Elkin pelit

Anonyymi-ap

Onko oikeasti voittanut näistä, oma kokemus on että ei voita, täyttä sontaa kaikki elkin pelit

6

425

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elk Studion peleissä on mielenkiintoisia panostuskaavoja, mutta epäilen niiden toimivuutta. Olen kokeillut Elk Studion pelejä muutaman kerran, en ole voittanut mitään merkittävää.

• Anonyymi

Äärimmäisen harvoin saa mitään. Pelasin vuoden ajan erästä näiden peliä joka päivä Videoslotsilla. Ikinä ei tullut 1000X panosta.

Uutta Nitropolis 4 olen kokeillut nyt Paffilla ja vaikka pelissä pyörii hirveä härdelli niin mitään se ei anna. Vapaapeleihin pääsee todella harvoin ja niillä aina pienet minimivoitot. Kerran olen saanut oman 20€ talletuksen pelistä takaisin. Hävinnyt vaan.

• Anonyymi

Tropicool2 peli ainakin rasittavimmista päästä , hyvät kuviot pyörii , mitään ei ikinä tule, harmi kun muuten mukava peli, kuten Cygnys2 mukava peli mutta harvemmin mitään voittaa, varsinkin jos panostusta nostaa niin takuuvarmaa ettei voita

• Anonyymi

Ei niistä mitään tule , itse hävinnyt viikkoon 300€ Elkin paskapeleihin

• Anonyymi

Surkeita pelejä tuntuu olevan voittojen suhteen

• Anonyymi

Pirot2 voitin 2 viikkoo sitten ninjacassulla 2e patilla 3200e.. rupes antamaan jo heti alkuun hyviä voittoja ja sitten 1000x kolikko napsahti! Muuten antaa kyllä aika huonosti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      2065
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      705
      1394
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1132
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      126
      986
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      87
      925
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      805
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      684
    8. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      15
      642
    9. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      76
      563
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      511
    Aihe