On taas yllättävää että eräs henkilö taas toi ilmi kuinka "auttavainen" on😀 Äiti ihmeellinen mutta täytyy olla myös itse itselle armollinen ja muistaa onko kaikki elämässä mennyt ok?
Auttaminen
6
359
Vastaukset
- Anonyymi
Olkoon jumala kanssasi ,voimia jaksamiseen.
- Anonyymi
Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä.
Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli mokattua kaikki. Tulkitsin väärin ja reagoin hätiköidysti. Sait musta varmaan ihan sekopäisen kuvan. Oli vaan liikaa tunteita, väärään aikaan. - Anonyymi
Voi kyynel ..ihmeellistä on maailma ja toiset osaa olla niin auttavaisia että lehteen asti pääsee😆mutta onko oma auttavaisen elämä ollut aina ollut yhtä ruusuista🤣voisi tuoda julki sitäkin puolta 🤔
- Anonyymi
Sekava kirjoitus. Kehuuko joku itseään vai onko äiti auttavainen.
- Anonyymi
Kunhan peittelee omaa huonouttaan
Ja katsoisi sinne omaan perheeseensä
Mutta taitaapi olla liian kova pala ...
- Anonyymi
Koira kyttää sängyn vieressä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169