Onko oikeasti voittanut näistä, oma kokemus on että ei voita, täyttä sontaa kaikki elkin pelit
Elkin pelit
7
274
Vastaukset
- Anonyymi
Elk Studion peleissä on mielenkiintoisia panostuskaavoja, mutta epäilen niiden toimivuutta. Olen kokeillut Elk Studion pelejä muutaman kerran, en ole voittanut mitään merkittävää.
- Anonyymi
Äärimmäisen harvoin saa mitään. Pelasin vuoden ajan erästä näiden peliä joka päivä Videoslotsilla. Ikinä ei tullut 1000X panosta.
Uutta Nitropolis 4 olen kokeillut nyt Paffilla ja vaikka pelissä pyörii hirveä härdelli niin mitään se ei anna. Vapaapeleihin pääsee todella harvoin ja niillä aina pienet minimivoitot. Kerran olen saanut oman 20€ talletuksen pelistä takaisin. Hävinnyt vaan. - Anonyymi
Tropicool2 peli ainakin rasittavimmista päästä , hyvät kuviot pyörii , mitään ei ikinä tule, harmi kun muuten mukava peli, kuten Cygnys2 mukava peli mutta harvemmin mitään voittaa, varsinkin jos panostusta nostaa niin takuuvarmaa ettei voita
- Anonyymi
Ei niistä mitään tule , itse hävinnyt viikkoon 300€ Elkin paskapeleihin
- Anonyymi
Surkeita pelejä tuntuu olevan voittojen suhteen
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017758210kn
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Pirot2 voitin 2 viikkoo sitten ninjacassulla 2e patilla 3200e.. rupes antamaan jo heti alkuun hyviä voittoja ja sitten 1000x kolikko napsahti! Muuten antaa kyllä aika huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890