopimus voitaisiin irtisanoa, toinen voisi tehdä sähkösopimuksen, jonka asiaa hoitava henkilö oli valmis tekemään ja puhui myös takuusumman palautuksesta, ja sitten hänet sitten ohjattiin soittamaan toiseen numeroon, josta paremmin tiedettiin, ja kun hän sitten soitti, numero hälytti ja sitten laitettiin luuri korvaan. Kouvolan seudun sähköllä ei taida mennä hyvin, raha kelpaa, mutta asiakaspalvelu ei. Tässä tilanteessa asia saattaa edetä kuluttajasuojaan ja tarvittaessa eteenkinpäin. Ymmärrän täysin, että puhelimessa saatetaan asioita ymmärtää väärin, mutta asiakaspalvelun pitää asia varmistaa ja olla valmis myös uusimaan. Helposti ihmiset antavat periksi, kun vastassa on asiakaspalvelu, joka on piilossa.
Kouvolan seudun sähköstä
Anonyymi-ap
1
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422802Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423532574Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562265- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251629- 471504
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa641213